Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nå gir jeg snart opp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-09, 14:43   #1
Hengebuksvinet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 52
Innlegg: 44
Hengebuksvinet er på en erverdig vei

Nå gir jeg snart opp

Jeg er 38 år 184 høy og veier 96 kg magemål 111.

Jeg har vært i ketose i 4 uker.

Jeg gikk ned 3,5 kilo og 4 cm de første 3 dagene.
Siden har det stått stille.

Målet mitt er å få magemålet ned i 100 cm, vekta er ikke så viktig.
Jeg har høyt kolestrol og hjerte /karsykdom "går" familien så dette er viktig for meg.

Jeg har vært ekstremt nøye med hva jeg spiser.
Ligger på 15-20 karbohydrater.
Har den siste tiden økt fettinntaket til 130 - 150 gr slik at kaloriene kommer opp i 2000.

Har kuttet ut lettbrus, lettsaft og alle andre kunstige søtningsstoffer.
Jeg drikker så mye vann jeg bare klarer å få i meg.
Kaffe har jeg ikke klart å kutte ut, men er nede i 2 kopper om dagen.

Jeg går, løper eller sykler nesten hver dag i tillegg til situps osv.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har nøyaktig oversikt over alt jeg spiser og kan legge det inn her hvis det er av interesse.

Jeg er skikkelig fortvilet og vurderer å gå over til mer tradisjonell slankekost.

Hengebuksvinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 15:33   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Hm. Ja dte er jo endel som opplever at det er vanskelig å få kroppen med etter å ha hatt en kickstart. Men hvordan opplever du kostholdet? Trives du med det? Hvordan er blodsukker og kolestreol og mål rundt resten av kroppen? Energinivået ditt? Det er mye som du bør vurdere før du gir opp. Og som sagt; mange opplever det du gjør nå. Ville gitt de litt mer tid. Og legg gjerne inn menyen din for noen dager her så får du tilbakmld på innhold/sammensetning.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 15:54   #3
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Opprinnelig lagt inn av Hengebuksvinet, her.

Jeg går, løper eller sykler nesten hver dag i tillegg til situps osv.

Hva skal jeg gjøre?

Først og fremst bør du slutte med situps.
Her er noen bedre alternativer: http://www.tmuscle.com/readArticle.do?id=990092

Så bør du øke næringsinntaket ditt med ca 1000 - 1500kcal. Gjerne mer også. Prøv deg fram. Ikke vær redd for å spise.

Drikk nok vann, spis rene matvarer og unngå stress.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:01   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Hei,
Vektnedgangen for de aller, aller fleste går litt i rykk og napp, mange bruker målbåndet flittig da man ofte går ned i cm selv om vekta står stille. Helt enig med luringen at det kan være lurt om du legger ut matinntaket ditt. De aller vanligste nybegynnerfeilene er for lite inntak av vann og fett.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:11   #5
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Jeg går heller ikke ett gram ned på lavkarbo, men jeg går ikke opp heller
Jeg velger alikevell å fortsette med det fordi jeg kjenner at kroppen min har det bedre Når dette er sagt forstår jeg at det må være veldig fortvilende å ikke gå ned i hverken cm eller kg. Tenkte jeg bare skulle si hvordan jeg har det på lavkarbo. Når man leser her inne er det lett å få det inntrykket at alle raser ned i vekt på dette kostholden. Det er gjerne de som "skriker høyest", men det finnes altså sånne som meg også som ikke går ned


Sist redigert av SivPiv : 13-01-10 kl 22:37. Årsak: skrivefeil
SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:43   #6
Silver
Juniormedlem
 
Silver sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 44
Silver er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Godt å høre at det er flere som ikke går ned! Det som er minst motiverende er at jeg ikke har gått ned i cm heller.. Men jeg er tålmodig og fortsetter litt til!

__________________


Silver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 20:00   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Opprinnelig lagt inn av Hengebuksvinet, her.

