Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva trener dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-11, 19:48   #1
cathrin09
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Nordland
Alder: 36
Innlegg: 35
cathrin09 er på en erverdig vei

Hva trener dere?

Trener dere mye?
Hvordan er energien deres på trening?

Trener 3 ganger i uka selv, går mest i corebar, step og styrke

cathrin09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:59   #2
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva trener dere?

Svømmer et par ganger i uken, tar vel 1000m ca hver gang. Går greit det.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:28   #3
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hva trener dere?

Styrke, med ca 13-14 minutter elipsemaskin først... 2-3 ganger i uka.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:48   #4
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener spinning 3-4 ganger i uken. Funker som en kule. Vi er en gjeng som har faste tider, der man er forventet å møte opp. Da er det mye enklere å komme seg over dørstokk-milen.

Prøver å sykle forskjellige typer: langkjøring, invtervall, harde eller rolige timer.

Føler jeg har kommet godt i gang, og har nok fått mye bedre kondisjon.

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:48   #5
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Hva trener dere?

varierer litt! trener styrke og i tillegg kondisjon. hva slags kondisjonstrening varierer, nå for tiden går det mest i svømming og langrenn! er også veldig glad i løping og spinning blir nok mye sykling ute når snøen forsvinner

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:53   #6
Linnis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 38
Innlegg: 22
Linnis er ny på veien

Sv: Hva trener dere?

Når gubben er hjemme fra sjøen trener jeg 4 ganger i uken, når han er borte å jeg har dattera vår alene er det 2-3 ganger i uken.

Trener hovedsaklig spinning, men tar en time med zumba,step og bodypump innimellom for variasjon :-)

__________________
www.rosinbollen.blogg.no



Linnis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 20:57   #7
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener kun litt hjemme. Trener sit ups, push ups, rockering, div øvelser på sånn stor ball. Blir vel å begynne å gå når det blir litt lettere vær ute Har lyst til å begynne å trene styrke igjen men er litt "redd" fordi jeg har vært treningsnarkoman før å trente til jeg gikk på veggen, det går rett i hodet på meg..

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:33   #8
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Jeg liker spinning godt, i tillegg trener jeg styrke, går på ski og i dag var jeg ute på joggetur i det deilige været. Fint å se noen bare områder på vegen, det blir fint å ta ut sykkelen igjen om ikke så altfor lenge

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:39   #9
cathrin09
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Nordland
Alder: 36
Innlegg: 35
cathrin09 er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Leste på en ketolyse side på Facebook at man ikke skal trene noe særlig for kroppen klarer ikke lage ny erergi så fort .... ?
Stemmer det eller?
Ble sagt man ikke kunne jogge, spinning m.m. ... Huh lissom?

Jeg kan da vel trene som normatl om jeg føler det går fint?

cathrin09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:43   #10
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener jogging, svømming, pilates, (bittelitt) styrke og (bittelitt) spinning.
Jeg trener kun de tingene jeg synes er morsomt. :nemlig:

  Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:44   #11
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener dans 3 ganger i uken + 1 økt styrke som oftest. Synes det går helt fint energimessig.

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:47   #12
Husmor27
Medlem
 
Husmor27 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 293
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Går tur enkelt og greit. Skal og prøve å komme i gang med litt svømming til uka Står i boka til T.Andersen at vi skal trene lett

__________________
]♥✩☾ Til vanlig er jeg slank og bedårende, men i dag har jeg fri!☾✩♥♥
Husmor27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥ Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 21:54   #13
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av cathrin09, her.

Leste på en ketolyse side på Facebook at man ikke skal trene noe særlig for kroppen klarer ikke lage ny erergi så fort .... ?
Stemmer det eller?
Ble sagt man ikke kunne jogge, spinning m.m. ... Huh lissom?

Jeg kan da vel trene som normatl om jeg føler det går fint?

Har ikke merket noe problemer med det, snarere tvert om. Jeg brukte ikke mer enn 1 uke ( helt sant) på å klare å jogge sammenhengende i en time. Da jeg startet klarte jeg kun noen minutter. Det skal sies at jeg trente hver dag, men det gikk.

Nå veksler jeg på styrketrening og løping, og har ikke merket noen problemer med energien. Men det skal sies at jeg er avhengig av å spise godt på forhånd, har opplevd å spise for lite fett 1 gang på forhånd og da ble jeg kvalm og svimmel.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:00   #14
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

jeg trener 3-4 dager med styrke i uka+ eller i kombinasjon med 2 dager 4x4 intervall og en dag med langjogging. Bytter ut noe av det med saltimer innimellom, men det er sjeldent. Kaster meg gjerne med på en spinning time om jeg kan
Er været på min side går jeg på ski, på tur, sykler eller jogger.
Energien er på topp og treningsgleden har aldri vært større

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:05   #15
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva trener dere?

