Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravlestråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-10, 08:19   #1
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Oktoberskravlestråden for 30+

Ja da var det oktober da dere

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 01-10-10 kl 08:39.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:16   #2
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Det var det, gitt. :-/

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:22   #3
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Er blitt skikkelig kaldt denne uka, så jeg må rett og slett komme meg på shopping i morgen.
Trenger både vinterjakke/kåpe og støvletter, spesielt siden jeg nå ikke får kjøre bil på en stund.
Ønsker meg en jakke/kåpe som går ca til knærne, og trenger støvletter med ekstra vidde i leggen.
Noen som har tips til butikker i Bergen?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:25   #4
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Det var det. Og jeg innvier måneden med en god frokost med egg og bacon. Deilig etter bare shaker en stund altså!

I dag skal jeg og ungene reise til Oslo og besøke en venninne, det gleder jeg meg veldig til!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:32   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Ganske kaldt her også.
Har lyst på ei god kåpe og støvlettar eg også, men har absolutt ingen illusjonar om at eg skal finne noko som passar. Nja, jakke eller kåpe er det vel kanskje håp p,, men støvlettar - no way. Her er det både monsterleggar, breid fot og høg vrist. Er vel femten år sidan eg sist fant noko som passa

Kvifor får du ikkje køyre, gro? Kanskje du har nemnd det i ein tidlegare tråd, men eg er så glemsk. Utan bil hadde ting falt heilt saman her hos meg, med alle ungane og sparsommelege bussforbindelser. (Men ettersom bilen må inn til reparasjon så ofte så er eg vand til det, lol. Gamle vraket.)

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 11:44   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Har vel kun skrevet om det i MUP'en min tror jeg - men jeg hadde noe legene tror er et lite epilepsianfall forrige mandag.
Dermed blir automatisk førerkortet inndratt for 1 år, men jeg kan søke dispensasjon etter 3 mnd (få avslag) og igjen etter 6mnd.
Må uansett belage meg på å ta bussen til jobb fram til nyttår, og da må jeg bytte buss 3 ganger hver vei.
Og de korresponderer ikke særlig godt, så jeg må bla. stå ute på en av terminalene og vente i 20 minutter.
Uten særlig ly for vind og vær (noen få åpne buss skur....) så er behovet for varme klær rimelig påtrengende.
Orker ikke fryse

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:24   #7
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Uff, det var da trasig og du har enda verre reiseveg enn vi her også.
Invester i godt ullundertøy iallfall. Dét er gull verdt.
Håpar det går bra med hodet og førerkortet i fortsetjinga!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 13:46   #8
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Så trasig, Grotingeling Sier meg enig i at du må investere i ullundertøy! Får være makan på kjipheter, om du ikke skal stå der og fryse også!

Jeg for min del forstår plutselig hvorfor små barn spytter ut maten sin. Pga magekatarr er barnemat på glass alt jeg får i meg i perioder pga konsistensen etc. Det smaker jo grusomt Jeg får lyst til å spytte det ut sjøl jo Og dette gir vi unga våre? Stakkar unger. Verste var at da jeg var på butikken i går så jeg "kjøttkaker i brun saus" og "fiskeboller i hvit saus" stå ved siden av hverandre. De var HELT like!! Og den sausen var ikke mye hvit eller brun, den var grå! Snakker om appetittelig, dere..

__________________


vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 01-10-10 kl 13:58.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 18:13   #9
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

woo oktober! endelig! nå må jeg bare får ryddet og vasket her, for imorgen kommer min kjære på besøk

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 19:10   #10
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Jeg liker oktober Tror det kan bli en fin måned. Før vi aner det er det jul!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:00   #11
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Oj, da var vi i oktober. Så gøy!! Snart desember, herligste måneden i året.. Og etter det: snart mai!! Og hvis alt går som det skal, så blir vi foreldre igjen i mai. Så, jeg skal ikke slanke meg på noen mnd jeg da, men håper det er greit jeg henger litt her fordi?? Syns dere virker som noen flotte mennesker, og det er litt gøy å følge med dere. Og ikke minst, få litt inspirasjon.

Grotingeling: Det var litt av et uføre du har kommet opp i. Invister i ullundertøy, det tror jeg du har igjen for. Har mang en gang stått å hatt hundekurs på våte høstkvelder, og uten ull hadde det vært døden altså. Lykke til i vinter!!

Vaskeklut: Hva om du kjører kokte grønnsaker o.l i stavmiksern selv og tilsetter litt olje/smør, så slipper du den fæle barnematen? Jeg moser maten til mini på den måten. Og er helt enig, barnematen smaker pjuk. Fruktpureene er ok da.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:13   #12
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Catalina79: Vet du, det var ikke dumt!! Lurer på hvorfor jeg ikke har tenkt på det før. Jeg tror jeg må kjøpe litt grønnsaker i morgen den dag. Noen som har andre forslag enn blomkål og brokkoli? Jeg får ikke spise "sterk" mat, ergo er tomat utelukket.. Åh, tomater!! Savn.

Gratulerer med enda en mini på vei! Og selvfølgelig får du henge rundt med oss her inne Skulle da bare mangle

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:30   #13
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Catalina79, her.

Oj, da var vi i oktober. Så gøy!! Snart desember, herligste måneden i året.. Og etter det: snart mai!! Og hvis alt går som det skal, så blir vi foreldre igjen i mai. Så, jeg skal ikke slanke meg på noen mnd jeg da, men håper det er greit jeg henger litt her fordi?? Syns dere virker som noen flotte mennesker, og det er litt gøy å følge med dere. Og ikke minst, få litt inspirasjon.

