Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg forstår ikke dette...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-07, 23:54   #1
minna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 37
minna er på en erverdig vei

Jeg forstår ikke dette...

Nå har jeg tatt av 7 kg ( på 6 uker) på å bare spise lavkarbo..men jeg spiser jo masse god mat og koser meg i helgene...jeg har forsøkt andre kurer, men da har jeg aldri spist meg mett...dette er jo helt fantastisk

minna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 00:29   #2
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Så enig, så enig.... er helt utrolig at det går an å være mett, fornøyd, energisk og glad og samtidig gå ned i vekt!! Det viser vel i grunnen hva alt "søppel" man pleier å stappe i seg gjør med kroppen....

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 00:45   #3
minna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 37
minna er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Det beste er jo at jeg kan ta meg ett glass rødvin sånn avogtil....

minna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 01:07   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

velkommen til vår verden

Bra du opplever dette så positivt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:46   #5
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Gratulerer til deg Minna !

Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme.. Jeg trodde jeg så forskjell i speilet, fikk også en kommentar her om dagen om at jeg så slankere ut så jeg klarte ikke la være å veie meg selv om jeg hadde tenkt til å vente. Og jammen har jeg ikke gått ned ett eneste gram de siste ukene. Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Har dog blitt kvitt halsbrann og en del andre plager, men fornøyd er jeg ikke. Kanskje jeg skal kutte ut nøtter og ost?

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:52   #6
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Jeg forstår ikke dette...

kutt bærene og nøttene iallefall og se...mange kan ikke spise dette å gå ned..
mens andre kan..ikke gi opp bare prøv deg frem og følg med på vekten..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:03   #7
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Tusen takk! da prøver jeg det

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:14   #8
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Stram inn litt på meieriproduktene også DVC, mange opplever at det forsinker vektapet.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:30   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Jeg forstår ikke dette...

ville prøvd litt først,så vet du hva som gjør at du ikke går ned
ost,fløte osv er jo en god kilde til fett så vist du tåler
dette fint, er det jo synd å kutte det unødvendig..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 09:20   #10
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Har dog blitt kvitt halsbrann og en del andre plager, men fornøyd er jeg ikke. Kanskje jeg skal kutte ut nøtter og ost?

Tror det første jeg hadde kuttet ut var vekta

Hvis du syns selv at du ser tynnere ut i speilet, og andre også kommenterer det, så er det vel åpenbart at ting skjer?

  Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 16:49   #11
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Tror det første jeg hadde kuttet ut var vekta

Hvis du syns selv at du ser tynnere ut i speilet, og andre også kommenterer det, så er det vel åpenbart at ting skjer?

Målebånd er tingen! Det er noe som skjer med magefettet mitt også, og jeg har ikke gått ned spesielt mye. Virker som om magen trekker seg sammen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:04   #12
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Gratulerer til deg Minna !

Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme.. Jeg trodde jeg så forskjell i speilet, fikk også en kommentar her om dagen om at jeg så slankere ut så jeg klarte ikke la være å veie meg selv om jeg hadde tenkt til å vente. Og jammen har jeg ikke gått ned ett eneste gram de siste ukene. Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Har dog blitt kvitt halsbrann og en del andre plager, men fornøyd er jeg ikke. Kanskje jeg skal kutte ut nøtter og ost?


Jeg vet åssen det føles!! Men bare ta det rolig
Jeg gikk ikke ned, men folk sa: JO! Du ha gått ned, jeg ser det jo på deg! Har stått stille i TRE måneder jeg (forsøker og finne ut av hvorfor, men skjønner ennå ikke, Jeg har jo hormon-i-hytt-og-pine-problematikk og slite med...kan være det ) Men så kom jeg på at jeg kunne måle rundt magen og bena... Og da hadde jeg skrumpet inn fire centimeter! Så da blei jeg mindre deppa alikevel... Så vekten kan være en lure-mus innimellom!

