Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-07, 13:08   #1
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks ...

Ja her sitter jeg og er skikkelig dårlig....... I magen. Alt går ut med en gang og jeg orker ikke spise noe...... Kanskje senere i kveld...

Kommer jeg til å gå ut av ketosen nå? Spiser tablettene.....På tom mage og litt cola ligth.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:22   #2
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks....

Mitt råd er at du glemmer ketolyse, og spiser det du kan få ned. Kroppen må ha næring. Uansett hva det er. Det er viktigere å bli frisk framfor å holde på ketosen. Omgangssyken er noe man har veldig sjelden. Ketose kan man komme i når man er frisk.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:24   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks....

Helt enig med Tusta her. Men prøv å få i deg masse drikke.

God bedring

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 16:01   #4
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks....

Har hatt omgangssyke jeg også med både oppkast og diare....... og det var slett ikke moro det nei Føler virkelig med deg.

Jeg drakk vanlig Cola og eplemost, og spiste tørre kjeks da jeg, og var nok ikke i ketose etterpå nei. Men begynte på'n igjen etter et par dager. Jeg vet av erfaring at omganssyken for meg blir værre dersom jeg spiser kjøtt eller grønnsaker.

Men det positive som kom ut av elendigheten var vel at jeg gikk ned 2 kilo disse dagene likevel

God bedring

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 19:36   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks....

jeg hadde den verste omgangssyken i påska....varte i 5 dager, og jeg var sykt dårlig...fikk ikke i meg så mye i løpet av den tida, men da jeg begynte å bli bedre, tenkte jeg ikke på ketolyse, men spiste det som frista, og som jeg klarte å få i meg...
Cola skal binde magen (sikkert cola light også), og farris funker bra....
spis det du orker, og klarer å få i deg, er mitt råd...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde? hallaise Induksjonen 6 13-08-07 23:21
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Lavkarbobøker - dårlig kvalitet firth Lavkarbobøker 6 27-05-06 03:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no