Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lavkarbodiettfølgerer spiser mer kylling enn storfe og svin

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-04, 01:16   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Lavkarbodiettfølgerer spiser mer kylling enn storfe og svin

Fra CarbWire (USA)

En studie foretatt på oppdrag av det Nasjonale Kylling Rådet og US Fjørfe og Egg Organisasjon viser at kyllingindustrien har hatt større nytte av lavkarbobølgen enn storfe-/svinekjøtt produsentene.

Blant dem som følger en høy protein, lavkarbo diett sa 62% at de spiste mer kylling; 31% sa de spiste mer storfekjøtt; og 28% sa de spiste mer svinekjøtt.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 23-05-04, 12:42   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja, jeg er nok en del av statistikken her....spiser enormt masse kylling !! Da en eller annen her fortalte at kjøtt som svin og okse bruker 3 dager i fordøyelsen, men kylling bare 1 ... ja da ble det plutselig mindre kjøtt gitt..... Men jeg spiser det altså, kanskje en gang eller to i uka !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-05-04, 16:37   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Nei jeg er nok mest okse jeg:-), av kyllingen spiser jeg kun brystfiletene da jeg synes resten er ekkelt. Og da er det etter innkjøp i store mengder fra Sverige.

Svinekjøtt spiser jeg når jeg har dårlig råd Det vil si koteletter til 20-30 kroner kiloen. Nei da det er ikke helt riktig,for det hender jeg spiser svin indrefilet Og pølser i krisetilfeller uten brød.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no