Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aprilstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-13, 06:22   #251
treningstina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 36
treningstina er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

I dag viste vekten 0,3 kg ned på 1 uke! Og jeg er strålende fornøyd med det da kosten ikke var på sitt beste i helgen

Nå er vekten på 70,7 - gleeeder meg til jeg ser 6-tallet! Kanskje neste uke...?

Hvordan går det med vektnedgangen deres?

treningstina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, til å begynne med :-) Svar med sitat
Gammel 24-05-13, 08:04   #252
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

9. april - 115.3 kg
19. april - 112.8 kg (-2.5)
9. mai - 107.3 kg (-5.5 = -8,0 totalt)
24. mai - 104.0 kg (-3.3 = -11.3 totalt)

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-13, 15:33   #253
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hoppa over veiedagen denne uka... mest på grunn av 17. mai og fest.
Men eg har fått ein svært positiv overraskelse denne uka. Eg kjøpte nemlig ein bluse for et par måneder siden. Og som vanlig prøvde eg den ikkje i butikken. Kom heim, blei deppa siden den ikkje passa og hang den i skapet... MEN i går tenkte eg at siden vekta er 4,5 kg mindre så kaaaanskje den passer! Og den passet!!
Det var det eg trengte for å komme meg skikkelig i gang igjen!

Noen som har noen gode snacks-tips forresten? Begynner å gå lei osteskiver og majones...

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 07:27   #254
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Ser nok 6 tallet ganske snart, treningstina
Walle, du er jo helt rå! Moro at det går så fort da
MajaKr, gomla masse godteri og mat på 17. Mai, men gikk ned fordet, noen ganger så overrasker vekta Deilig at klærene passet da Sliter med å finne snacks selv så si ifra om du finner noe nytt :P

Hadde veiedag selv i dag, kan jo poste nedgangen min så langt, kom forresten under 100kg i dag

Har hatt 6 spisedager i løpet av tiden, men har gått sånn ca greit fordet.
Er de dagene jeg gruer meg mest til å gå på vekta jeg har gått ned mest, og det er deilig

Startvekt: 105.5kg

Mandag 22. April 2013 - Start på lavkarbo
Mandag 22.04.13 - 105,5 kg
Fredag 26.04.13 - 104.3 kg - (-1,2 kg)
Mandag 29.04.13 - 103,3 kg - (-1,0 kg) - totalt 2,2 kg
Mandag 06.05.13 - 103,9 kg - (+0,6 kg) - totalt 1,6 kg
Mandag 13.05.13 - 102,5 kg - (-1,4 kg) - totalt 3,0 kg
Tirsdag 14.05.13 - 101,7 kg - (-0,8 kg) - totalt 3,8 kg (0,8 på en dag :S)
Onsdag 22.05.13 - 101,1 kg - (-0,6 kg) - totalt 4,4 kg (Bra etter en uke med 2 dager med maaaaasse karbo )
Mandag 27.05.13 - 99,9 kg - (-1,2 kg) - totalt 5,6 kg (1 dag med ultrahøykarbo. Under 100kg, wohooo!)

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap

Sist redigert av arthas_ : 27-05-13 kl 08:14.
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:39   #255
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Gratulerer! Håper jeg kommer under 100 kg (igjen) selv snart.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:59   #256
I ketolyse
Nytt Medlem
 
I ketolyse sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 1
I ketolyse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei! Ny her på Lavkarbo. Startet med Ketolyse kuren 4.april, og har nå gått ned 7,5 kg. Jeg har gått på Ketolyse kuren for 5 år siden, og gikk da ned ca 20 kg og holdt vekta maks et år. Nå håper jeg å klare å endre livsstilen, og leve lavkarbo etter ønsket vekttap! Forskjellen mellom sist og nå er at jeg har færre plager. Sist gang hadde jeg mye hodepine, leggkramper og fikk bla mangel på kalsium. Jeg var svært radikal ifh. inntak av karbohydrater. Denne gang har jeg valgt å være litt mer moderat, og spiser litt mer variert og ikke for mye fett - og har det mye bedre fysisk....ingen kramper og hodepine! Er hele tiden i ketolyse (lyseste lilla) likevel. En konsekvent er at vekta går saktere ned, men jeg har god tid og det viktigste er at det går nedover med vekten samtidig som jeg føler at jeg har det bra fysisk. Har gjort det enklere med vitaminer, og tar kun en multivitamin.
Det jeg lurer på er om noen av dere er plaget med hjertebank? Føler at jeg har en dårlig kondis når jeg er på ketolyse. Litt styrketrening er alt jeg satser på nå.

