Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Vektnedgang med Fedon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-11, 15:50   #1
Pingumor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Haugesund
Alder: 35
Innlegg: 1
Pingumor er på en erverdig vei

Vektnedgang med Fedon?

Hvordan er deres vektnedgang med fedon?

Jeg trenger å gå ned rundt 25 kg, og holde meg der
Jeg har diabetes 1.
Synst det er vanskelig å holde noe streng diett, så føler Fedon kan være greit å klare å følge og fortsette med etter trivselsvekten er på plass

__________________
Pingumor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Diabetiker som prøver lite karbohydrater:) Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 14:02   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Vektnedgang med Fedon?

Hei Pingumor
Jeg trenger også å gå ned 25 kg. Hadde vært fint å ha noen å følge fremover... jeg er ikke helt motivert enda, føler det er så mye som skjer rundt meg. Men må et tidspunkt så må man kanskje bare legge bort unnskyldningene og hoppe i det? Er i allefall en start å ha stukket nesen sin inn hit!

Jeg har prøvd mye forskjellig i løpet av årene, og konklusjonen er nok at Fedon er best for meg. Som du sier så er det vanskelig å holde på noe veldig stram diett. Fedon er veldig variert. Jeg gikk ned 10 kg på tre måneder den perioden jeg var veldig flink og fulgte kostfilosofien hans. Men det begynner å bli en goood del år siden Håper og ønsker å finne tilbake til det jeg...

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 14:12   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang med Fedon?

Jeg gikk ned rundt 15 kg med Fedon i løpet av 4-5 måneder. Men jeg var STRENG! Ikke noe mer enn maks et C-måltid om dagen. Spiste ikke masse bønner og linser hver dag. Bare et par ganger i uka. Spiste ikke masse frukt. Osv. Drakk ikke masse melk. Kanskje 1.5 dl et par ganger i uka. Skeia ut litt med sukker i helgene, men ellers var jeg streng.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 16:40   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang med Fedon?

Jeg fulgte programmet til punkt og prikke i 8 uker og gikk opp en halv kilo, så det ble nok for mange kh for min kropp er jeg redd

Tror man bare må prøve noen uker jeg og se hva som skjer.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 16:44   #5
surfeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 93
surfeline er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang med Fedon?

Jeg hadde god erfaring med Fedon til å begynne med - men så var det full stopp. Da var det ytterlig ned på kh, kutt av frukt og litt mindre sukker totalt sett. Vektnedgangen stoppet opp igjen og nå er jeg på streng lavkarbo, nærmere ketolyse.

Jeg tror kroppene våre er veldig forskjellige - og man må nesten bare forsøke. For meg ble det for mye korn og sukker på Fedon - men det kan hende det fungerer for deg som har "bare" 25 kg. Jeg har minst 25 - 40 igjen! Good luck

surfeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 18:26   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vektnedgang med Fedon?

Jeg gikk litt ned med fedon, men samlet vann som bare det. da jeg kuttet ut (grov)brød ble magen rolig og vannet slapp. nå baker jeg med nøtter og frø istedet. feodn var ikke for meg, som ikke tåler frukt og brød, men jeg visste ikke det før jeg sluttet med det og ble bra i magen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang Augustbruden Spørsmål og svar 7 06-02-11 00:18
Vektnedgang Kokkå Spørsmål og svar 2 23-02-09 16:48
Vektnedgang mortil2:) Spørsmål og svar 2 23-02-09 16:19
Rar vektnedgang ... Sense Ketolysekuren 1 06-07-08 22:25
Vektnedgang lille74 Ketolysekuren 2 03-02-08 09:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no