Jeg har høyt kolestrol og hjerte /karsykdom "går" familien så dette er viktig for meg...

...Hva skal jeg gjøre?

Du skal fortsette å spise lavkarbo uansett om, eller hvor fort du evt går ned.

Kolesterolet ditt vil gå ned og det er bedre for hjerte/kar å ikke danne fettstoffer i blodet.

Snakker av erfaring, har sjøl hjertefeil (medfødt), har hatt høyt kolesterol og har hatt blodpropp i ene lungen. Opplever nesten aldri noe ubehag i forb. m hjertet lenger, etter tre år på lavkarbo. Kolesterol, hjerterytme og hvilepuls har gått ned drastisk, har aldri ventrikkelflimmer lenger. Vektnedgangen får du ta som en bonus når den etterhvert kommer.

Beste hilsen og lykke til!
Nic.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:10   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå gir jeg snart opp

Jeg vil gjerne se en dagsmeny!
Og støtter dette med å spise mere maaaat!
Husk og nok drikke, 3L vann per dag!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:23   #9
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp

her var det mange kloke råd

jeg gikk ned to kilo første uka før jeg stod stillle i over to mnd faktisk, og fant ut hva som gjorde at jeg stod stille..

legg ut hva du spiser du, så er det lettere for oss å gi deg råd

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:42   #10
Silver
Juniormedlem
 
Silver sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 44
Silver er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

her var det mange kloke råd

jeg gikk ned to kilo første uka før jeg stod stillle i over to mnd faktisk, og fant ut hva som gjorde at jeg stod stille..

legg ut hva du spiser du, så er det lettere for oss å gi deg råd

Hva var det som gjorde at du stod stille, da? Er litt nysgjerrig, har hørt det hjelper å droppe melkeprodukter?

__________________


Silver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:43   #11
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp

for meg var det osten og det var det jeg hadde tyngst for å kutte ut

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 22:08   #12
Silver
Juniormedlem
 
Silver sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 44
Silver er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Søren og, håper ikke det gjelder for meg og! Får prøve å kutte den ut en periode, da.. Hva med melkeprodukter da, går det fint for deg? Rømme og kremfløte og sånn?

__________________


Silver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 22:20   #13
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp

rømme og fløte var ikke noe problem for meg
men spiser du mye ost da?? jeg spiste mye av det..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 09:28   #14
Silver
Juniormedlem
 
Silver sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 44
Silver er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Jeg spiser utrolig mye av det. ELSKER ost, og har det på ALT! MYE ost på alt.. Så tusen takk for råd, jeg skal prøve å kutte det ut en stund, så får vi se!

__________________


Silver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 10:55   #15
Hengebuksvinet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 52
Innlegg: 44
Hengebuksvinet er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Takk for innspill.

Frokost:
2 stekte egg og bacon / omelett med bacon eller skinke / cappuchino smothie.

Lunsj:
Avocado med reker og majones / litt grillet rent kjøtt med salat og dressing.

Middag:
Grillet kjøtt eller fisk med stekte grønnsaker i Creme fresh.

Kvelds:
Reker eler krabbe / bacongull, nøtter. En lavkarbo øl et par kvelder i uka.

Gjennomsnittlig inntak:

Kalorier: 2000
Fett: 120
Protein: 100
Karbohydrater: 15


Sist redigert av Hengebuksvinet : 30-08-09 kl 11:18.
Hengebuksvinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 11:06   #16
Hengebuksvinet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 52
Innlegg: 44
Hengebuksvinet er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Oppskrift dressing:

50 gr majones
50 gr rømme
50 gr creme fresh
litt sitron.