I ketolyse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 06:49   #257
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Veiedag i dag...hoppa over forrige veke, så var spent.
Ikkje noe kjempestort vekttap dei siste to vekene, men ned -600g så eg er veldig fornøyd! Går rette veien
2kg til så ser eg endelig 69 tallet igjen

I Ketolyse: Eg følte eg skulle besvime når eg trente de første 2 vekene i ketose, men no etter 6-7 veker er eg i bedre form enn på lenge. De første to-tre vekene hadde eg nok med å orke å komme meg på jobb...

Walle:Eg har ein sær ting eg spiser når suget etter noe salt/søtt melder seg, og eg ikkje kan gå i sjokoladeskuffen... Eg blander 20g gresk yoghurt og 25g peanøttsmør (av og til går eg "crazy" og blander i varme bringebær med sukrin på ).
Av ein eller anna grunn så blir dette godt Men eg tør ikkje love at alle liker det

Lykke til videre alle sammen

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 14:23   #258
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Den var kanskje rettet mot arthas_. ^^

Selv pleier jeg å fryse ned halve skyr. Frossen skyr er så utrolig godt! Det JEG merker denne gangen er at lårene mine blir utrolig fort slitne. I starten hadde jeg skikkelig dårlig kondis, nå nylig klarte jeg å jogge i nesten en halvtime sammenhengende. Det er ganske stor framgang siden 9. april. Men oppoverbakker... jeg blir utrolig fort sliten! Og det nytter nesten ikke for meg å trene styrke i beina. De er utrolig slitne av og til.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 15:15   #259
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Walle, her.

Det JEG merker denne gangen er at lårene mine blir utrolig fort slitne. I starten hadde jeg skikkelig dårlig kondis, nå nylig klarte jeg å jogge i nesten en halvtime sammenhengende. Det er ganske stor framgang siden 9. april. Men oppoverbakker... jeg blir utrolig fort sliten! Og det nytter nesten ikke for meg å trene styrke i beina. De er utrolig slitne av og til.

Sånn var lårene mine da jeg spiste ca. 40-60 g karber/dag også. Selv etter et halvt års tid var de sånn og da ga jeg opp. Jeg spiser nok mer karber enn mange her inne, men antagelig mindre enn gjennomsnittsnordmannen og kroppen funker som bare det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:42   #260
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

MajaKr; Det hørtes veldig spennende ut, men jeg takler ikke yoghurt :P Syns det er helt forferdelig, alle typer og smaker, hehe.

Men har finni en sjokolade som jeg spiser litt innimellom, den mørke fra Sukkerfritt. Syns den er dritgod Vet at man ikke skal spise alt dette kunstige, men jeg dynger nedpå med Cola Zero og nå litt sjokolade. Er nok ikke noe hardbarka lavkarboere anbefaler, men er min lille glede på den kuren her. (Velger å si kur, da jeg ikke har planer om å fortsette med dette etter jeg har nådd ønsket mål :P ) Jeg går fortsatt ned i vekt, så da fortsetter jeg med det

Velkommen I Ketolyse Kan ikke si om jeg har noe spesielt med hjertebank, for jeg har det med jevne mellomrom. Men nå har jeg ikke trenet så mye kondisjon, trener bare tung styrke. Ikke merket noe der heller, bortsett fra at det har blitt lettere å øke i vekter, men den ligger nok i hodet

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap

Sist redigert av arthas_ : 29-05-13 kl 13:01.
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:27   #261
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

(Velger å si kur, da jeg ikke har planer om å fortsette med dette etter jeg har nådd ønsket mål :P ) Jeg går fortsatt ned i vekt, så da fortsetter jeg med det

