Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jepp, trenger ikke mer bevis

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-11, 18:23   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Arrow

Jepp, trenger ikke mer bevis

Jepp jeg trenger faktisk ikke mer bevis nå for at melkeprodukt og vektnedgang hos meg ikke hører sammen.
Jeg har hatt stillstand i flere uker. Så kuttet jeg ut melkeprodukter og la litt om på ting så begynte jeg å gå ned igjen. På fredag så viste vekta 1,6 kg ned. Da tenkte jeg at jeg skulle feire med litt fromasj jeg på kvelden. Og i dag viste vekta opp igjen like mye. Dette skjer hver gang.
ÅÅåååhh... hva skal man kose seg med da da?

Så nå er konklusjonen at jeg skal skygge unna melkeprodukt igjen slik jeg gjorde i starten så kanskje jeg får gått ned de etterlengtede kg jeg har igjen.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:35   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Jeg hadde testa litt mere og kun veid en dag i uka.

For vekta kan gå opp og ned opptil flere kilo på et døgn hos meg, og det vet jeg gjelder de fleste. Det er ikke mulig å legge på seg en kilo fett på en dag, det er da kun vann og vann er vann. Og det er jo fett vi vil miste.

Ingen tvil om at melkeprodukter kan være vektstoppende, men spesielt at man går OPP pga det, det har jeg alri hørt noen nevnt før, kun at vekta stopper ( noe som for noen kan være det høye kaloriinnholdet, man får fort i seg masse energi, gjerne mere enn man trenger og da bruker kroppen den energien og ikke fra kroppen).

Jeg ville altså testa litt flere ganger og veid kun en gang i uka, samme dag hver uke.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:00   #3
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Veier meg hver fredag. Kun idag ble det snik veiing. Og dette har jeg testet mange ganger. Når jeg spiser melkeprodukt så stopper vekta helt opp.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:52   #4
InaNN
Nytt Medlem
 
InaNN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo, Frogner
Alder: 34
Innlegg: 5
InaNN er på en erverdig vei

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Skjønner ikke hvordan dere klarer det. er vektslave og veier meg 3-4 ganger om dagen

__________________


InaNN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 11:01   #5
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av InaNN, her.

Skjønner ikke hvordan dere klarer det. er vektslave og veier meg 3-4 ganger om dagen



Høres ikke sunt ut for din mentale helse. Og hvorfor i alle dager veie seg så ofte? Man går jo så klart opp når man spiser og har mat i magen og tarmen, så vekta man får utover dagen og kvelden betyr jo ingenting.

Synes du bør vurdere å ta tak i deg selv før dette går alt for langt og du utvikler en spiseforstyrrelse e.l. Spesielt siden du kun er 21 år, man er jo gjerne lettere påvirkelig når man er litt ung enn når man er blitt godt voksen. No offence, jeg er bare 2 år eldre enn deg

  Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 11:11   #6
InaNN
Nytt Medlem
 
InaNN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo, Frogner
Alder: 34
Innlegg: 5
InaNN er på en erverdig vei

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.



Høres ikke sunt ut for din mentale helse. Og hvorfor i alle dager veie seg så ofte? Man går jo så klart opp når man spiser og har mat i magen og tarmen, så vekta man får utover dagen og kvelden betyr jo ingenting.

Synes du bør vurdere å ta tak i deg selv før dette går alt for langt og du utvikler en spiseforstyrrelse e.l. Spesielt siden du kun er 21 år, man er jo gjerne lettere påvirkelig når man er litt ung enn når man er blitt godt voksen. No offence, jeg er bare 2 år eldre enn deg

Er vell mest fordi jeg er spent og vil se om jeg har gått ned noe og se om det virker, har aldri hatt baderomsvekt før så synes det er gøy å veie meg, synes også det er gøy å se hvordan den har trukket seg bakover siden jeg var på mitt tyngste, men ja, lurer på om jeg skal prøve å kun veie meg 1-2 ganger om dagen i stedetfor.

__________________


InaNN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 11:43   #7
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av InaNN, her.

