Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

EasyLife're - se her

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-10, 12:24   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

EasyLife're - se her

Jeg har bestemt meg for å skrive en mail til CMS Norge AS (de som har Easy Life) og stille noen spørsmål. Blant annet om hva som er grunnen til at det er så store avvik i hvor lenge man blir anbefalt å gå på pulver på de forskjellige stedene osv. osv.

Hvis dere kan hjelpe meg med litt forarbeid er det kjempefint. Det jeg ønsker meg av info fra dere er:

Hvor mye dere skal ned i vekt
Hvor lenge dere har blitt anbefalt å gå på pulver (evt. hvor lenge dere har gått på pulver hvis dere er ferdige)
Hvilken by dere går på kurs

Jeg skal selvfølgelig IKKE oppgi kildene mine - hvis dere er redd for å bli "forfulgt" av evt. sure kursledere, jeg kommer til å fordele antall pr. landsdel eller noe sånt - litt avhengig av hvor mange svar jeg får fra dere. Hvis noen gidder hjelpe meg og svarer da.....

Velg selv om dere sender meg en PM (helst det) eller om dere svarer her i tråden. Er det konkrete andre ting dere lurer på, så kan dere jo sende meg de spørsmålene også - så får jeg se hvor mye jeg tar med i mailen. Nyttige svar fra CMS Norge - hvis jeg får noen - poster jeg selvfølgelig i denne tråden.

fra engasjert Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 15:09   #2
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg har bestemt meg for å skrive en mail til CMS Norge AS (de som har Easy Life) og stille noen spørsmål. Blant annet om hva som er grunnen til at det er så store avvik i hvor lenge man blir anbefalt å gå på pulver på de forskjellige stedene osv. osv.

Hvis dere kan hjelpe meg med litt forarbeid er det kjempefint. Det jeg ønsker meg av info fra dere er:

Hvor mye dere skal ned i vekt
Hvor lenge dere har blitt anbefalt å gå på pulver (evt. hvor lenge dere har gått på pulver hvis dere er ferdige)
Hvilken by dere går på kurs

Jeg skal selvfølgelig IKKE oppgi kildene mine - hvis dere er redd for å bli "forfulgt" av evt. sure kursledere, jeg kommer til å fordele antall pr. landsdel eller noe sånt - litt avhengig av hvor mange svar jeg får fra dere. Hvis noen gidder hjelpe meg og svarer da.....

Velg selv om dere sender meg en PM (helst det) eller om dere svarer her i tråden. Er det konkrete andre ting dere lurer på, så kan dere jo sende meg de spørsmålene også - så får jeg se hvor mye jeg tar med i mailen. Nyttige svar fra CMS Norge - hvis jeg får noen - poster jeg selvfølgelig i denne tråden.

fra engasjert Fedonist

Hei
Kjempeflott at du tar tak i det. Jeg bor i Skedsmo. Da jeg startet hadde jeg en drøm om ca 35 kilo. Jeg har fått anbefalt toppen 6 uker på pulver og 3 uker til med et måltid. Kjempebra

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 21:12   #3
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Supert initiativ

Jeg skal ned 30 kilo. Har blitt anbefalt å gå på pulver til jeg er 2-3 kilo unna målet. Dvs at jeg skulle gå på pulver fra jeg var 87 til 58 kilo.
Jeg spurte kursleder om hvor lenge det var forsvarlig å gå på kun pulver. Og fikk til svar at det var ikke noe problem å bruke kun pulver i ca 6 mnd
går på kurs i kristiansand.
Håper du får svar fra de da

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 21:15   #4
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Supert initiativ

Jeg skal ned 30 kilo. Har blitt anbefalt å gå på pulver til jeg er 2-3 kilo unna målet. Dvs at jeg skulle gå på pulver fra jeg var 87 til 58 kilo.
Jeg spurte kursleder om hvor lenge det var forsvarlig å gå på kun pulver. Og fikk til svar at det var ikke noe problem å bruke kun pulver i ca 6 mnd
går på kurs i kristiansand.
Håper du får svar fra de da