Hvis du mener at du etter endt "kur" skal gå tilbake til vanlig høykarbo-kost så vil du med stor sannsynlighet gå opp i vekt igjen. Du bør nok basere deg på et kosthold med mindre karber enn gjennomsnittsnordmannen, men ikke nødvendigvis som ketolyse-kosthold da, det er ikke nødvendig for de aller fleste av oss.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 23:17   #262
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hvis man går over til å spise normalt, ikke overspise, men si ha litt mer kontroll på kalorier da, så må man vel greie å holde vekta? Trener jo 4 dager i uken osv. Vet bare at jeg ikke kan leve uten poteter og brød i all evighet :P

Hva vil du si et normalt lavkarbokosthold er? Ca antall karbohydrater? Er nok lettere det enn ketolyse

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 00:55   #263
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Det er en periode jeg er litt nervøs for selv. Er ikke noe problem for meg å ikke spise brødskive og potet, det meste, kanskje ikke alt, av pasta pleier å gå bra uansett. Så lenge jeg passer på å trene og tenke litt over hva jeg spiser, så skal det vel gå bra. Og hvis man følger med, så vet man når man bør trappe ned på karbohydratene igjen og, kanskje?

Må lese litt mer i boka om dette merker jeg.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 09:29   #264
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

Hva vil du si et normalt lavkarbokosthold er? Ca antall karbohydrater? Er nok lettere det enn ketolyse

Definisjonen på lavkarbo er max. 150 g karber/døgn, noen tåler jo mye mer enn dette, andre tåler nesten ingenting. Så det er ikke sagt at dersom du spiser 125 g karber/døgn så vil du ikke gå opp i vekt, evt. ikke legge på deg, man må bare prøve seg frem.

Jeg spiser veldig lite poteter og savner det overhodet ikke. Fersk gjærbakst er jeg veldig, veldig glad i og spiser litt av det også, men ikke så mye og det går helt fint. Men sett ikke et fat med nystekte vafler foran meg... Da forsvinner absolutt alt som heter selvdisiplin som dugg for sol altså!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:07   #265
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

*SUKK* Vafler.

savn.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:51   #266
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Då må eg få komme med litt sjølvskryt:
I 2 dagar har eg vert på skulekjøkkenet og laga 450 kanelbollar og haugar med vaffler, og eg har ikkje smakt ein smule! Og detta er mine to stooooore favorittar!!

Einaste grunnen til at eg klarte å holde meg var at eg skal til New York om 12 dagar, og då vil eg kunna kjøpa meg kjolar i størrelse M og ikkje L

Takk gud for lavkarbovaffel!!

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 20:37   #267
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Kjempebra jobba! Jeg tror jeg skal klare å bli mett på tanken. Er bare å tenke over konsekvensene av valgene man tar og hvorfor man faktisk gjør dette, så kommer man fort på andre tanker. Funker hvert fall for meg. New York høres kjempestas ut! Tror kanskje det er greiest for meg personlig å ikke ta ferie (har hatt mye fritid tidligere på året...) og bare jobbe. Da er det ingenting som kan ta fra meg fokusen jeg har nå! Men må si jeg savner syden og bading i gode temperaturer ute. :P Har kun vært i syden to ganger i hele mitt liv, senest i 2010.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 08:25   #268
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

150 karbohydrater høres litt mer levbart ut Kan nok hende jeg fortsetter med lavt karbo inntak, men ikke kutte helt ut alt, alltid. Blir moro å se når den tid kommer
Vafler er jo godta da, åssen er lavkarbo vaflene?

Wow, god tur til New York

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 09:20   #269
treningstina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 36
treningstina er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei og goood fredag!

Var spent på dagens vekt av 2 grunner! Jeg var i konfirmasjon forrige lørdag, og der forsvant ALL selvdisiplin i det kakene ble satt ut, så jeg spise 6 små kakestykker! Fy faen så godt! Og i forrigårs spise jeg en kroneis, fordi at jeg ikke klarte å si nei når naboen kom over med is til oss.

