Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-09, 15:57   #1
Bentejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Hordaland
Innlegg: 24
Bentejenta er på en erverdig vei

Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar

Min plan var å starte i morgen, tengte at det måtte jeg utsette siden jeg ikke har fått boken,men har ikke så lyst til å utsette

Så noen spørsmål:

-Jeg kan spise alt av svine,okse å kylling kjøtt? (biff(filet) å kjøttdeig)
-Hvilke grønnsaker er ok? greit å bruke frossen grønnsaksblanding til middag? eventuelt hvilken?
-Fløte,rømme å smør er ok? Tenker da på stekesmør til matlaging.
-Pepsi max er ok?
-Kan man bruke sausposer?
-Kan man spise seg mett,eller er det begrenset? eks 250gr kjøtt osv?

Dette er det jeg kommer på i farten, er det noe jeg ikke har fått med så si i fra

Takk for svar

__________________


Bentejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:06   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar.

Svarer litt jeg, merket med rødt

Opprinnelig lagt inn av Bentejenta, her.

Min plan var å starte i morgen, tengte at det måtte jeg utsette siden jeg ikke har fått boken,men har ikke så lyst til å utsette

Så noen spørsmål:

-Jeg kan spise alt av svine,okse å kylling kjøtt? (biff(filet) å kjøttdeig) Reint uspedd kjøtt/fisk/kylling, kjøttdeig kan du spise
-Hvilke grønnsaker er ok? greit å bruke frossen grønnsaksblanding til middag? eventuelt hvilken? Grønnsaker som vokser over jorden. Tips: Kjøp ferske grønnsaker, del opp i dags-bokser med 10-12 karber. Bruk det gjennom dagen.Viss du kjøper frossen, må du se hva som er i og antall karber.
-Fløte,rømme å smør er ok? Tenker da på stekesmør til matlaging. Hele produkter, ikke lettprodukter. Meierismør til steking, ev et par gode kaldpressa oljer (oliven, raps)
-Pepsi max er ok? Joa, er jo "lovlig" ....Men sørg for å få i deg nok vann, 2-3 liter dagen.
-Kan man bruke sausposer? Da må du igjen se på karbeinnholdet. Er det melk det skal blandes med, så blir det for masse karber. Du kan begrense det ved å blande 1 del fløte og 2 deler vann. Da får du ca skummamelk
-Kan man spise seg mett,eller er det begrenset? eks 250gr kjøtt osv? Spis deg mett, men ikke overmett. Det er karbohydratene du skal ha telling på. Bruk fett i maten, da holder du deg mett lenger

Dette er det jeg kommer på i farten, er det noe jeg ikke har fått med så si i fra

Takk for svar

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:12   #3
Bentejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Hordaland
Innlegg: 24
Bentejenta er på en erverdig vei

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar.

Takk for svar
Men et spørsmål til, krydder på kjøttet er det ok?

__________________


Bentejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:15   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar.

Ja, krydder og urter er fint å bruke på kjøtt

Vær obs på en del ferdige krydderblandinger, mange inneholder sukker....

Og du skal spise når du er sulten Trenger ikke gå etter klokka Noen spiser 2 ganger om dagen, noen 5... Dette er forskjellig fra person til person. Blir du sulten mellom måltider, er ost en god sultstopper. Jeg har spist en del babybel-ost

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:20   #5
Bentejenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Hordaland
Innlegg: 24
Bentejenta er på en erverdig vei

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar

Ok, tengte jeg skulle begynne i morgen, kutte ut brød poteter osv. får ikke satt ordentlig igang før boken kommer men skal gjøre så godt jeg kan.

Takk igjen for svar

__________________


Bentejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 18:00   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar

...og bruk søkefunksjonen på forumet.Masse spørsmål med svar å finne her ute

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mens jeg venter på boken - mengdeoversikt? karbolia Ketolysekuren 3 28-04-08 10:44
Ny her, trenger noen start-tips mens jeg venter på boka Emmy Ketolysekuren 14 03-01-08 19:22
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
...om noen venter svar fra meg og ikke får det... Nille Generell diskusjon 14 01-03-07 07:13
Et par spørsmål, mens jeg venter på Ketolyse boken nita58 Ketolysekuren 6 12-09-06 11:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no