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:24   #13
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg forstår ikke dette...

En ting jeg har lagt merke til den siste tiden er at jeg legger på meg muskler nesten som om jeg hadde brukt "kosttilskudd" (noe jeg ikke gjør), så det skulle ikke forundre meg om man faktisk øker muskelmassen også uten trening på en lavkarbodiett... Det ville i så fall vært en mulig forklaring på hvorfor vekta står stille i en periode for så mange.

Jeg stusser litt på om det å spise mye karbo er katabolt i seg selv, og at kroppen liksom justerer seg tilbake til et normalt nivå etter en stund på lavkarbo...

Er jeg på jordet nå?

  Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:24   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Og jammen har jeg ikke gått ned ett eneste gram de siste ukene. Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Syns det står at du følger Skaldeman jeg ???

Ting som ikke er bra å spise for mye av på lavkarbo dietter - og iallefall IKKE på Skaldeman - er merket med
rødt. Ting som ofte får vekttap til å stoppe opp om man spiser for mye av det er merket med rosa og ting som binder vann er merket med blått:

Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med
tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Mye å ta tak i der ja.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:34   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Syns det står at du følger Skaldeman jeg ???

Ting som ikke er bra å spise for mye av på lavkarbo dietter - og iallefall IKKE på Skaldeman - er merket med
rødt. Ting som ofte får vekttap til å stoppe opp om man spiser for mye av det er merket med rosa og ting som binder vann er merket med blått:

Har spist mye egg og bacon til frokost, rømme, kjøttdeig med
tomatsaus + tomatpure + salat, fet ost, baconcrisp, fløte, jordbær, kylling, nøtter osv.

Mye å ta tak i der ja.....

Men de tingene hun ramser opp her, -er det OE-mat? Ketolyse? Lindberg?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:31   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Men de tingene hun ramser opp her, -er det OE-mat? Ketolyse? Lindberg?

Ja, si det ......... Det var vel litt av hvert her....

Det ligger nok nærmest OE ville jeg tro. Ketolyse og Atkins skal iallefall være forsiktig med tomatsaus/pure, jordbær og nøtter i begynnelsen. Mest p.g.a. høyere karboinnhold. Noen tåler det, andre ikke. Det er grei vedlikeholdskost på Atkins. Lindberg er ikke helt fløte og fet ost.... Og spiser man mye baconcrisp (hver dag) er det jo en del salt som binder vann da.

Går man ned på det er det OK å spise disse varene, men stopper vekttapet opp er samtlige av de merkede kjente partystoppere

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 19:46   #17
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Hva skulle jeg gjort uten dere altså
Tas til etterretning Nille Hadde en eller annen sjuk fantasi om at tomatpure / tomatsaus var godkjent pga et radioinvtervju med skaldeman der han sa at karbohydrater i grønnsaker som voksar over jorden ar inte farliga. Men tar selvkritikk. Tomatpureen ble akkurat kastet i søppla

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 15:02   #18
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Jøye meg for en appetitt jeg har hatt idag altså, våknet tidlig imorges og stekte meg 1 pakke bacon og 3 egg, dro på treningsstudio og kom tilbake og spiste 2 små koteletter og en hel grillet kylling nam nam Har en følelse at det blir flere måltid idag også hehe

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 15:16   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Jøye meg for en appetitt jeg har hatt idag altså, våknet tidlig imorges og stekte meg 1 pakke bacon og 3 egg, dro på treningsstudio og kom tilbake og spiste 2 små koteletter og en hel grillet kylling nam nam Har en følelse at det blir flere måltid idag også hehe

Blir ikke det i overkant mye protein?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 15:41   #20
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Blir ikke det i overkant mye protein?

