Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-13, 18:46   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Sitat:

– Den ekstreme varianten støtter vi ikke. Men det vi liker å kalle «Grovkarbo» er fint. Fett er viktig, men ikke alt fett og ikke så mye du vil. Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet. Nå kommer hjerteinfarktene, sier Jeanette.

Her kan du lese mer om Roededamene....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:02   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Her kan du lese mer om Roededamene....

De kan ta seg noen kokosboller

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:06   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet.

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

De kan ta seg noen kokosboller

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:40   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Fytti så kleint. De stiller seg i et dårlig lys ved å komme med så dårlig dokumenterte påstander. Enfa mere tragisk hvor rått folk sluker slike påstander.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 19:43   #5
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Glad jeg kan ta meg kokosboller også, selv på lavkarbo.

Hadde man ikke kunnet unne seg sjokolade, sukker en gang i uken så hadde jg ikke giddet fortsette med denne sunnhetens levestil :-)

At sykehusene har fått mer å gjøre av lavkarbobølgen er nok feil. Overvekt i samfunnet er en sterkt økende grunn til folks helseproblemer. Det har ingenting med lavkarbobølgen å gjøre, men at det norske folk blir mer og mer overvektig pga for mye sukker i maten og tomme kcalorier ;-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 20:49   #6
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Klart at Roede sier dette for lavkarbo stjeler vel noen kunder fra dem

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 21:04   #7
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Sykehusene har fått mer å gjøre siden lavkarbobølgen kom til landet

Det mest hårreisende er vel å skrive dette i overskriften. Er jo ikke dette som er tema og fokus i artikkelen, selv om det i seg selv er ganske så drøyt å slenge om seg med slike påstander. Man kan jo begynne å lure! Og at journalisten lar det hele gå gjennom uten å spørre om dokumentasjon? Hadde de gjort det kunne jo artikkelen hatt litt innhold av interesse.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har landet på eit stygt platå! Gange Generell diskusjon 5 21-06-10 16:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no