Likevel har jeg følt på meg at det har gått rette veien, og jeg har trent masse denne uke. Vekten viste minus 1 kg siden forrige fredag! Nå er jeg ENDELIG på 60-tallet, da vekten viser 69,7 kg og totalt vekttap siden jeg startet 2/4 er 6,7 kg!

Det går kanskje ikke så fort, men det går! Og det er alt som betyr noe

treningstina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, til å begynne med :-) Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 20:45   #270
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

150 karbohydrater høres litt mer levbart ut Kan nok hende jeg fortsetter med lavt karbo inntak, men ikke kutte helt ut alt, alltid. Blir moro å se når den tid kommer
Vafler er jo godta da, åssen er lavkarbo vaflene?

Wow, god tur til New York

Vaflene er supergode med rømme og rørte varme bringebær Var skeptisk til koss de ville oppføra seg i vaffeljernet, men det gjekk heilt fint
Eg brukte denna oppskriften:
http://lchf-bloggen.blogspot.no/2012...bo-vafler.html

Takker! New York blir herlig Men først til Washington eit par dager, så oppover til N.Y etterpå

Noen som kan forklare kvifor mage og rumpe forsvinner, mens lår og armer er like mange cm som når eg begynte?

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 10:02   #271
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Måtte oppdatere tickeren i dag
Våkna og følte at kroppen hadde endra seg siste dagane. Og jaggu har eg ikkje gått ned -1,1 kg på 4 dagar...
Eg hadde 3 lange, seige veker for i slutten av april og begynnelsen av mai, der vekta snigla seg ned. Men dette er beviset eg trengte på at det det går i rykk og napp, og at ein må ta la kroppen jobbe på egenhånd når det gjelder vekttapet. Så lenge eg har kontroll på mat og trening, så beveger vekta seg den veien eg vil, nedover

Ha ein deilig lørdag alle sammen PS: Siden eg er sterk forkjemper for å drite i janteloven, så skryter eg litt til: Fekk A på norskeksamen i skrivedidaktikk Hurra!

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 14:38   #272
Jeiform
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 72
Jeiform er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Denne andre runden på ketolyse har gått mye mer sakte enn hva den gjorde for et par år siden, men det går sakte men sikkert ned. Har veiedag hver mandag.

Mandag 22 april: 90,5kg
Mandag 29 april: 89,5kg
Mandag 6 mai: 89, 0kg
Mandag 13 mai: 88,4 kg
Mandag 20 mai: 90 kg (litt hard helg )
Mandag 27 mai: 88, 2 kg

Så funderer på om vekta viser 87, 7 kg på mandag.

Mann/gutt her forresten på 185cm, målet er 75-77kg og 30inches i livet..

Jeiform er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 11:11   #273
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Lørdagspresset tok meg, spiste sjokolade og potetsticks i går, for første gang siden eg startet.
Resultat?? UTSLETT i fjeset i dag!
Trenger eg fleire bevis på at sjokolade og chips er noe dritt? Ehh nei!

Prøver og feiler, og sånn går verden framover

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:06   #274
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei jenter!
JEg startet også i april, 5 uker før 17.mai etter sjokket over å ikke være i nærheten av å få igjen bunaden.
Jeg kom inn i bunaden, og har til nå gått ned 6 kilo. Men så er det jammen helt stoppet opp også.
JEg er i ketose (urinstix bekrefter bra utslag), trimmer moderat, følger boka til Torkild slavisk og har absolutt ingen utskeielser. Vekttapet har nå stagnert i snart en mnd og jeg er helt rådløs.
Noen tips?

Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:08   #275
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg må for øvrig tilføye at jeg nesten blir provosert over for en fin fremgang dere har, enda dere kan unne dere noen små utskeielser i blant

Kjempeflinke er dere!

Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med en tråd for aprilstartere? nokia90 Ketolysekuren 599 30-04-14 18:32
Mars eller aprilstartere 2012? Elewyn Ketolysekuren 143 15-03-13 11:22
Er det noen aprilstartere igjen? sistegang Ketolysekuren 6 02-11-10 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no