På ketolyse trente jeg 5 -7 ganger i uka, gjerne to ganger for dagen i perioden. Da med en lang gåtur og så på treningssenter. Der gikk det i aerobic, styrke, bosu osv.
Og det gikk helt fint.
Nå er jeg akkurat vektoperert og startet å trene igjen, da Zumba, og det funker bra

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:46   #16
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Hva trener dere?

Har spist ketolyse kost siden august.og trener 4-5 dager i uka zumba,styrketrening,yoga.Har ingen problemer med å ha energi til å trene trener gjerne 40min om gangen.
Så trening på ketolyse funker bra for meg

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 22:47   #17
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Trener på spenst, 4 ganger pr uke
Styrkeprogram, gul corebar, zumba og blå spinning hovedsaklig,. Gjerne to corebartimer pr uke, syns de er utrolig effektive og min absolutte favoritt

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 08:01   #18
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Trener spinning 3x i uka, knallhardt.
Turgåing 2x i uka.
Føler jeg får energi av å trene!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 08:18   #19
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener styrke, spinning, ellipse, löper intervall på tredemölle, Zumba, pilates og yoga. Jeg elsker å trene, å utelate det for meg er som å ta fra meg livsgnisten! Det er så utrolig göy

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 09:50   #20
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av cathrin09, her.

Leste på en ketolyse side på Facebook at man ikke skal trene noe særlig for kroppen klarer ikke lage ny erergi så fort .... ?
Stemmer det eller?
Ble sagt man ikke kunne jogge, spinning m.m. ... Huh lissom?

Jeg kan da vel trene som normatl om jeg føler det går fint?

Dette stemmer nok ikke. Det er en periode hvor kroppen omstiller seg og blir vant til å bruke ketoner som drivstoff hvor trening enten blir vanskelig, eller ikke fullt så effektiv som den var før. Etter hvert som kroppen får omstilt seg, så går det helt fint å trene mens man er i ketose.

Energien frigjøres riktignok litt tregere enn med karber, men man kan allikevel trene hardt og godt. Det viktigste er å lytte til kroppen før man kommer skikkelig inn i forbrennings- og utnyttelsesprosessen.

Så ja... tren som normalt, men lytt til kroppen. Du vil snart merke at trening går like lett som før, om ikke lettere (for mange i alle fall).

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 10:17   #21
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

jeg går turer med ♥hunden min♥ hver dag, og så svømmer jeg et par ganger i uka. pluss at jeg har en ab circle pro som jeg stirrer inngående på flere ganger om dagen (lurer på hvorfor ikke magen blir flat av all stirringa?)
føler jeg har mer energi nå enn da jeg spiste masse karber

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 11:42   #22
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener på tredemølle 3 dager i uka, 45 min. Men jeg løper ikke, jeg går i stigning, slik at jeg får opp pulsen og blir svett. Har ikke sener og ledd til å løpe.

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 12:53   #23
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener spinning, core puls, step styrke, bodypump, nike for runners, zumba, går på fjell (tross enorm høydeskrekk ), sykler ute i det fri, svømmer.. elsker å trene og er jeg på ferie legger jeg gjerne inn ei økt i svømmebassenget eller på vertsbarnas trampoline . Eneste treningsform jeg skyr er jogging (utrolig hvor mange vondter som dukker opp da )

Ketolysekuren har gitt meg mye mer overskudd, mye mer utholdenhet, mer eksplosiv kraft i muskler m.m men det er visstnok helt individuelt hvor godt man tåler trening på såpass få karber.

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 13:20   #24
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener spinning. Med musikk på øra og full guffe på beina så er det kjempeeffektivt! Men nå har jeg ikke tilgang til ergometersykkel lenger, så tenker jeg skal bruke min litt mer mobile sykkel som jeg har stående her hjemme. Så har jeg hørt at man finner mye artig trening om man søker på youtube, det har jeg i allefall planer om å prøve. Snart begynner jeg med kickboxing igjen også, det trente jeg før, og var både sterk og hadde god kondisjon da.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 13:49   #25
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hva trener dere?

Prøver og trene 5 ganger per uke
Da går det i Zumba, ergometersykkel og Ab Cirkle Pro! I tillegg går jeg noen turer.

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trener dere? GKS Ketolysekuren 16 11-04-10 21:47
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) Bubbla Ketolysekuren 24 09-02-10 00:01
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Trener dere? Tussi jenta Ketolysekuren 8 21-08-07 17:05
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no