Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

"Spis deg slank"

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-12, 11:09   #1
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

"Spis deg slank"

Hei! Jeg har må gått ned 17 kg og har 5-6 igjen men her står det BOM stille!!!
Har bare flyttet seg mellom 70,9 og 72,9 på 4 mindre og jeg som hadde gledet meg sånn til å se 69 tallet!!!!

Har nå bestilt to uker med "spis deg slank"
Er det noen som har erfaring med dette? Funker det eller er det penger ut av vinduet?

Har du andre ideer til hvordan jeg skal få av de siste kiloene?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 11:18   #2
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: "spis deg slank"

Det funker om man har mye overvekt. som det står på hjemmesiden. Om du vil oppleve noen effekt av det er jeg ganske usikker på siden du er så nære målet... Er som regel trening som må til for å få vekk pyntekiloer... Lykke til!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 11:34   #3
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: "spis deg slank"

Jeg trener Kettlebell to ganger i uka, men det er helt klart ikke nok....

Gleder meg til kveldene blir lengre igjen. Helt frem til senhøsten gikk jeg ei mil hver dag i heia, men etter hvert ble det for mørkt og nå orker jeg ikke pga minusgradene. Fryser bare jeg ser snø, brrr!

Vel, skal hente varene i legen så det blir 14 spennende dager. Tenk om jeg får se 6 tallet!!!!!! OMG!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 21:34   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Spis deg slank"

Tja, det er jo lite kalorier, men perfekt fordeling av næringsstoffer lavkarbomessig så det kan jo virke Bare husk at du nå i to uker IKKE spiser NOE som helst utenom, verken "lovlige" drops eller noenting - da er det større sjanse for at dette vil fungere

Litt avhengig av om du har bestilt brødmeny eller ikke også, siden noen har større problemer med å gå ned med brød-alternativer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 23:29   #5
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: "Spis deg slank"

Jeg har da selvsagt valgt brødvarianten, huff....
Skal ikke spise NOE ved siden av. Skal være hard!!!
Dette klarer jeg, blir spennende!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 14:58   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Spis deg slank"

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Jeg har da selvsagt valgt brødvarianten, huff....
Skal ikke spise NOE ved siden av. Skal være hard!!!
Dette klarer jeg, blir spennende!!!

Blir det mye brød, bytt ut feks lunsjen med egenlaget. Omlett med ost og skinke, røykelaks med eggerøre, avokado med reker, salami og osteruller, grillete kyllingvinger osv Prøv og hold deg innenfor kalori og karbohydrat-grensene for et slikt brødmåltid med pålegg så burde det gå greit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 17:39   #7
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: "Spis deg slank"

Hentet det i dag morges og ble litt sjokkert da jeg pakket det opp, det så jo så lite ut!
Nå er jeg ikke en storspiser fra før, men det så lite ut..

Nå er lunsj og middag fortært (rakk ikke å få det så tidlig som frokost så joppet over) og jeg er studd. Ett rundstykke til kvelden skal nok gå ned men hadde nok ikke trengt det nei!
For ikke å snakke om hvor godt det er! Fornøyd!!!!

Spennende dager fremover!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 17:42   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Spis deg slank"

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Hentet det i dag morges og ble litt sjokkert da jeg pakket det opp, det så jo så lite ut!
Nå er jeg ikke en storspiser fra før, men det så lite ut..

Nå er lunsj og middag fortært (rakk ikke å få det så tidlig som frokost så joppet over) og jeg er studd. Ett rundstykke til kvelden skal nok gå ned men hadde nok ikke trengt det nei!
For ikke å snakke om hvor godt det er! Fornøyd!!!!

Spennende dager fremover!!!

Husker første gang jeg spiste SDS - i forhold til MINE porsjoner var dette babyporsjoner og jeg var seriøst sulten de tre første dagene! Nå klarer jeg knapt få i meg hele middagen uten at jeg blir ganske så mett...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Spis deg slank" Noen med erfaring? lillemorell Kostholdsfilosofier 2 16-03-10 11:35
" Spis deg slank" rett hjem, erfaring! lillemorell Spørsmål og svar 1 16-03-10 10:05
"Spis deg slank uten sult" Jabba Lavkarbobøker 9 25-10-09 17:51
Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren november5 Spørsmål og svar 12 15-11-08 13:25
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no