Kalorier: 259
Fett: 25
Protein: 4
Karbohydrater: 3

Oppskrift cappuchino smothie:

200 gr creme fresh
100 gr fløte
550 gr vann
5 gr frysetørket kaffe
10 gr kakao
40 gr proteinpulver sjokolade

Kalorier: 131
Fett: 11
Protein: 4
Karbohydrater: 3

Hengebuksvinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 11:11   #17
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Nå gir jeg snart opp

Jeg ville kuttet ut ølen. Og evt nøttene.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 11:42   #18
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp

ut med nøtter og øl og inn med masse tålmodighet. Kroppen din er ingen maskin du kan programmere til en kilo vekttap i uka konstant, noen ganger trenger den TID til å tenke, også plutselig går du ned.
Det er frustrerende å stå stille ja, men det er helt normalt.

Men drikker du hele den cappucinosmoothien på en gang? I såfall ville jeg ikke drukket alt det der, det er utrolig m'e mjølkeprodukter i den og det kan stoppe noen og enhver. Det kommer 9g karbo fra fløte og cf i den, og det er m*e!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 12:31   #19
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Nå gir jeg snart opp

øl og nøtter ut...inn med grønnsaker! Mye vann!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 12:44   #20
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå gir jeg snart opp

Øl og nøtter i moderasjon bør i praksis ikke være noe problem, men de hører liksom ikke hjemme på ketolysekuren, så jeg hadde kutta dem ut (med tungt hjerte). Det store og åpenbare problemet her er at du spiser som en jente på 50kg

Mer fett kjøtt og grønnsaker. 3000 - 3500kcal er mer passe for en på din størrelse.

  Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:16   #21
Gladjenta81
Juniormedlem
 
Gladjenta81 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 35
Gladjenta81 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Nå gir jeg snart opp

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

ut med nøtter og øl og inn med masse tålmodighet. Kroppen din er ingen maskin du kan programmere til en kilo vekttap i uka konstant, noen ganger trenger den TID til å tenke, også plutselig går du ned.
Det er frustrerende å stå stille ja, men det er helt normalt.

Jeg bare lurte på hva def. av TID er. Jeg har stått stille en et par måneder nå. Det er kun små endringer oppg og ned. Har lest at man har nådd et platå, dersom vekta ikke beveger seg i det hele tatt. Jeg ser at jeg ikke spiser så mange måltider som flere her inne, men det har funket fram til det stod stille. I hverdagen spiser jeg kun to måltider. Stor god salat til lunsj, med mye godt oppi. Deretter spiser jeg middag med kjøtt, broccoli, stekt sopp og smeltet smør. Noen som kan komme med noen råd? Har ikke lyst til å gi opp, for magen fungerer mye bedre, men skulle gjerne sett at vekta ga etter igjen.

__________________


Gladjenta81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:23   #22
Hengebuksvinet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 52
Innlegg: 44
Hengebuksvinet er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

Hm. Ja dte er jo endel som opplever at det er vanskelig å få kroppen med etter å ha hatt en kickstart. Men hvordan opplever du kostholdet? Trives du med det? Hvordan er blodsukker og kolestreol og mål rundt resten av kroppen? Energinivået ditt? Det er mye som du bør vurdere før du gir opp. Og som sagt; mange opplever det du gjør nå. Ville gitt de litt mer tid. Og legg gjerne inn menyen din for noen dager her så får du tilbakmld på innhold/sammensetning.

Det var vel egentlig ingen kickstart da det stort sett er vann man mister de 2 første dagene og de kommer nok på igjen så snart man spiser litt mer karbo. I realiteten er det nok rundt 1 kg max jeg har gått ned.

Jeg trives egentlig ikke med kostholdet.
Det er greit nok, jeg sulter ikke men synes det blir litt ensformig uten poteter, brød, pasta og ris til maten.
Jeg savner spesielt brød og frukt.

Når jeg kutttet ut lettbrus og lettsaft så forsvant søtsuget og det var deilig.

Har ikke målt kolestrolet etter at jeg begynte, skal gjør det om et par uker.
Jeg føler ikke at jeg har fått noe sånn voldsomt med ekstra energi, men ikke noe mindre heller.

Hengebuksvinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:46   #23
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå gir jeg snart opp

Opprinnelig lagt inn av Gladjenta81, her.

