Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-11, 17:53   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Ny Giv 2012, blir DU med?

Da begynner vi! 2012 er året for endring og ny giv! I 2012 skal vil klare nå de mål vi har satt oss. Og vi skal hjelp hverandre til å gjennomføre det. Ok?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 18:00   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er med!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 18:03   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg er med!

Bra! Jeg skal måle, veie meg 1. jan. Og deretter hver uke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 18:13   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bra! Jeg skal måle, veie meg 1. jan. Og deretter hver uke.

Det blir jeg med på!

Har bare spist lchf uten å følge særlig med på vekt eller fordeling.
Dèt skal jeg forandre på i 2012. Vil ned 8-10 kg til, men først og fremst spist mest optimalt med tanke på helse og ytelse. Motivasjon i massevis til å være mer strukturert igjen
Veiedag på fredager for meg, tenker jeg...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:23   #5
TomleTone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 20
TomleTone er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er med.
Vil komme meg ned min 10 kg, som sitter godt igjen etter to fødsler.
Er ny i lavkarboverden, men stortrives på kostholdet.

TomleTone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:29   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg blir gjerne med
Har planer om å gå ned ca 5 kg til, men det kommer sikkert til å ta lang tid.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 21:50   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg blir gjerne med
Har planer om å gå ned ca 5 kg til, men det kommer sikkert til å ta lang tid.


Jeg har planer om å gå ned 5 kg til 15 mars. Vi skal klare det, vettu!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:02   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Pr nå har jeg nådd mitt foreløpige vektmål, fått masse nye klær, skal løpe maraton på 3t15min i 2012 og ellers bli i super form. jeg hater jo å tape konkurranser, skal iallefall ikke bli sist (har aldri vært sist, men bare tanken gjør meg syk...)

Jo, jeg skal ned ca 2 kg til, fra 69 til 67kg. Bør være oppnåelig innen mai/juni det med det treningsregimet jeg er inne i nå. Skal også ta laktattest hos Løplabbet og skal da ikke si noe om at jeg er på lavkarbo. Skal vise de at man kan løpe maraton sub 3t15min og ha gode laktatverdier også på lavkarbo!

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:11   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Pr nå har jeg nådd mitt foreløpige vektmål, fått masse nye klær, skal løpe maraton på 3t15min i 2012 og ellers bli i super form. jeg hater jo å tape konkurranser, skal iallefall ikke bli sist (har aldri vært sist, men bare tanken gjør meg syk...)

Jo, jeg skal ned ca 2 kg til, fra 69 til 67kg. Bør være oppnåelig innen mai/juni det med det treningsregimet jeg er inne i nå. Skal også ta laktattest hos Løplabbet og skal da ikke si noe om at jeg er på lavkarbo. Skal vise de at man kan løpe maraton sub 3t15min og ha gode laktatverdier også på lavkarbo!

Jiihaa! Tror jeg har sett for mange spagettiwestern i det siste, men du fikser biffen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:14   #10
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jiihaa! Tror jeg har sett for mange spagettiwestern i det siste, men du fikser biffen!

Clintern er kongen over spaghettiwesterns. men dere blåser vel snart vekk der nede? Var i Bodø for et par uker siden og fy flate som det blåser der?? Er jo konstant vind der jo....
Er oppvokst ved kysten jeg, og fant ut at jeg IKKE savnet vinden akkurat. Men, dere har noen fine restauranter med god mat der nede. Spiste på Big Horn Steak house i ei sidegate, bra mat, elendig service, greie priser.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:15   #11
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Oi, snakk om å spore av tråden din da gitt! Sorry, skal slutte

  Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:28   #12
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er med. Skal ned til 70/72kg. 2-6kg igjen, alt etter hvilken måling man skal stole på. Ønkser/håper å holde vekta sånn nogenlunde gjennom julen.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:30   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Clintern er kongen over spaghettiwesterns. men dere blåser vel snart vekk der nede? Var i Bodø for et par uker siden og fy flate som det blåser der?? Er jo konstant vind der jo....
Er oppvokst ved kysten jeg, og fant ut at jeg IKKE savnet vinden akkurat. Men, dere har noen fine restauranter med god mat der nede. Spiste på Big Horn Steak house i ei sidegate, bra mat, elendig service, greie priser.

Blåser ikke værre enn at jeg kan "spøtt i motvind" Tvii!!! Uvær er alltid overdrevet.... sukk.

Big horn har god mat! Prøv 3. etasje neste gang!!

Clintern er bra ja Jeg tror vi har alt av filmer med og av ham. Hans ledsagende Ennio Morricone er fabelaktig!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:36   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Oi, snakk om å spore av tråden din da gitt! Sorry, skal slutte

Liker avsporing jeg!

Dette er en av de filmene jeg liker... Duck you sucker!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:37   #15
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Hei
Jeg også vil gjerne å bli med!!!
har vært i ketose siden 27.11.11 og har gått ned ca kg.
Håper 2012 året kan bringe mer vekt tap, pr idag er på 100kg og vil ned til 80kg i førsteomgang. jeg har tro på gruppe terapier.
Godt nyttår till alle dere

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:37   #16
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har planer om å gå ned 5 kg til 15 mars. Vi skal klare det, vettu!

Det hadde vært fantastisk
15. mars er en fin tid for dette, jeg ønsker deg lykke til og skal prøve å henge med.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 22:38   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Det er godt med alle som er med!!

Mange er best!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 02:44   #18
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

er med!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 03:00   #19
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Er også med ! Greier jeg 2,5 kilo til 15. mars skal jeg være mer enn glad !

Here we go !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 08:34   #20
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er også med! Normalvekt i 2012!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 10:53   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er definitivt med!
Målet mitt er ganske hårete, mine kroppslige utfordringer tatt i betraktning, men jeg skal altså ned 15 kg innen første mai. (fra hva jeg veier 1. Jan) sånn, da er det sagt høyt! Med tanke på at jeg går ned ca 200g i månenden i snitt kan jo det bli interessant...

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 26-12-11 kl 11:25.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:36   #22
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Slenger meg med her jeg også. Vil gå ned så fort som kroppen vil, og har ikke tenkt å skeie ut eller falle av lasset. Junior skal konfirmeres 3. juni, så håpet er å se ut som folk innen den tid. (Tror dessverre jeg kan glemme bunaden, for kroppen vil ikke ned like fort som jeg vil.... ).
Er forøvrig med på "Kast badevekta-kampanjen" til Nerhus, så her er målingene gjort i forhold til gamle klær.... he, he, he.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:42   #23
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er med Tror ikke jula har tatt hardt på kroppen, men det vil vises
når man skal på vekta etter nyttårs aften

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:28   #24
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Henger meg på! Har hatt pause fra nedgang en periode. Vil ned 4 kg. til påske. Så da blir det en fet vinter ;9

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 14:00   #25
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Har vi en felles startveiing til uka?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 16:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 20:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 11:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 15:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 17:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no