Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Linser, kikerter og bønner og sånt …

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-05, 20:37   #1
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Linser, kikerter og bønner og sånt …

lurer på om jeg skal våge meg på linser, bønner og kikerter jeg...? Begynner å bli litt lei av blomkå, broccolli etc...

Noen som har spist dette og ikke lagt på seg?? Gode tips og oppskrifter? Hvilke typer?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-09-05, 20:42   #2
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Det er ikke fristende med linser, bønner og kikerter, høres forferdelig ut egentlig. Men tror faktisk jeg skal prøve meg på linser i allefall, så jeg må nok i morgen en tur til innvandrerbutikken.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 13-09-05, 20:54   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Kikerter er faktisk kjempegodt i salater, og som Hummus (dipp) til salater og grønnsaker
Jeg kjøper ferdigkokte kikerter på hermetikkboks jeg. Anbefales! linser har jeg ikke vvært så tøff og prøve enda, men bønner har jeg prøvd. Bare pass på å kok de bra...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-09-05, 21:15   #4
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Kikerter er yummi synes jeg. Koker opp hele pakken og fryser i porsjonsposer. Hiver de gjerne sammen med wok-grønnsakene. Storepoden på 2 digger de. Sitter og plukker en og en og sier nam nam.

Linser er også ok. Uvant, men OK.

Bønner. Her også koker jeg opp hele pakken, og fryser ned i porsjonsposer. Bruker de som oftest i mos sammen med brokkoli og blomkål. Tilsetter gjerne litt rømme og karripasta og moser med stavmikser. TIlsetter også finhakket løk. Yummi det også. Har prøvd med både hvite, brune og røde bønner. De hvite smaker definitivt best i slik mos, men de andre er en god nr 2 og til variasjon.

Jeg fortsatte å gå ned i vekt, samt holdt den stabil da jeg innførte bønner, linser og erter etter en lang periode i ketose i 2002. Har ikke spist så mye av det nå pga amminga. Lillepoden får litt mageknip av det.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-05, 23:39   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg ELSKER kikerter og kan faktisk spise det som snop! Har kokte kikerter (bruker egentlig mest hermetiske) oppi en skål, krydrer godt med urtekrydder og litt salt og spiser rett fra skåla. MMMMM.

Datteren min på 2 år elsker dem også. Hun kan ha en liten skål med krydrede kikerter til barne-tv hun. :fnis:

Linser er også nydelig, spesielt linsemos, smaker som potetmos bare enda bedre!
Kikerter og linser serverer jeg vanligvis til middagen som erstatning for poteter, eller du kan blande linser inn i kjøttdeig til kjøttkaker, eller i kjøttgryter osv.

Har dere smakt Lindbergs "kjøtt og linser i chilisaus"? Den er SINNSYKT god!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 17:46   #6
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Både linser, kikerter og bønner blir kjempegodt som mos eller puréer!

Jeg koker kikerter og bønner, har oppi løk, purre og vårløk (og gjerne selleri, men sambo'n er ikke så begeistra for det), litt vann, litt Creme Fine fløte-erstatning og moser med stavmikser. Passer utmerka til kjøtt og fisk

Fedons linsepuré er svingod! Må prøves

David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 18:22   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg har fått helt dilla på linser jeg. Det er nyyyydelig! Smaksettes akkurat som du vil.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 19:51   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av David

litt Creme Fine fløte-erstatning

De er visst fulle av transfett. Ville heller brukt matfløte eller litt kremfløte.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-09-05, 10:49   #9
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Iset

De er visst fulle av transfett. Ville heller brukt matfløte eller litt kremfløte.

Hm, det visste jeg ikke. Takk for tipset

David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 14:53   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

I det siste har jeg spist bonner HVER dag !! syntes selv at det var riktig saa bra men saa leste jeg om han 20 aaringen som dode av feilernaering (den saken var foresten helt merkelig lagt frem ....) og da stod det at han bare spiste usunn mat paa mc donalds og bonner paa boks altsaa jeg spiser en liten hermetikkboks bonner 125 g hver dag (den siste uke) har helt dilla, skjonner jo godt at torka er de sunneste men slike hermetikkbokser er det usunt ? kjoper selvfolgelig ikke de i lake/tomatsaus o.l ........

I dag ble det bonner med tomat, kylling og masse raspa ost - lunchen sin det

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 14:57   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Opprinnelig lagt inn av nøtta

I det siste har jeg spist bonner HVER dag !! syntes selv at det var riktig saa bra men saa leste jeg om han 20 aaringen som dode av feilernaering (den saken var foresten helt merkelig lagt frem ....) og da stod det at han bare spiste usunn mat paa mc donalds og bonner paa boks altsaa jeg spiser en liten hermetikkboks bonner 125 g hver dag (den siste uke) har helt dilla, skjonner jo godt at torka er de sunneste men slike hermetikkbokser er det usunt ? kjoper selvfolgelig ikke de i lake/tomatsaus

Jeg går ut fra at han spiste tomatbønner på boks, eller brune bønner i sirupslake eller noe sånt. Hermetiske bønner er ikke skadelig, bare hell av laken og skyll dem godt.
Jeg tror ikke akkurat det var bønnene som var avgjørende for ham når det gjaldt feilernæringen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 15:03   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg tror ikke akkurat det var bønnene som var avgjørende for ham når det gjaldt feilernæringen.

