Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-12, 22:03   #1
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Kom over noen bilder som gir en ide, ingen fasit såklart, men en ide om hvordan fettprosent kan se ut på et menneske. BTW, her er sakset ut fra artikkelen:

"Do we need to know our body fat percentage?
Technically, there is no need to know our body fat percentage. While our body fat percentage can provide insights into our health status, simply knowing doesn’t do much to change things. Knowing merely provides amusement, motivation, or a harsh dose of reality." Så egentlig er vel ikke fettprosent noe som bør oppta oss for mye annet enn å se evt fremgang. Innvendig fett er derimot noe som vil være mer interessant ut fra et helsemessig perspektiv, men ikke så lett å fotografere for oss.





Flere eksempler:



I tillegg noen som viser samme fettprosent, men veldig ulik kroppskomposisjon:


Sist redigert av ToreH : 21-11-12 kl 22:10.
  Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:04   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Men, det kan jo bli litt vel ekstremt også. Dette er av en kvinne. Jeg synes det er litt ekstremt vel og merke, er jo mange som liker det slik også. Men vil tippe hun vil fryse "balla" av seg i norsk klima?

  Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:05   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

En dame på 25-30% fett ser jo fantastisk ut, mens en mann med samme ser rett og slett feit ut.

  Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:34   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En dame på 25-30% fett ser jo fantastisk ut, mens en mann med samme ser rett og slett feit ut.

Jeg reagerte på det samme. Litt pussig.

Den dama du viste bilde av var helt grusomt forresten!!! *grøss* Nei, takke meg til et lite spekklag!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 09:35   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En dame på 25-30% fett ser jo fantastisk ut, mens en mann med samme ser rett og slett feit ut.

Det er østrogenet sin "feil". Dersom man ser på helsemessige anbefalinger så "SKAL" også kvinner ligge høyere i fettprosent.

Har noe med det å være forberedt på svangerskap å gjøre... Etter memopause/andropause så blir likhetene mellom kjønnene større iom at de fleste menn da vil slite mer med å opprettholde (mannlig) lav fettprosent.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:24   #6
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Personlig syns jeg at 18 - 20% så best ut på damer... Men menn som så mindre trent ut så best ut på 15% men ikke ille med 10% dersom der er muskler..

Hu nederste så nu mest ut som at hun var klar for fremvisning i en konkuranse.. å kanskje ikke helt reelt til hverdags, men hva vet jeg

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 20:58   #7
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

10% på en mann er meget lav fettprosent og krever tildels spesialdiett omtrent året rundt hvis man skal ha muskler i tillegg. Men ser man den utrente mannen på 10% så tipper jeg ikke han akkurat anstrenger seg veldig for å ha så lav fettprosent.

Jeg tenker kosthold stort sett kontinuerlig i det daglige for å få min fettprosent ned til 12-13%. Det koster for meg mao. Men skal innrømme at jeg ut fra bildet likner mest på han med 10% fremfor han med 14%. Jeg er pr idag på 13,6% og bedre trent og slankere enn på de bildene jeg har i journalen.

Så ikke lett å bli klok, men bildene gir nå en pekepinn og det var hensikten.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 21:01   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Hvorfor ser ei utrent dame allikevel foxy ut med en fettprosent på 15% mens en utrent mann med 10% ser egentlig ikke ut?

  Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 21:07   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hvorfor ser ei utrent dame allikevel foxy ut med en fettprosent på 15% mens en utrent mann med 10% ser egentlig ikke ut?

Ville definitivt valgt han utrente av de to på 10%! Han andre ser ikke ut i mine øyne...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 21:18   #10
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ville definitivt valgt han utrente av de to på 10%! Han andre ser ikke ut i mine øyne...

Ja, er nok han utrente som vet å bruke det han har fått utdelt, mens han andre satser på good looks?

Er nok litt urettferdig å sammenlikne de to på subjektive grunnlag siden jeg aldri klarer holde munn. Heldigvis for oss som ikke ser ut som en gresk gud, så finnes det de som vil ha oss også. Men menn har noen "fikserte" idealer å se opp til i skjul, vi snakker bare ikke så mye om det oss imellom.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 21:20   #11
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Etter memopause/andropause så blir likhetene mellom kjønnene større iom at de fleste menn da vil slite mer med å opprettholde (mannlig) lav fettprosent.

Eeh, memopause/andropause? Er dette ord og uttrykk som en mann bør kunne masse om eller? Hvis så er tilfelle, så er nok ikke jeg mann nok da, for jeg vet ikke hva du snakker om engang.
Overgangsalderen antakelig, men menn har da vel ikke overgangsalder?

  Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 22:37   #12
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Eeh, memopause/andropause? Er dette ord og uttrykk som en mann bør kunne masse om eller? Hvis så er tilfelle, så er nok ikke jeg mann nok da, for jeg vet ikke hva du snakker om engang.
Overgangsalderen antakelig, men menn har da vel ikke overgangsalder?

Spør kona du...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 22:41   #13
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Hu er ikke her før en gang i neste uke...så kidsa og jeg rår i huset og selv med 2 jenter i huset så har de ikke peiling på det.

Hmm, kanskje fordi de bare er barn og tenåring?

Men seriøst, hva betyr det?

  Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 22:42   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hu er ikke her før en gang i neste uke...så kidsa og jeg rår i huset og selv med 2 jenter i huset så har de ikke peiling på det.

Hmm, kanskje fordi de bare er barn og tenåring?

Men seriøst, hva betyr det?

Det er hormonfall hos menn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andropause

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 22:43   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Æ googlet det.
Ok, da har jeg bare 10 år igjen da før æ bi tjokk igjen...

  Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 08:57   #16
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Æ googlet det.
Ok, da har jeg bare 10 år igjen da før æ bi tjokk igjen...

Feil - du har 10 år igjen før det blir enda vanskeligere å holde seg slank og i form., (Men ikke umulig. Dessuten tror jeg å ha lest - uten at jeg har forsket så mye på området - at variert trening typ styrke og litt cardio bremser hormonfallet og ikke minst reduserer "skadevirkningene". Mener Mark Sisson skriver en del om dette på bloggen "Marks Daily Apple". )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 09:34   #17
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hvorfor ser ei utrent dame allikevel foxy ut med en fettprosent på 15% mens en utrent mann med 10% ser egentlig ikke ut?


Det er fordi du er mann – og det er typisk menn å finne kvinner attraktive...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 09:39   #18
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ville definitivt valgt han utrente av de to på 10%! Han andre ser ikke ut i mine øyne...


Så alt det snakket om survival of the fittest er bare tull, altså?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 09:59   #19
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Så alt det snakket om survival of the fittest er bare tull, altså?
-

For kvinner så er det jo potensielle barnefedre som er tingen - og treningsnørden er kanskje ikke den man ser for seg som den beste faren for genene? Nei - gudene vet...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:19   #20
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

For kvinner så er det jo potensielle barnefedre som er tingen - og treningsnørden er kanskje ikke den man ser for seg som den beste faren for genene? Nei - gudene vet...


Jeg tror mer på en verdensomspennende konspirasjon som kvinner har satt i gang for å forvirre menn om hva kvinner egentlig foretrekker.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:37   #21
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

For kvinner så er det jo potensielle barnefedre som er tingen - og treningsnørden er kanskje ikke den man ser for seg som den beste faren for genene? Nei - gudene vet...


Tror ikke vi kan gå ut fra at "kvinner" er en homogen gruppe her som bare følger sin genetiske predisposisjon til å finne god pappa til avkommene sine. Finnes nok massemasse kvinner, spesielt i alderen 17-30, som vil foretrekke muskelbuffen. I den ene episoden av Jersey Shore jeg så før hjernen min truet med å gå i self-destruct-mode om jeg ikke slo av, så var sånne veldig pop. De kalte dem...hva var det igjen? *google*

Ahh, Gorilla Jucie Heads!

Uansett, nok av jenter som foretrekker muskelbuffer. Selv synes jeg ikke det er særlig sexy, men så har jeg en tendens til å gå for høye, hengslete, pinglete menn.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:47   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Føler ikke noe spesielt for hverken av de to mannfolka med 10%. 14% er tydeligvis tingen for meg. Så da vet jeg hva jeg skal spørre etter om jeg skulle finne et mannfolk igjen.

Ser ikke hvordan den "utrente" av de med 10% skal være mer attraktiv som far, sånn fysisk sett?

Er vel snakk om smak og behag.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:47   #23
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Tror ikke vi kan gå ut fra at "kvinner" er en homogen gruppe her som bare følger sin genetiske predisposisjon til å finne god pappa til avkommene sine. Finnes nok massemasse kvinner, spesielt i alderen 17-30, som vil foretrekke muskelbuffen. I den ene episoden av Jersey Shore jeg så før hjernen min truet med å gå i self-destruct-mode om jeg ikke slo av, så var sånne veldig pop. De kalte dem...hva var det igjen? *google*

Ahh, Gorilla Jucie Heads!

Uansett, nok av jenter som foretrekker muskelbuffer. Selv synes jeg ikke det er særlig sexy, men så har jeg en tendens til å gå for høye, hengslete, pinglete menn.

Damn, why do I even bother to work out then

  Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:52   #24
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Tror ikke vi kan gå ut fra at "kvinner" er en homogen gruppe her som bare følger sin genetiske predisposisjon til å finne god pappa til avkommene sine. Finnes nok massemasse kvinner, spesielt i alderen 17-30, som vil foretrekke muskelbuffen.
<snipp>

Uansett, nok av jenter som foretrekker muskelbuffer. Selv synes jeg ikke det er særlig sexy, men så har jeg en tendens til å gå for høye, hengslete, pinglete menn.

Jeg har vel kommet fram til at det jeg trodde var tiltrekning mot en type menn (tynn-slanke, mørke, lett hengslete) neppe egentlig hadde noe med det å gjøre. (Endte opp med en kortere, slank, men mye mer tettbygd mann med tendenser mot tyrenakke/skuldre, som er noe jeg IKKE liker... )

Så dere som skal finne ut hva kvinner liker kan stoppe i trygg forvissing om at ikke vi vet heller...

Edit - leste forresten at kvinner har en tendens til å ende opp med menn som har et komplementert immunforsvar til sitt eget - og at dette i stor grad skjer gjennom lukt... (!) Så der ryker utseeendeteorien.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:53   #25
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Damn, why do I even bother to work out then

For at sånne damer som dette skal falle for deg når kona di skiller seg fra deg når hun finner en pinglete, blek mann med 10% kroppsfett:



Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
De 10 største forskjellene på menn og kvinner Kanutten Livets lyse side 10 22-04-12 11:16
Iform - Hvorfor kvinner sliter mer enn menn caz Trening 4 24-02-09 16:37
Er det forskjell på menn og kvinner Tittentei Lavkarbo generelt 1 21-08-07 16:18
Datamaskiner - kvinner vs menn... sunbeam Livets lyse side 0 08-03-06 21:11
Helserisiko midjemål: 90 cm for kvinner, 100 cm for menn mofe Fysisk og mental helse 7 20-02-06 12:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no