Grotingeling: Det var litt av et uføre du har kommet opp i. Invister i ullundertøy, det tror jeg du har igjen for. Har mang en gang stått å hatt hundekurs på våte høstkvelder, og uten ull hadde det vært døden altså. Lykke til i vinter!!

Vaskeklut: Hva om du kjører kokte grønnsaker o.l i stavmiksern selv og tilsetter litt olje/smør, så slipper du den fæle barnematen? Jeg moser maten til mini på den måten. Og er helt enig, barnematen smaker pjuk. Fruktpureene er ok da.

Gratulere så kjekt at det er en liten mini på vei.
Klart du kan henge med oss selv om du ikke er på "slanker'n" - det er jo ikke vi heller (kostomlegging vettu )
Og jeg skal helt klart shoppe ullundertøy, står på shoppinglista for i morgen - var iskaldt da jeg tok bussen i dag

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:45   #14
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Zillah - (og andre forøvrig) - tipser om følgende nettside for skreddersydde sko og støvletter:

http://www.duoboots.com/

Har selv bestilt støvletter derfra og er veldig fornøyd. De lager støvletter inntil 50 cm vidde rundt leggen. Veldig mye fint. Ikke billig, men som sagt - skreddersydd!

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:46   #15
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Wow - den siden skal sjekkes!
Tok det lang tid å få dem levert?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:50   #16
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Nei jeg ventet 2-3 uker.

De modellene som har lenger leveringstid står det på. Helt merkelig og befriendte å sette på seg støvletter i fjor høst som bare satt som et skudd:-) Trengte det, jeg er 47 cm rundt leggen og da er det ikke mye i butikkene som passer!

Og støvletter må man jo ha når man skal rusle rundt i høstløvet

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 00:00   #17
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Jepp - tror jeg skal finne fram målebåndet med en gang
Takk for tipset

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 00:14   #18
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Veldig dyrt da... men hadde vore fint om eg hadde funne noko som passa både oppe og nede!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 00:19   #19
nlerka
Medlem
 
nlerka sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 77
nlerka er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Er blitt skikkelig kaldt denne uka, så jeg må rett og slett komme meg på shopping i morgen.
Trenger både vinterjakke/kåpe og støvletter, spesielt siden jeg nå ikke får kjøre bil på en stund.
Ønsker meg en jakke/kåpe som går ca til knærne, og trenger støvletter med ekstra vidde i leggen.
Noen som har tips til butikker i Bergen?

Åhh, gud! den som kunne gitt meg en butikk der de har lekre støvletter, som er vid i leggen!! Har hatt fotball-legger siden barneskolen, musklene har tatt overhåånd

__________________


nlerka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 00:26   #20
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av nlerka, her.

Åhh, gud! den som kunne gitt meg en butikk der de har lekre støvletter, som er vid i leggen!! Har hatt fotball-legger siden barneskolen, musklene har tatt overhåånd

Hvis du har Zizzi-butikk i nærheten så sjekk om de har støvletter.
Fikk tips på jobb i dag om at Zizzi-butikken i Bergen har tatt i støvletter med vid legg, og ser på nettsiden at det også finnes butikk både i Fredrikstad, Sarpsborg og Moss.
Butikkoversikt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 02:32   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av nlerka, her.

Åhh, gud! den som kunne gitt meg en butikk der de har lekre støvletter, som er vid i leggen!! Har hatt fotball-legger siden barneskolen, musklene har tatt overhåånd

De har en i Gjøvik, vet jeg Bigfoot tror jeg den het. Kanskje de har flere butikker rundt om i landet?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 12:07   #22
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Gratulere så kjekt at det er en liten mini på vei.
Klart du kan henge med oss selv om du ikke er på "slanker'n" - det er jo ikke vi heller (kostomlegging vettu )

Jaa, selvsagt.. kostomlegging. Og få seg en ny livsstil. Og det kan en fordi om en ikke direkte skal slanke seg.

Sjanten: TUUUUUSEN takk for tips om skoside. Nå skal det spares her. Jeg har drømt om støvletter noen år nå.
Men, når dette temaet om legger først er oppe: de av dere som har klard å kvitte dere med noen kilo, har leggene deres blitt smalere? Eller er de som før? Jeg håper virkelig mine blir mindre etterhvert, men frykter det er noe familiearvegreier inn i bildet..

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 12:39   #23
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Har aldri mål leggene, men jeg la i sommer merke til at det var blitt romsligere i støvlene
Så ja - jeg mener at leggene også vil bli mindre, men hvor mye, se det er et ubesvart spørsmål

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 12:59   #24
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

jeg har lymfødem i begge ben, så jeg har også monsterlegger.. men de er blitt mye smalere etter at jeg fikk riktige strømper. men jeg har fremdeles 47 cm omkrets på det meste.. støvletter kan jeg bare glemme, tunge fjellstøvler er det jeg må bruke om vinteren... (sånn bortsett fra forrige vinter da jeg levde i adidas "joggiser" hele vinter untatt ved snøfall, frøs ikke beste 800 kr jeg noen gang har brukt )

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 14:30   #25
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Catalina: gratulerer med liten Hvordan er det med lavkarbo når man er gravid? Har googlet det litt, men ikke funnet noe særs. Ikke at jeg er gravid. Jeg er derimot nysjerrig. Barn er jo aktuelt en gang i fremtiden også, så kjekt å vite

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, oktober, skravletråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no