Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 21:46   #3876
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan ikke skade å smøre litt. Og ta de av når de er relativt varme.

Ok, I'll try!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-10-10, 22:05   #3877
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det ER en sjanse for å bli gravid selv om man har brukt kondom ikke sant? Sånn ca 2%?? Og det er en sjanse for å bli gravid selv om sexen ikke ble "ferdig" ja?? Ca 1-2%? Så hva er da sjansen for å bli gravid med kondom og uferdig samleie? 1 promille??

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-10-10, 22:32   #3878
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det ER en sjanse for å bli gravid selv om man har brukt kondom ikke sant? Sånn ca 2%?? Og det er en sjanse for å bli gravid selv om sexen ikke ble "ferdig" ja?? Ca 1-2%? Så hva er da sjansen for å bli gravid med kondom og uferdig samleie? 1 promille??

Godt spørsmål . Men merkeligere ting har skjedd, mange faktorer, som precum, når i syklusen du er etc, men det høres ikke akkurat som om du har noe å bekymre deg for, egentlig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-10-10, 23:22   #3879
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg hadde tenkt å prøve meg på disse grove tekakane til Dreamy, men da jeg kom hjem fra butikken kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe bakepapri ... Er det noen mulighet for at det funker å steke dem rett på bakeplata, om jeg smører først ...?

Se der ja, lettpåvirkelig som man er så står det nå et brett med sånne til avkjøling. Takk for tipset

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 18-10-10, 23:26   #3880
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Se der ja, lettpåvirkelig som man er så står det nå et brett med sånne til avkjøling. Takk for tipset

Hehe, bare hyggelig! Sånn til etteretning så er ikke alufolie det beste akkurat. Jeg fikk dem av, men veldig plunder ... De var helt greie forresten. Men jeg har smakt mye bedre ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-10-10, 23:47   #3881
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har ikke smakt enda. Og jeg hadde bakepapir merkelig nok. Har ikke drevet lavkarbobakst på lenge. Får kanskje ta en liten smak før natta.

hvilke var mye bedre da?

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 18-10-10, 23:49   #3882
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Har ikke smakt enda. Og jeg hadde bakepapir merkelig nok. Har ikke drevet lavkarbobakst på lenge. Får kanskje ta en liten smak før natta.

hvilke var mye bedre da?

Jeg baker stort sett en variant av Nannah-brødet om jeg først baker. Mn det er i grunn veldig skjeldent jeg gjør, fikk bare et innfall nå .
Jeg tror nok fort dette kan bli bedre med litt linfrø og solsikkekjerner og sånne ting . Men for meg så ble det litt som tamme ziggy-lapper, ikke hevet de seg noe heller.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-10-10, 23:58   #3883
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmm, mine ble veldig luftige og fine til lapper å være.Ser ut til å holde ganske bra på volumet også.Ser ordentlig brødaktig ut inni. Jeg gadd ikke vispe for hånd så jeg vispa med håndmikser til det var ordentlig luftig røre før jeg hadde i klien og brukte fortsatt mikseren til røringa for kli også.De kan definitivt trenge mer salt og så tenkte jeg litt på sånt krydder som jeg pleide ha i brød før i verden. karve eller timian eller lignende.
Frø av ymse slag ville nok også være bra.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 19-10-10, 08:53   #3884
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Photo, fulgte du oppskrifta som stod der, eller det som stod lenger nede, under oppdatering på bloggen hennar? Trur det hjelper på med litt meir fiberhusk/pofiber. Men det varierer veldig kor høge mine blir. Men sjølvsagt, ein kan jo variere dei, som ein vil sjølv. Tenkte ein dag å prøve å steike tekakedeigen i vaffeljern, for å sjå korleis det fungerer.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-10-10, 09:23   #3885
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Photo, fulgte du oppskrifta som stod der, eller det som stod lenger nede, under oppdatering på bloggen hennar? Trur det hjelper på med litt meir fiberhusk/pofiber. Men det varierer veldig kor høge mine blir. Men sjølvsagt, ein kan jo variere dei, som ein vil sjølv. Tenkte ein dag å prøve å steike tekakedeigen i vaffeljern, for å sjå korleis det fungerer.

Jeg pleier å kopiere oppskrifter jeg er nysgjerrig på inn i et dokument, så det var nok den først utgaven jeg lagde. Men det er jo ikke så farlig heller, da. Jeg lager sånne ting så sjeldent.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-10-10, 21:14   #3886
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ikke testet de, men jeg har laget nannah sine brød til snitter mange ganger. De er geniale! Jeg tror tekakene er basert på en oppskrift som er basert på snittene... Så jeg anbefaler å gå tilbake til kjernen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-10-10, 22:22   #3887
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg lurar på om det kanskje ikkje var eit sjakktrekk og la Mannen velge fritt kva tv me skulle ha så lenge han følte me hadde råd til det?

Har aldri sett så schvær tv før, og no står den i stova.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 19-10-10, 23:05   #3888
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Eg lurar på om det kanskje ikkje var eit sjakktrekk og la Mannen velge fritt kva tv me skulle ha så lenge han følte me hadde råd til det?

Har aldri sett så schvær tv før, og no står den i stova.

