Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Drikker du light-brus?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-08, 21:37   #1
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Drikker du light-brus?

Ja, det lurer jeg på. Jeg vet det kan stoppe vekttapet for noen.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:41   #2
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Drikker du light-brus?

jaaa jeg elsker alle slags light brus... jeg drikker light saft, light brus.. u name it.. jeg trykker ned på så mye aspartam og søtstoffer at det er synd på kroppen min
begrensa det når jeg spiste vanlig sukker, men nå må jeg ha det. orker ikke å bare drikke vann.

nå har jeg bare slanka meg en dag, så jeg vet ikke om det blir katastrofe..

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:43   #3
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Jepp jeg drikker lightbrus. Ca tre liter i året

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:44   #4
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Drikker du light-brus?

Ja, jeg drikker lightbrus. Cola Zero. 2-3 bokser om dagen. Det har jeg gjort hele tiden, og jeg går ned i vekt. Ikke så fort, men sakte men sikkert. Jeg har ikke prøvd å kutte ut for å se om jeg hadde gått fortere ned, jeg vet med meg selv at det er mye større sjans for at jeg holder ut ett år med sakte vektnedgang og cola zero, enn et halvt år med raskere vektnedgang uten cola zero... Sikkert ikke bra tankegang, men.. Skal jeg leve på denne måten uten å bli lei, sur osv.. da må jeg ha noen "livbøyer" Cola Zero og macadamianøtter er mine livbøyer

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:53   #5
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Drikker du light-brus?

Jeg var Pepsi Max-oholiker før! *rekker opp en hånd*

Da jeg leste tråder om lavkarbere som sa ting som "man blir vant til smaken av vann!" og "synes ikke lettbrus er noe godt lengre" ble jeg litt paff. Jasså ja, det der gjelder i alle fall ikke meg...
Hva blir det neste, tenkte jeg...at jeg "bare føler meg såååå freeesh etter å ha trent? (verdens mest irriterende utsagn, men det stemmer jo faktisk nå)

Men herre min hatt, nå er jeg en av de som hyler nedpå med vann og synes det er godt! Pepsi Max smaker skuffende nå i forhold til før, men drikker det innimellom en sjelden gang. Who woulda thought.

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:58   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

en sjeeeelden gang..
Kjenner noen som tar det nesten personlig at jeg alltid vil ha vann men synes det er myyyyye bedre. Drakk både cola light og vanlig brus i bøtter og spann for en del år siden. Utenom cola light smakte det meste lightbrusen pføy den gang, men det har kanskje endret seg
Drikker mye kald te og jeg når jeg har lyst på noe med smak. I øyeblikket er rooibos chai te favoritten. Deilig kryddersmak og lukt.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 22:07   #7
Katie
Medlem
 
Katie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Alder: 45
Innlegg: 139
Katie er på en erverdig vei

Sv: Drikker du light-brus?

Nope,liker ikke light-brus så har ikke drukket noe brus siden jeg begynte.
Her går det bare i vann og en kaffe innimellom.

Katie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 23:08   #8
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Det hender. Men prøver å la være. Vann funker like greit.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 00:10   #9
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

er litt for avhengig av pepsi max jeg

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 00:48   #10
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Jeg drikker altfor mye Tab xtra.. må prøve å kutte ned litt...

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 01:47   #11
Nova
Medlem
 
Nova sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 50
Nova er på en erverdig vei

Sv: Drikker du light-brus?

Har drukket 1 liter light brus på 5 dager. Cola Zero og Cola light.


Ikke puss tenna før minst en time etter brusdrikking! Skader emaljen, vi må vente til emaljen har stivnet igjen.

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 07:20   #12
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Jeg drikker for mye brus, men det skal det snart bli slutt på.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 08:19   #13
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikker du light-brus?

Nei, drikker ikke lightbrus. Var avhengig av cola light for flere år siden, særs ubehagelig. Holder meg unna. Tar en farris når sprudlebehovet melder seg

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 08:22   #14
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Drikker du light-brus?

