Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-08, 15:44   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Thumbs up

100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

Jeg er nysgjerrig på om vi sammen klarer 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang.

Tipsene skal ha mening i seg selv, og gjerne med en kort forklaring om hvorfor. (F.eks ikke bare "ta tilskuddene", men "ta tilskuddene fordi....") Tipsene skal ha funket for deg, trenger ikke være opplest og vedtatt (men så klart vil tips som "spis 4 sitroner hver dag i tillegg til all mat" bli slettet).

Ikke svar på andres tips, ta det heller i en annen tråd. Kommentarinnlegg vil bli slettet.

Altså; kun tips! (Nummererte.) Klarer vi 100?

Kan starte jeg da;



1. Spist minst mulig av søtningstoffer, fordi mange opplever at dette stopper/minsker vektnedgang. Noen tåler det, andre ikke.

.


Sist redigert av mofe : 18-08-08 kl 17:06.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:08   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

2. Fysisk aktivitet. Gjør det lettere å gå ned i vekt, og gir deg overskudd i hverdagen. Når du beveger deg mer, øker også forbrenningen din. Du får større muskelmasse, og strammer da også opp kroppen.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:14   #3
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

3. Drikk masse vann. Vann renser kroppen, motvirker hodepine og slapphet og kroppen trenger væsketilførsel under aktivitet. Husk at kroppen består av 70% vann. Vann fører også til økt forbrenning og demper sultfølelsen. Vann holder deg ung

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:18   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

4. Spis nok fett. For å forbrenne fett trenger du å spise fett. Dette innebærer for mange en mental omstilling å spise fettranden på kjøttkakene, ha cocosa i kaffen, olje på salaten, smør på grønnsakene, fløte, kose seg med graddost. Atkins induksjon (likner ketolysekuren) innebærer 50% av kaloriene fra fett (husk at det er 9kcal i et g fett og 4kcal i hvert g av karbo eller protein), og 70% hos Skaldemann.


red: dette gjelder ikke Lindberg, Sotuh beach og andre lavfett-lavkarbo

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen


Sist redigert av mofe : 18-08-08 kl 17:02. Årsak: Mere forklaring.
Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:21   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

5. Husk grønnsakene! Ingen har noensinne blitt feit av grønnsaker, det er bare å pøse på Grønnsaker inneholder massevis av antioksidanter, og gir metthetsfølelse. Greens are good for you!

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:25   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

6. Ta en dag av gangen! Enhver fremgang er et steg i riktig retning og det er mye enklere å holde motivasjonen oppe når man ser disse fremgangene, fremfor å fokusere på det som "skal ha skjedd" om to måneder.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:29   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

7. Finn frem målebåndet. At vekta ikke går ned fra gang til gang, betyr ikke at du ikke mister fett! Mål med jevne mellomrom.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:45   #8
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

8. Ha alltid ingredienser i hus til minst en rett.
Jeg har f.eks alltid kjøttdeig, hermetiske og ferske grønnsaker, så jeg kan lage noe kjapt og lettvint.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:51   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

9. Velg tørr vin da de har mindre sukker. Sukkerinnholdet kan sjekkes på vinmonopolet.no eller be om hjelp på polet. De har lister på polet over viner med lite sukker.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:51   #10
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

10. Vær Obs på at mat-intoleranser kan stoppe/hindre vektnedgangen.
Dersom man f.eks. ikke tåler gjær og fortsetter å spise Rugsprø på lavkarbo, kan det sinke. Tåler du ikke melk, og har i deg masse ost, fløte og rømme på lavkarbo, kan det stoppe nedgangen.

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:53   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

11. Av erfaring, ALDRI gå på butikken når du er sulten. Da handler man alltid mer enn det man trenger. Det blir både dyrere og det kan være lett å gå på en smell.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:56   #12
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

12. Når du først skal skeie ut.. Velg mørk sjokolade, bacon snacks, nøtter eller lavkarbo-barer.
Dette har hjulpet meg mange ganger og er garantert en av grunnene til at jeg ikke har lagt på meg igjen og holder vekten.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:56   #13
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

13. Ha veiedag en fast dag i uken på et fast tidspunkt. Da holder man kontroll på den reelle vektnedgangen. Ved veiing hver dag kan de 1oo grammene opp i løpet av natta svekke motivasjonen og gi en dårlig start på dagen.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:58   #14
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

14. Planlegg måltider. Det gjør det lettere å velge rett mat.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:11   #15
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

15:
Kjøp inn et par lavkarbo-barer.
Putt en i veska, ha en på jobben og en i bilen.
Da er det lettere å unngå sprekker hvis man ikke kan spise ketolysematen i en eller annen situasjon.
Det beste er jo å spise skikkelig mat så klart, men noen ganger kan det være vanskelig

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:49   #16
Magga Dutti
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 110
Magga Dutti har en fantastisk aura rundt segMagga Dutti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

16. Hvis du skulle sprekke en dag, så ikke føl håpløshet og at alt er ødelagt. Spist er spist og i morgen er atter en ny lavkarbodag.

Magga Dutti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:06   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

17: Si fra at du lever lavkarbo slik at folk rundt deg vet dette og kan ta hensyn til dette ved middagsinvitasjoner osv. De aller fleste vil da spørre om hva du ikke spiser og lytte til det du sier.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 19:10   #18
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

18: Ikke fokusér bare på vekt. Nyt de andre godene som kommer med å leve lavkarbo - det kan være bedre nattesøvn, færre smerter i kroppen, allergistopp, jevnere humør og energi og så videre.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 19:36   #19
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

19. Tenk langsiktig og sett reelle mål! Dette er ikke noen "månedskur" men en langvarig omlegging av kosten

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 20:00   #20
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

20. Tro på deg selv og det kostholdet du har valgt. Ikke la noen få deg til å ta "bare en bit i dag gjør vel ikke noe vel". Svar ja takk det skal jeg, når det passer kroppen min. Jeg har det bra nå.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 20:01   #21
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

21. Fyser du, så spis litt sunt fett. Da forsvinner søtsuget.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 19-08-08 kl 12:16.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 20:02   #22
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

22. Fyser du, så reis deg opp og gjør noe som kan avlede tankene litt. Så drikker du et stort glass vann. Da har kanskje søtsuget forsvunnet for denne gang.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 19-08-08 kl 12:16.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:50   #23
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

23. Spis variert, så går du ikke lei av maten, og kroppen får tilført et bredt spekter av næringsstoffer.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:53   #24
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

24. Bruk krydder i maten, det bidrar med masse sunne antioksidanter, god smak og fristende lukt. Enkelte krydder har også rykte på seg for å stabilisere blodsukker (bl.a.kanel), øke forbrenning (bl.a chili og cayenne), og selvfølgelig støtte immunapparatet (bl.a. hvitløk). Bruk med fordel også friske urter.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:57   #25
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

25. Ikke fokuser på begrensningene, fokuser på mulighetene!

Det styrker motivasjonen, din holdning til livsstilen du har valgt og hvordan andre oppfatter din livsstil.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ang lavkarbo- vektnedgang og trening mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 16-06-08 22:12
Tips til ytterligere vektnedgang Marianne Lavkarbo generelt 1 21-10-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no