Nope, bønnene var jo bare av og til, og det eneste som faktisk var bra i det kostholdet... Bønner er vel ok det.

Linsestuing er veldig godt, men det må være koriander og herbamare utresalt i den.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 17:23   #13
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

hmm.. lurer på om jeg skal kjøpe med en boks kikerter å prøve...

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 17:59   #14
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Opprinnelig lagt inn av susanna

hmm.. lurer på om jeg skal kjøpe med en boks kikerter å prøve...

jeg og med grillkrydder !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 02:29   #15
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Jeg liker egentlig ikke kikerter, men i saus går det greit. Det er veldig mettende i alle fall, i tillegg til sunt.

Her er to oppskrifter som jeg synes duger:

http://www.pratekompaniet.com/forum/...ad.php?t=22689

Ellers støtter jeg meg til det Iset sier om linsemosen, den er smaskens.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 09:31   #16
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

er helt grønn på dette.

Kjøpte kikerter i butikken i går (hermetiske)
Hva kan jeg gjøre med dem? Regner ,ed jeg kan spise de rå, eller at jeg kan ha dem i mat (tilsette de på slutten slik at de blir gjennomvarme (ikke kokes) Stemmer det?

Skulle også kjøpe linser og bønner, men visste ikke hva jeg skulle ta, fant bare brune bønner i tomat?
Hvor kjøper dere gode bønner og linser (hvilket merke/hva heter de?)

Takknemlig for svar

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 12:56   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Jeg kjøper røde linser. Husker ikke merket, men de kommer i gjennomsiktig pose og kan kjøpes på f.eks. Ultra. Ellers har de på innvandrerbutikker også. Tror ikke jeg hadde hengt meg opp i merke når det gjelder linser, tror det smaker omtrent likt. Av røde linser lager jeg en god linsepuré.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 22:30   #18
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

takk for svar Hedda.
Da skal jeg skaffe meg noen røde linser.
Har du oppskrift på en god linsepure?

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 22:43   #19
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Opprinnelig lagt inn av susanna

takk for svar Hedda.
Da skal jeg skaffe meg noen røde linser.
Har du oppskrift på en god linsepure?

http://www.pratekompaniet.com/forum/...ight=linsepure

Et annet veldig godt alternativ til poteter er blomkålmos:

Blomkål
Philadelphia
Pepper og hvitløk

Kok blomkålen, hell av vannet, sleng oppi philadelphia og krydder, mos sammen med stavmixer. Kjempegodt og passer til det meste!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 09:27   #20
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

blomkålmos hørtes kjempegodt ut.
mmmm.. jeg skal jammen prøve
Hvor mye philadelphia til 1 helt blomkålhode?

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 09:48   #21
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Ja, den blomkålmosen er virkelig god.

Jeg pleier å bruke et helt blomkål og en boks philadelphia.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:44   #22
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Nå står gryta med blomkål på kok.....
(slengte litegrann brokoli oppi også)

gleeeder meg til å spise. Håper jeg liker det.

Takk for tipset Hedda

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 13:06   #23
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Kan anbefale den greske linsegryta til Fedon... ufattelig god

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 13:54   #24
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Kan anbefale den greske linsegryta til Fedon... ufattelig god

oppskrift??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 14:05   #25
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: linser, kikerter og bønner og sånt..

4 dl brune eller grønne linser (jeg bruker like ofte røde)
1 boks hakkede hermetiske tomater
1/2 dl olivenolje eller rapsolje
2 små løk
3 fedd hvitløk
1 1/2 ss hvitvinseddik (denne dropper jeg)
1 laurbærblad
1/2 ts oregano (frivillig)
1 liter vann
1 buljongterning (jeg bruker grønsaksbuljong)

Bland alle ingrendienser utenom linsene, løk og hvitløk skal være hele, kok opp. Skyll linsene godt og ha i, kokes til linsene er møre 30 - 40 minutter (kok på lav varme så står den og koser seg helt alene, trenger bare røre en sjelden gang)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bønner og belgfrukter Nille Type O 7 23-11-06 19:13
Bønner og lignende Photobscura Spørsmål og svar 5 04-11-06 10:09
Mangler linser og bønner i matvaretabellen? chili Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 24-09-06 12:19
Antall karber i linser og bønner? Georgine Spørsmål og svar 19 03-09-06 22:48
Bønner og linser Albertine Lavkarbo generelt 5 06-08-05 00:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no