Jada, masse... Er fullstendig avhengig og drikker sikkert bortimot 1,5 l pr dag.

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 17:57   #15
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikker du light-brus?

Mindre og mindre i grunnen. Uten at jeg har gjort så mye for det. Bare fordi jeg prøver å drikke så mye som mulig av vann, og da frister det ikke så mye lenger med brus.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:32   #16
turbokano
Medlem
 
turbokano sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 40
Innlegg: 115
turbokano er ny på veien

Sv: Drikker du light-brus?

går nok nedpå en god kald 1,5liter med cola zero om dagen ja,klarer meg ikke uten
så lenge vekta går ned så klager jeg ikke

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:45   #17
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Nei, drikker egentlig ikke brus eller saft av noe slag.
unntaket er sprite zero, til mat i helgen kanskje, men mest
vann og kaffe.
Sluttet å drikke Cola for mange år siden, og begynte med farris

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:54   #18
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Elsker pepsi max! Men føler at søtsuget blir større etter inntak av max.. blir nok en liten avvenning nå etter påska...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:01   #19
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Drikker du light-brus?

Niks, holder meg langt unna light-produkter. Drikker ikke vanlig brus heller, eller saft.
Drikker i grunnen bare vann, litt kornkaffe, en kopp nype-te i ny og ne og lavkarbo-kakao nå og da. Mest vann, mengder hver dag.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:48   #20
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Drikker du light-brus?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

I øyeblikket er rooibos chai te favoritten. Deilig kryddersmak og lukt.

Min også!! Drikker du den kald?

Jeg drikker ikke så mye brus, men det har jeg aldri gjort. Har alltid drukket mest vann, så det var ikke det vanskeligste med kuren for meg.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:59   #21
totitten
Medlem
 
totitten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Nordland
Alder: 43
Innlegg: 128
totitten er ny på veien

Sv: Drikker du light-brus?

Nei drikker ikke mye brus. Har egentlig aldri vært noe fan av det heller. Kan ta meg et glass til mat i helgene, men det blir ikke drukket hele glasset heller. Det går i vann, vann og atter vann. Og kaffe med fløte i hvis jeg skal kose meg av og til. Men det blir jeg nødt til å gjøre litt sjeldnere nå siden fløte er en partystopper for min del

__________________
Ketolyse/LKHF start 18. Februar 2016

totitten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 22:00   #22
kilovis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 63
Innlegg: 8
kilovis er på en erverdig vei

Sv: Drikker du light-brus?

Jeg kuttet ut pepsi max da jeg begynte på kuren, var totalt avhengig, og det er deilig å være kvitt det suget. Unner meg en eller to kopper te om dagen og et par kopper kaffe, resten av dagen går det i kaldt vann.

kilovis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:01   #23
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Drikker du light-brus?

Drikker ca 3 liter cola light pr helg. I midt uka blir det lite eller ingenting,kommer an på om jeg må på pub for å se fotballkamp og da blir det gjerne 2 glass colalight og peanøtter.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:32   #24
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Drikker du light-brus?

Jeg har helt siden Pepsi Max'en kom vært Pepsimaxoman, og før det var det Colalightoman... Så jeg føler meg veldig flink når jeg nå klarer å la være å drikke brus på jobb (!), der drikker jeg vann - gjerne 2 liter iløpet av arbeidsdagen. Og da drikker jeg Pepsi Max'en min med god samvittighet når jeg er hjemme. Det har foreløpig ikke vært noe partystopper for meg, og jeg håper det forblir sånn

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 11:44   #25
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sv: Drikker du light-brus?

Jepp, det gjør jeg, må ha det for å overleve

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Light brus Euroslankerinnen Eurodiett 3 18-04-07 17:40
Ost og Light brus polvott Lavkarbo generelt 6 26-01-07 11:27
Light brus? Elink Lavkarbo generelt 11 17-08-06 23:25
Drikker du brus? Summer Generell diskusjon 14 02-09-05 18:43
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? Tusta Barns kosthold 13 19-02-05 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no