Er vell mest fordi jeg er spent og vil se om jeg har gått ned noe og se om det virker, har aldri hatt baderomsvekt før så synes det er gøy å veie meg, synes også det er gøy å se hvordan den har trukket seg bakover siden jeg var på mitt tyngste, men ja, lurer på om jeg skal prøve å kun veie meg 1-2 ganger om dagen i stedetfor.

Vei deg maks morgen og kveld. Egentlig er all annen veiing enn morgenvekta verdiløs. Men kveldsvekta kan fortelle deg noe om hvor mye en vanlig dag mat veier... Den gangen innimellom du veier mindre er det gjerne væsketap inn i bildet og når du veier mer er det gjerne vannbinding eller store måltider.

Det er det langsiktige bildet som teller... Ikke 1-2kg-variasjonen som er vanlig sett over en måned.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 12:07   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av InaNN, her.

Er vell mest fordi jeg er spent og vil se om jeg har gått ned noe og se om det virker, har aldri hatt baderomsvekt før så synes det er gøy å veie meg, synes også det er gøy å se hvordan den har trukket seg bakover siden jeg var på mitt tyngste, men ja, lurer på om jeg skal prøve å kun veie meg 1-2 ganger om dagen i stedetfor.

Det er over flere uker du ser at det virker. Å veie seg flere ganger om dagen har ingen hensikt annet enn at du kan bli superstressa når vekta plutselig går opp, noe som er mere enn noramalt.
Jeg ville jobbet med kutte ut veiingen litt etter litt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 12:26   #9
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Hvis du ikke tåler melkeprotein får du nettopp den effekten. Immunforsvaret hisser seg opp pga lekk tarm, forbrenningen reduseres og du samler vann.

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 13:00   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Er det samme type protein i geitmelk og geitost?

Du kan kose deg med selvsøtet sjokolade, bær og nøtter istedetfor fromasj, kanskje? Eller lage noe konfekt av cocosa, vanilje, nøtte Eller lage noe av kokosmelk, kake av proteinpulver???

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 14:40   #11
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jepp jeg trenger faktisk ikke mer bevis nå for at melkeprodukt og vektnedgang hos meg ikke hører sammen.
Jeg har hatt stillstand i flere uker. Så kuttet jeg ut melkeprodukter og la litt om på ting så begynte jeg å gå ned igjen. På fredag så viste vekta 1,6 kg ned. Da tenkte jeg at jeg skulle feire med litt fromasj jeg på kvelden. Og i dag viste vekta opp igjen like mye. Dette skjer hver gang.
ÅÅåååhh... hva skal man kose seg med da da?

Så nå er konklusjonen at jeg skal skygge unna melkeprodukt igjen slik jeg gjorde i starten så kanskje jeg får gått ned de etterlengtede kg jeg har igjen.

Kos deg med f.eks. gele av funsafta, eller hjemmelaget energibarer ( lavkarbo frokostblanding og sukkerfri sjokolade uten melk for din del da), soya/ris yoghurt med hjemmelaget lavkarbo frokostblanding etc... litt tørket bær eller friske bær med soya eller ris melk/fløte.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:22   #12
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Se min tråd:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48642

fant 2 stk poser med gummi-snop, samt at den sjokoladen fra Cloetta inneholder melke-pulver. Vet kke om dette kommer inn under samme kategori som melk etc, men kanskje verdt å prøve om du ikke har prøvd før??

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 01:16   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Man kan jo kose seg med gode venner, en film, en tur i den friske høstlufta... Må kos være mat?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 01:20   #14
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man kan jo kose seg med gode venner, en film, en tur i den friske høstlufta... Må kos være mat?

nei, bare når man er sulten da må man finne på noe godt. Mye er godt når man er sulten nok.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:21   #15
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jepp jeg trenger faktisk ikke mer bevis nå for at melkeprodukt og vektnedgang hos meg ikke hører sammen.
Jeg har hatt stillstand i flere uker. Så kuttet jeg ut melkeprodukter og la litt om på ting så begynte jeg å gå ned igjen. På fredag så viste vekta 1,6 kg ned. Da tenkte jeg at jeg skulle feire med litt fromasj jeg på kvelden. Og i dag viste vekta opp igjen like mye. Dette skjer hver gang.
ÅÅåååhh... hva skal man kose seg med da da?