DEN burde du sett komme

Over til meg selv, og siden jeg ikke akkurat er fotballinteressert, så spør jeg her: Finnes det noen plasser på nettet hvor jeg kan bestille manchester united effekter etc. Tenkte å gi i julegave til søstra mi.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-10-10, 23:16   #3889
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje amazon.co.uk og om de ikke har så hender det de har lenker til butikker som har ting som stemmer med søket ditt.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 20-10-10, 08:08   #3890
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har kjøpt på www.ebay.co.uk manchester ting til både mann og barn!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-10-10, 10:52   #3891
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er mulig å søke om å få ta en eksamen skriftelig og ikke muntelig dersom man har en medisinsk grunn til det (angst..)?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-10, 11:03   #3892
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg lurer på om det er mulig å søke om å få ta en eksamen skriftelig og ikke muntelig dersom man har en medisinsk grunn til det (angst..)?

Det tror jeg rett og slett du må ta opp med den skolen det gjelder!
Man kan jo få skriftlige eksamner muntlig feks pga dysleksi, så det bør være en mulighet for å få gjort det andre veien også, selv om det innebærer en del mer jobb for sensorene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-10-10, 11:44   #3893
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen her bor i nærheten av Tøcksfors? Jeg skal dit på mandag, bare lurte på om dere har snust på hvilken matbutikk som er billigst og har bra lavkarbo? Vi skal på senteret, men er snakk om at vi skal sammenligne priser på kjøtt... Såvidt jeg kunne se er det Eurocash, Ica, Køtthallen og Maximat der. Vi handler alltid på MaxiMat på Svinesund, mamma liker ikke Eurocash ?? Hehe takk!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 20-10-10, 11:45   #3894
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg lurer på om noen her bor i nærheten av Tøcksfors? Jeg skal dit på mandag, bare lurte på om dere har snust på hvilken matbutikk som er billigst og har bra lavkarbo? Vi skal på senteret, men er snakk om at vi skal sammenligne priser på kjøtt... Såvidt jeg kunne se er det Eurocash, Ica, Køtthallen og Maximat der. Vi handler alltid på MaxiMat på Svinesund, mamma liker ikke Eurocash ?? Hehe takk!

Snakk med Dreamy, altså Lena Beatrice - eg trur ho handlar der.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-10, 12:40   #3895
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

okei, takk!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 21-10-10, 16:40   #3896
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lavkarbo, ekstremt effektivt? Forrige tordag veide jeg 64,4. Dro hjem til mor den dagen og på toget spiste jeg en hel pakke med sånne store sjokoladekjeks ( 6 stk). På fredag spiste vi tacogryte ( ris og sukker) lørdag spiste jeg sushi, potetgull og sjokolade. På søndag ble det to store stk marsipan kake..skikkelig burdagshelg med andre ord..dro hjem igjen på søndag..fortsatte sprekken på mandag med masse sjokolade og potetgull..huff og huff..ny start på tirdag og holdt meg siden da..idag veide jeg meg og fryktet det værste..men vekta viste overraskende 64,3..er dette mulig? Eller er det sånn at det tar tid før alt "fester" seg på kroppen?

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 21-10-10, 17:37   #3897
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Lavkarbo, ekstremt effektivt? Forrige tordag veide jeg 64,4. Dro hjem til mor den dagen og på toget spiste jeg en hel pakke med sånne store sjokoladekjeks ( 6 stk). På fredag spiste vi tacogryte ( ris og sukker) lørdag spiste jeg sushi, potetgull og sjokolade. På søndag ble det to store stk marsipan kake..skikkelig burdagshelg med andre ord..dro hjem igjen på søndag..fortsatte sprekken på mandag med masse sjokolade og potetgull..huff og huff..ny start på tirdag og holdt meg siden da..idag veide jeg meg og fryktet det værste..men vekta viste overraskende 64,3..er dette mulig? Eller er det sånn at det tar tid før alt "fester" seg på kroppen?

Neida, du er av de heldige som ikke samler spesielt mye vann av karber, evt. spiser du en del karber fra før av. Det du har gjort kalles rett og slett oppkarbing på fagspråket og skal visstnok fungere som en vektbooster når man gjør det med jevne mellomrom. Forbrenninga øker nemlig når kroppen får hva den vil istede for det du vil, så forbrenninga kan opprettholdes. Det er dog ikke spesielt gunstig å gjøre dette ofte.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 21-10-10, 18:34   #3898
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk for svar. Hvor ofte er for ofte? Teller ikke karber noe særlig, men er i ketose..så da er jeg vel under 100 iallefall?

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 21-10-10, 18:58   #3899
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

takk for svar. Hvor ofte er for ofte? Teller ikke karber noe særlig, men er i ketose..så da er jeg vel under 100 iallefall?

Mest sannsynlig er du rundt 20 gram da, kvinner skal helst rundt 15 gr i begynnelsen, men noen er i ketose selv om de ligger rundt 40 gr kh pr dag.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 21-10-10, 19:23   #3900
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk
Question

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Teller ikke karber noe særlig, men er i ketose..så da er jeg vel under 100 iallefall?

Man kan være i ketose om man spiser opptil 50 karber om dagen. Men mange må ned så langt som 15/20 karber dagen for å gå ned i vekt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no