Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-09, 21:12   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

"Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

I begynnelsen av "slankekuren" var det frustrerende at ingen kunne se eller kommentere at JA JEG HAR FAKTISK BLITT TYNNERE. Ikke etter 2 eller 3 måneder heller var det noen som kommenterte det.

Men nå gjør de det. Herregud så lei man blir. "Guri meg så tynn du har blitt. Hva har du gjort?". Jeg kjenner jeg blir pisselei og nesten så trassig at jeg kunne funnet på å ikle meg tjukkasdrakt bare for å provosere.

At jeg har blitt tynn er greit, men den der "hva har du gjort" er verre. I de fleste tilfeller får jeg på følelsen av at folk tror jeg har sultet meg, eller operert meg eller noe.

Og de aller aller fleste får bakoversveis når jeg sier at jeg trener værtfall 4 timer om dagen og spiser ordentlig.

Er det ikke legitimt å slanke seg ved å trene og spise? man drikke pulver eller sulte seg eller spise nutrilettbarer til det tyter ut av øra for at det skal være akseptabelt?

Ellers er det selvfølgelig hyggelig at folk seg jeg har blitt betydelig tynnere. Men de kan til h*lvette la være å blande seg oppi hva jeg gjør....med mindre de vil ha råd selv....

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:25   #2
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: "Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

Jeg synes det er kjempekjekt med alle positive kommentarer og spørsmål som jeg får høre vedrørende min "nye" kropp!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:50   #3
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: "Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

Jeg savner disse komentarene jeg.... fikk god selvtillit av å høre at jeg så flott ut. Nå har folk blitt vant med å se meg sånn så da får jeg ikke slike komentarer lengre... men men det var meg da. Kanskje andre synes det er plagsomt ?

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:10   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: "Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

Jeg hadde også elsket sånne kommentarer, tror jeg. Håper jeg en dag klarer å miste noen kilo, sånn at det syns.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:14   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Guri meg, så tynn du har blitt. Hva har du gjort?"

At jeg har blitt tynn er greit, men den der "hva har du gjort" er verre. I de fleste tilfeller får jeg på følelsen av at folk tror jeg har sultet meg, eller operert meg eller noe.

I de fleste tilfellene så lurer jo faktisk folk på hvordan man har klart å gå ned, jeg synes det er et helt greit spørsmål. Det er jo så mange veier som fører til Rom i dag, og man lærer jo ikke noe nytt hvis man ikke spør...

Og de aller aller fleste får bakoversveis når jeg sier at jeg trener værtfall 4 timer om dagen og spiser ordentlig.

Jeg får også litt bakoversveis av folk som trener 4 timer om dagen -med mindre de er "profesjonelle" sportsutøvere eller holder seriøst på med turn eller noe slikt...

"Always look on the bright side of life, tra-la la la la la, osv"

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no