Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I dag har laget pizza ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-07, 19:23   #1
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

I dag har laget pizza ...

Fysj for en smak!! smakte IKKE godt i det hele tatt. Syns det var vanskelig å møre den ut i forma å.

Smaken minte meg om gamle gummustøvler Så nå har jeg spist 3 biter pizza UTEN bunn.. Skjønner ikke hva dere andre gjør for å få den spiselig.

Ser nå at denne blir postet feil,men jeg er lat og gidder ikke flytte på den.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:36   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: I dag har laget pizza..

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Fysj for en smak!! smakte IKKE godt i det hele tatt. Syns det var vanskelig å møre den ut i forma å.

Smaken minte meg om gamle gummustøvler Så nå har jeg spist 3 biter pizza UTEN bunn.. Skjønner ikke hva dere andre gjør for å få den spiselig.

Ser nå at denne blir postet feil,men jeg er lat og gidder ikke flytte på den.

Jeg så en annen plass (Terry sin journal?) at han brukte en sånn lavkarbo tortilla som bunn? Det er jo både godt og ganske genialt!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:43   #3
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: I dag har laget pizza..

Hvor får jeg kjøpt slike tortillalefser da?

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:43   #4
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: I dag har laget pizza..

dialife.dk har mama lupe's low carb tortillas.

Selv bruker jeg lappeoppskriften som bunn. Steker den litt på forhånd før jeg har på fyll.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:19   #5
Anti
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 12
Anti er på en erverdig vei

Sv: I dag har laget pizza..

Det jeg gjorde med bunne var å krydre den VELDIG godt med allslags mulig godt krydder. Og brukte flere typer ost med mye smak.


Anti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:26   #6
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: I dag har laget pizza..

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

dialife.dk har mama lupe's low carb tortillas.

Selv bruker jeg lappeoppskriften som bunn. Steker den litt på forhånd før jeg har på fyll.


Tenkte på dette selv etter på. Blir nok til at jeg gjør det om det blir en annen gang.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:47   #7
iren84
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 40
Innlegg: 150
iren84 er på en erverdig vei

Sv: I dag har laget pizza..

denne lagde jeg også i går. Var veldig spent, men blei ganske skuffa. Smakte ikke særlig bra nei, desverre. Omtrent som gummi. Var nok værst med konsistensen ja....

iren84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:57   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: I dag har laget pizza..

Hvilken pizzabunn har dere brukt? Syns den jeg lagde var grei jeg... men måtte mye krydder og ost i... også stekte jeg den lenger så den ble ganske sprø.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:55   #9
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: I dag har laget pizza..

Jeg lagde den som står på sojaproteinboksen!

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 11:43   #10
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I dag har laget pizza ...

Jeg har forsøkt ulike typer pizzabunn, men synes ikke de er gode Har jo begynt å lure på om jeg er smårar siden alle skryter så av de bunnene mens jeg ikke klarer å spise de....Men nå har jeg kanskje det man kan kalle et hellig forhold til skikkelig hjemmelaget pizza
Det samme gjelder forøvrig brød. Har forsøkt flere typer brød, men klarer ikke å svelge de. Ære være Nutty-Cheese muffinsene til Nille sier jeg bare

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 17:31   #11
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: I dag har laget pizza..

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Selv bruker jeg lappeoppskriften som bunn. Steker den litt på forhånd før jeg har på fyll.

Samme her. Har også forsøkt pizzabunnen fra bakemiksboksen uten særlig suksess. Lappeoppskriften med kruskakli blir en god bunn.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 18:41   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: I dag har laget pizza ...

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9312

Jeg har kun prøvd denne. Oppskriften var for stor til min langpanne. Smurte TYNT stekte den med vifte og litt lenger, ble litt sprøere bunn, syns den var et godt alternativ jeg. Fryste ned resten i gode stykker. Kjekke greier å ta opp når datteren steiker seg en granidis

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Har du prøvd stoffskiftedietten? Gir Spørsmål og svar 12 03-12-07 20:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no