Mtp hva?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 18:59   #21
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Jeg forstår ikke dette...

spiser sikkert mer skaldemann selv enn atkins for eks
her går det i kjøtt,ost,rømme,sjø mat(fisk,reker osv) og en sjelden gang salat
el. lignende.. men for mye proteiner,har jeg ikke hørt om enda ?
hvorfor skulle det være noe gale?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:12   #22
Melkerull
Juniormedlem
 
Melkerull sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 47
Innlegg: 17
Melkerull er på en erverdig vei

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av minna, her.

Nå har jeg tatt av 7 kg ( på 6 uker) på å bare spise lavkarbo..men jeg spiser jo masse god mat og koser meg i helgene...jeg har forsøkt andre kurer, men da har jeg aldri spist meg mett...dette er jo helt fantastisk

Altså; koser deg i helgene sier du; betyr det at du "skeier ut" litt i helgene eller? Og likevel går ned? Me like, i såfall.

Melkerull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca.Lindberg, litt Atkins.. Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:09   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

spiser sikkert mer skaldemann selv enn atkins for eks
her går det i kjøtt,ost,rømme,sjø mat(fisk,reker osv) og en sjelden gang salat
el. lignende.. men for mye proteiner,har jeg ikke hørt om enda ?
hvorfor skulle det være noe gale?

Jeg fikk beskjed på en annen tråd her inne at jeg spiser for mye protein. Kroppen klarer bare å fordøye en viss mengde til hvert måltid, resten behanlder den på samme måte som karbohydrater, om jeg ikke har misforstått helt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:35   #24
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg fikk beskjed på en annen tråd her inne at jeg spiser for mye protein. Kroppen klarer bare å fordøye en viss mengde til hvert måltid, resten behanlder den på samme måte som karbohydrater, om jeg ikke har misforstått helt.

Og det er her ihvertfall jeg er uenig. (se gjerne påny på det jeg da skrev http://forum.lavkarbo.no/showthread....einer+borealis)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:41   #25
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg forstår ikke dette...

Jeg for min del tror det er enklest og også best å starte med få matvarer på menyen. Jeg startet med kjøtt/flesk/fløte/kaffe/ost. Og rødvin/morrpølse/ baconcrisp innimellom og i helgene. Det fungerte egentlig greit, men noe murret. Så kuttet jeg ut fløten, og det ble bra. Etter noen uker spiste jeg litt grønnsaker og salat, og gikk fortsatt ned. Og det har jeg fortsatt med.

Menyen bygges ut over tid, fordi vi er forskjellige og reagerer ulikt på forskjellige varer. Da blir det lettere å luke ut et produkt og se om det blir endringer.

Det siste halve året har jeg sakte forsøkt å spise litt spaghetti/pasta, litt vanlig brød, vanlig øl, noen poteter innimellom. Ikke sukker, og godt innenfor det som må sies å være et svært karbohydratfattig kosthold sammenliknet med rådene fra statens ernæringsråd. Resultatet ble etter 4-5 måneder er det opp sju kilo! Små endringer i retning av litt mer karbohydrater fikk dramatiske utslag. Forsøket er nå selvfølgelig avsluttet og jeg spiser nært Skaldemans teorier, men plusser på litt grønt for variasjonens skyld.

Dette er ikke enkelt, men jeg ville forsøke å spise kanskje 100-150 karbo innimellom.

Som en liten digresjon kan jeg nevne at jeg fikk fryktelig lyst på pannekaker med flesk og strøsukker. Og som tenkt så gjort. Med det resultatet at magen sprengte som f..., og det tok et par dager å normalisere det ene måltidet. Og jeg ble fysisk syk av det. Men de ti minuttene med pannekaker smakte godt, men nedturen var verre enn den kortsiktige gleden.

Jeg tror ikke at alle skal spise etter Skaldemans prinsipper nødvendigvis. Selv er jeg kursleder for EAT, og på sikt skal jeg nærme meg dette kostholdet som er variert og smakfullt, men først må jeg kjenne kroppen min bedre for så å eksperimentere med nye menyer.

Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no