Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny her - føler meg så slapp!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-07, 13:50   #1
emmat
Nytt Medlem
 
emmat sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Oslo
Alder: 51
Innlegg: 3
emmat er på en erverdig vei
Talking

Ny her - føler meg så slapp!

Hei

Jeg er helt ny i gamet og har holdt på i to dager nå. Jeg har kanskje spist litt lite, men tror ikke det heller. Drikker masse. Føler meg allikevel veldig slapp og sliten i dag.
Er det vanlig i starten?? Har kun spist litt fjærfe, egg, ost og diverse grønsaker. Kostholdet mitt før oppstart bestod jo stort sett av masse karbo i usunne varianter
Jeg følger ingen spesiell diett.
Ser ut til å være mange gode råd her inne, kunne godt trenge noen.

__________________
Emmat


emmat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:10   #2
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ny her - føler meg så slapp!

Velkommen hit!
Jeg var også slapp og sliten den første tiden, men det ga seg etter en uke eller to. Nå er jeg veldig energisk!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:18   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ny her - føler meg så slapp!

Hei og velkommen.

Brå overganger gir oss gjerne litt reaksjoner, men ut i fra det du beskriver å ha spist, så høres det veldig lite ut?

Jeg vil anbefale deg å lese litt på de ulike filosofiene, og ikke minst; ta deg en tur innom diverse dagbøker og se på menyer (det er desverre ganske rotete og litt vanskelig å finne frem inni dagbøkene, men om du skummer forbi det som ikke er menyer, så vil det ikke være så uoverkommelig, vi har planer om å få til et bedre system. ).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:20   #4
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny her - føler meg så slapp!

Tror det er ganske vanlig å føle seg slapp og sliten i begynnelsen. Den første uka fikk jeg nesten melkesyre i bena av å gå over stuegulvet Ble mye utflating på sofaen Men det kommer seg etterhvert

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:26   #5
emmat
Nytt Medlem
 
emmat sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Oslo
Alder: 51
Innlegg: 3
emmat er på en erverdig vei
Talking

Sv: Ny her - føler meg så slapp!

Tusen takk for svar! Har tittet litt rundt på sidene her og lest litt mer i de bøkene jeg har. Har nok absolutt spist litt lite. Er vant til kurer hvor man skal telle alt og spise lite så jeg har nok vært litt beskjeden.

__________________
Emmat


emmat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:29   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ny her - føler meg så slapp!

Neida, du skal ikke sulte. Spis godt med proteiner, litt (riktig) fett, og masse gode grønnsaker (og litt grove kornprodukter. Proteinene og grønnsakene (og oljer) er hovedmåltidet, det andre er bare litt mini-tilbehør dersom en skal ha det med.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar Petrine Lavkarbo generelt 4 10-04-07 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no