Samme kurssted som meg da, og forsåvidt samme beskjed. Hehe. Ikke så rart akkurat det da, men jeg syns det høres lenge ut å gå på pulver. Hvor langt er du kommet nå?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 21:19   #5
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: EasyLife're - se her

I Fredrikstad er grensen max 10 uker på pulver, uansett hvor mye man skal ned.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 21:39   #6
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Samme kurssted som meg da, og forsåvidt samme beskjed. Hehe. Ikke så rart akkurat det da, men jeg syns det høres lenge ut å gå på pulver. Hvor langt er du kommet nå?

Heia
Nå har jeg gått 6,5 kilo på kun pulver. Merker at det blir litt vanskelig å få i seg pulveret. sjokoladet går greit nok men de andre...

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:41   #7
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Her må det jo være noe som ikke stemmer. Fra 6 uker på bare pulver til 6 mnd. Håper du får fort greie på det.

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 12:14   #8
villsvin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2
villsvin er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Hei,
Går i Bærum - fått beskjed om max 9 uker på kun pulver - deretter tillegg av 1 måltid pr. dag.
Jeg skal ned 15 kg - og har brukt 3 uker på de første 5. Har problemer med å komme i ketose på 58 karber for dagen, så dette kommer til å gå tregt. Men det er deilig å være igang med treningen :-) Forhåpentlig vinker bikinien i det fjærne.

villsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 17:46   #9
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Heia
Nå har jeg gått 6,5 kilo på kun pulver. Merker at det blir litt vanskelig å få i seg pulveret. sjokoladet går greit nok men de andre...

ok...det skulle være 6.5 uker, ikke 6,5 kilo

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 00:05   #10
Tilla
Juniormedlem
 
Tilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 66
Innlegg: 15
Tilla er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Har gått på 6 mnds kurs med en ønsket vektnedgang 25 kilo. Her i byen - Arendal - får alle beskjed om å gå på kosterstatere til en har kommet ned i den vekta en vil + 3-4 kilo til. Jeg brukte nøyaktig 12 uker, deretter gikk jeg 2 uker på 3 poser + 1 matmåltid, deretter 2 nye uker med 2 poser + 2 matmåltid og tilslutt 2 uker med 1 pose og 3 matmåltid. Å følge oppskriftene bak i boka funket ikke for meg - legger bare på meg av brød, poteter, ris og pasta - så jeg måtte gå over på LAVKARBO - det reddet meg! Nå holder vekta seg stabil.
Det er fint du tar dette opp med CMS Norge, men det er ikke bare det som er forskjellig: Pris på kursavgiften og måltidserstatere varierer også! Pluss treningen : hos oss trener alle kursdeltakerne på det kurset samtidig til fastsatte tider hver uke, det blir det fint samhold av blandt deltakerne og er til stor oppmuntring når det går trekt. En annen plass som jeg gjestetrente kunne deltakerne trene når de ville og hvor mye de ville, en må ha sterk selvdisiplin for å få det til.
Det er ikke alle Easy Life deltakerne som er klar over at så lenge en beholder medlemsskapet kan en gjestetrene i hele landet på alle E.A. sentrene. Husk bare å få "reise"-kort før du drar på reise.

Tilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:36   #11
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife're - se her

Bor i Østfold, har fått beskjed om max 9 uker på kun pulver uansett vekt. Vet at en av kursdeltakerne gikk 12 uker, men da med legekontroller i tillegg.
Deretter går man som de andre her nevner gradvis over til matmåltider.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:35   #12
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: EasyLife're - se her

Vi har ikke fått noe beskjed om max antall uker på pulver. Men jeg tror den gruppa jeg er på generelt ikke er glad i pulver - og for å være ærlig, går jeg ikke på EasyLife kurset for å drikke kosterstatter.