Så nå er konklusjonen at jeg skal skygge unna melkeprodukt igjen slik jeg gjorde i starten så kanskje jeg får gått ned de etterlengtede kg jeg har igjen.

Eh, hva med å ikke feire vektnedgangen med mat?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 20:32   #16
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Eh, hva med å ikke feire vektnedgangen med mat?

Gjør titt og ofte det.... altså ikke feirer det med mat. Men akkurat nå er jeg så nært målet jeg har drømt om i månedsvis. Derfor hadde jeg lyst å feire det med fromasj. Men har skjønt nå at jeg og melk går ikke i lag. Tåler egentlig ikke melk noe særlig så jeg får vel bare bli flinkere å spise andre ting.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 20:33   #17
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man kan jo kose seg med gode venner, en film, en tur i den friske høstlufta... Må kos være mat?

Nei overhode ikke. Feirer som regel ingenting med mat jeg. Så det er liksom ikke det som er mitt problem.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 20:37   #18
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Hvis du ikke tåler melkeprotein får du nettopp den effekten. Immunforsvaret hisser seg opp pga lekk tarm, forbrenningen reduseres og du samler vann.


Hmmm det har jeg aldri hørt før. Er det virkelig mulig? Jeg tåler ikke melkeprotein nei ifølge legen. Får litt mage og maaasse utslett og eksem av det. Har derfor vært flink å styre unna melkeprodukt. Men unner meg av og til en fromasj. Lager da av laktosefri fløte. Syns det blir litt bedre hudmessig av det. Men som sagt så skjer dette hver gang jeg inntar melkeprodukt. Kroppen bruker ei uke eller to for å komme ned igjen til der jeg var da jeg spiste det. Merkelig....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:19   #19
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hmmm det har jeg aldri hørt før. Er det virkelig mulig? Jeg tåler ikke melkeprotein nei ifølge legen. Får litt mage og maaasse utslett og eksem av det. Har derfor vært flink å styre unna melkeprodukt. Men unner meg av og til en fromasj. Lager da av laktosefri fløte. Syns det blir litt bedre hudmessig av det. Men som sagt så skjer dette hver gang jeg inntar melkeprodukt. Kroppen bruker ei uke eller to for å komme ned igjen til der jeg var da jeg spiste det. Merkelig....

Ikke så merkelig - høres ut som en vanlig betennelsesreaksjon. Litt lettfattelig info på engelsk: http://www.freshlife.com/content/hav...y-gut-syndrome

Laktosefri fløte er helt vanlig fløte tilsatt laktase som er det enzymet som laktoseintolerante mangler. Hvis man ikke tåler melkeprotein er det akkurat like ille.

Når det gjelder geitemelk så må du nesten bare prøve selv. Det finnes også noe ost av bøffelmelk, men for MIN del er det mer naturlig å spise bøffelen enn å melke den og lage ost (Edit: sånn som med kyr og geiter også, altså)

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:07   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Hvis du ikke tåler melkeprotein er det vel kasein og ikke laktose du ikke tåler? Da hjelper det ikke om det er laktoseredusert.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 10:07   #21
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du ikke tåler melkeprotein er det vel kasein og ikke laktose du ikke tåler? Da hjelper det ikke om det er laktoseredusert.

Nei merker forskjell kun på huden, ikke på andre ting.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 12:47   #22
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Prøv soyamelk og andre soyaerstatninger.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 16:07   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Syns soyamelken er så grusom......

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 17:48   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Vanesak. promise.Når en har blitt vant til soyamelk (den rene) blir skummet melk veldig merkelig smak på. Da er det den som ikke er god.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 18:55   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Prøv soyamelk og andre soyaerstatninger.

Eller ikke... Prosessert soya tuller med syklusen hos kvinner og gir menn bryster!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bra svensk artikkel om manglende bevis for mettet fetts farlighet Perdita Nyheter / media 0 10-04-09 00:00
Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren 2ne Mer enn 30 kg overvekt 28 18-03-09 22:48
banan, et bevis på at stivelse ikke er bra.. Helene Lavkarbo generelt 3 04-01-06 18:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no