Jeg bare lurte på hva def. av TID er. Jeg har stått stille en et par måneder nå. Det er kun små endringer oppg og ned. Har lest at man har nådd et platå, dersom vekta ikke beveger seg i det hele tatt. Jeg ser at jeg ikke spiser så mange måltider som flere her inne, men det har funket fram til det stod stille. I hverdagen spiser jeg kun to måltider. Stor god salat til lunsj, med mye godt oppi. Deretter spiser jeg middag med kjøtt, broccoli, stekt sopp og smeltet smør. Noen som kan komme med noen råd? Har ikke lyst til å gi opp, for magen fungerer mye bedre, men skulle gjerne sett at vekta ga etter igjen.

Det er jo nå engang sånn at de aller, aller fleste av oss ikke raser ned i vekt men det går for det meste i rykk og napp men med stillstand i et par måneder, ja da er det på tide å kikke litt nøyere etter på menyen. Det beste er om du legger ut hva du spiser i løpet av dagen slik at eksperten her inne kan komme med noen kommentarer. Det aller vanligste er for lite fett og for lite vann. I tillegg så kan det hende du har en eller flere partystoppere, de mest vanlige er meieriprodukter minus smør, nøtter, tomater, søtningsmidler, dårlig søvnkvalitet, smerter og sist men ikke minst stress.
Jeg er en av de som nå har stått stille i ett år nå og har fortsatt en 10-12 kg til som bør av, bmi fortsatt over 27.
…og det er fint at du også har fått merke de positive helsemessige effektene av kostholdet i tillegg så har du jo blitt kvitt 13 kg…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:47   #24
Gladjenta81
Juniormedlem
 
Gladjenta81 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 35
Gladjenta81 er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp.

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Først og fremst bør du slutte med situps.
Her er noen bedre alternativer: http://www.tmuscle.com/readArticle.do?id=990092

Kanskje et dumt spørsmål, men må bare spørre Hvorfor bør man slutte med situps? Jeg driver og gjør dette hver dag jeg. Minst 100 om dagen på ball. Det hørtes ut som om det kunne være med på å ødelegge noe. Er det det som har gjort at jeg ikke har noen særlig vektnedgang lenger, men står så og si på stedet hvil?

__________________


Gladjenta81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 14:49   #25
Hengebuksvinet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 52
Innlegg: 44
Hengebuksvinet er på en erverdig vei

Sv: Nå gir jeg snart opp

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

ut med nøtter og øl og inn med masse tålmodighet. Kroppen din er ingen maskin du kan programmere til en kilo vekttap i uka konstant, noen ganger trenger den TID til å tenke, også plutselig går du ned.
Det er frustrerende å stå stille ja, men det er helt normalt.

Men drikker du hele den cappucinosmoothien på en gang? I såfall ville jeg ikke drukket alt det der, det er utrolig m'e mjølkeprodukter i den og det kan stoppe noen og enhver. Det kommer 9g karbo fra fløte og cf i den, og det er m*e!

Jeg drikker 2 dl av gangen og det gir meg kun 262 kalorier, 22 fett, 7 proteiner og 3 Karbo ( skrev feil i sted, skal rette det ).

1 boks øl er 2,5 karbo og 100 gr nøtter er 3 karbo.
Når mitt daglige inntak av karbo er rundt 15 så kan det da ikke skade.
Kutter jeg ut nøtter så forsvinner også 60 gr fett og det spiser jeg nok ikke for mye av.

Jeg har store problemer med å få i meg mer fett og kalorier.
Tips til hva jeg kan spise mottas med takk.

Hengebuksvinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå gir jeg snart opp ... Irenesol Ketolysekuren 9 28-03-09 20:16
Gir Snart Opp! Dippsey Induksjonen 8 08-04-08 13:51
Snart i mål! MorStine Ketolysekuren 11 02-09-07 08:50
gir opp snart..... nita58 Ketolysekuren 17 03-11-06 09:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no