Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

hva gjør jeg galt?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-17, 21:32   #1
spismegslank79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2017
Innlegg: 1
spismegslank79 er på en erverdig vei

hva gjør jeg galt?

Hei. Startet på lavkarbo første uken i mars,og bruker lifesum appen ekstrem fettforbrenner som hjelp. 2 første ukene gikk jeg ned 8kg,og der har jeg stått siden! Holder meg innenfor anbefalte mengder i %,men ikke alltid innenfor med kalorier. Hva kan jeg gjøre?

spismegslank79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 19-05-17, 10:02   #2
SunLight
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: hva gjør jeg galt?

1. Veier du ALT hver dag? Spesielt alt stekefett osv?
2. Har du sjekket at alt du plotter inn er lagt inn med riktig kcal?
3. Har du sjekket hvor mange kcal du skal ha, og ligger 500 kcal under dette? https://nhi.no/skjema-og-kalkulatore...v-kaloribehov/ (husk å sjekke jevnlig ettersom du går ned i vekt, eller om du har ferie fra stående jobb osv.)
4. Bruker du karbohydratene på grønnsaker, eller sukker/stivelse?

Du sier du er over i kalorier noen ganger. Da må du hente inn disse kaloriene de neste dagene. De forsvinner nemlig ikke av seg selv Enten ved å ta igjen alt neste dag, eller litt og litt i flere dager. Alt overskudd fører til stillstans eller oppgang

  Svar med sitat
Gammel 19-05-17, 14:41   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: hva gjør jeg galt?

Hvorfor er kalorier et tema her? Veldig mange ting å ta tak i før man begynner å sjekke det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-17, 16:52   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av spismegslank79, her.

Hei. Startet på lavkarbo første uken i mars,og bruker lifesum appen ekstrem fettforbrenner som hjelp. 2 første ukene gikk jeg ned 8kg,og der har jeg stått siden! Holder meg innenfor anbefalte mengder i %,men ikke alltid innenfor med kalorier. Hva kan jeg gjøre?

Det er lettere å svare om du kan si sånn omtrent hva du spiser i løpet av en dag og gjerne ta med mengdeangivelser også.

Hvor lang/tung er du nå? (svar bare om du vil altså) Det er ikke sikkert kroppen din er enig i at du trenger å gå ned mer i vekt - lavkarbo er ikke en slankekur, men et vektregulerende kosthold.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør jeg galt? iren84 Lavkarbo generelt 22 07-12-12 00:33
Hva gjør jeg galt? bubbletopp Ketolysekuren 27 30-01-09 13:11
Gjør du noe galt (av og til)? Sugarpill Generell diskusjon 20 05-06-06 02:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no