Flere i gruppa går på kosterstatter enda, men tror de supperer med et kyllingfilét/salat måltid til lunsj i tillegg til 3 poser.

Jeg klarte ikke smaken av erstatterne når det nærmet seg 2 uker - og ville nok vært på vannfaste hvis jeg ikke kunne spist igjen. Men det er jo jeg som bestemmer... Jeg liker kurset og håper det innfrir på de andre områdene.... spesielt treningsoppfølgingen

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 02:40   #13
Tovelita
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 50
Innlegg: 2
Tovelita er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Kristiansand
Skal ned 17 kilo, de anbefalte 3 mnd på pulver.

Jeg har ikke startet, men vurderer å besøke dem igjen, da med å si i fra at jeg kommer til å bruke ketogen kost/cambridge, som vil gi mindre karbohydrater enn måltidserstatningen de tilbyr. Spent på hva de sier til det.

Dere som har vært med/er med i KrSand: er det felles treninger, slik at man får back-up'n av de andre, eller er det kun 'trene når man vil' ?

Tovelita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiel Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 10:35   #14
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Opprinnelig lagt inn av Tovelita, her.

Kristiansand
Skal ned 17 kilo, de anbefalte 3 mnd på pulver.

Jeg har ikke startet, men vurderer å besøke dem igjen, da med å si i fra at jeg kommer til å bruke ketogen kost/cambridge, som vil gi mindre karbohydrater enn måltidserstatningen de tilbyr. Spent på hva de sier til det.

Dere som har vært med/er med i KrSand: er det felles treninger, slik at man får back-up'n av de andre, eller er det kun 'trene når man vil' ?

Vet ikke om de blir positive til den vinklingen, men jeg ville gjort det samme tror jeg. Spis ketogen kost, uten pulveret. Det funker jo for de aller fleste, kanskje går det litt saktere, men dun kan i alle fall spise god mat. Det er hva jeg ville gjort om jeg kunne velge igjen...
Jeg har gått i Krsand, og har ikke hatt noen felles treninger. Men det syns jeg egentlig har vært greit for min del. Lykke til med valget

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:53   #15
Tovelita
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 50
Innlegg: 2
Tovelita er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Takk for svar
Mine foreldre gikk på Trend Trim i Lillesand på easy life der. Der hadde de ikke noe problem med at de gikk på ketogen kost i stede for på måltidserstattere, de klarte seg fantastisk likevel.

(De ble skrevet om i magasinet for 4-5 år tilbake).

Forøvrig så har min mor holdt vekten, hun gikk fra 95 til 65 kilo den gangen, og har ligget mellom 63 og 67 kilo siden, nå i april skal hun inn og fjerne løshud

Tovelita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiel Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 08:35   #16
NOLUNA
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 12
NOLUNA er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Jeg fikk beskjed om max 8 uker, og skal ned 40 kilo, har gått ned 14 på 3 mnd, dette fordi jeg ikke fikk vektnedgang på pulver å ble anbefalt å gå ov er til mat, noe som har medført en grei nedgang. Det beste med denne filisofien er at du blir fulgt opp personlig, og dermed så blir anbefalingene induviduelle her i Grenland

NOLUNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:26   #17
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Fikk du noe svar Fedonisten?

Jeg gå på Easy Life og fikk beskjed om max 9 uker pulver. Men jeg har bestemt meg for å gå over til Ketolyse i stedenfor, for jeg blir så rar av bare pulveret. Det jeg bekymrer meg for er om jeg kommer til å gå opp i vekt av å begynne å spise mat igjen, noen som vet?

Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 00:35   #18
Neena
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 2
Neena er på en erverdig vei

Sv: EasyLife're - se her

Hei! Jeg skal ned 20 kg og skal gå 5 uker på bare shake! Har gått 3 uker nå, begynner uke 4 imorgen Å har etter sist veiing gått ned 5 kg Er fornøyd med det! Går kurs i Bærum!

Neena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easy life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 09:33
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 21:17
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 05-06-09 23:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 22:39
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no