Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Ang. cm og kg.

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-05, 19:37   #1
Emme
Juniormedlem
 
Emme sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 52
Innlegg: 16
Emme er på en erverdig vei

Ang. cm og kg.

Kan man gå inn i cm. og ikke gå ned i vekt?

Kan man se det på klærne etter bare 6 dager?

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-08-05, 19:59   #2
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jupp, man kan det Om man kan se det på klærne etter bare 6 dager vet jeg ikke... Tok vel 14 dagers tid før jeg begynte å merke noe. Men det kommer jo an på hvor mange kilo/centimeter man har mistet!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-08-05, 20:03   #3
Emme
Juniormedlem
 
Emme sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 52
Innlegg: 16
Emme er på en erverdig vei

Jeg har ikke målt meg, men buksa er blitt større synes jeg. Jeg må dra den opp når jeg røyser meg opp og den satt mere støpt til meg før.

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-08-05, 21:36   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Emme

Kan man gå inn i cm. og ikke gå ned i vekt?

Kan man se det på klærne etter bare 6 dager?

Oh yess !!
Jeg har ikke gått ned i vekt på leeeenge, men i vår/sommer har jeg gått ned en størrelse i klær !!

Det kan være flere årsaker, - jeg har gått ned i mål fordi jeg har strammet opp med å trene Pilates !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-08-05, 13:15   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg merker det utrolig kjapt på klærne selv om jeg ikke har gått ned så mye. Så ja, det er mulig!

  Svar med sitat
Gammel 19-08-05, 19:47   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg merker det utrolig kjapt på klærne selv om jeg ikke har gått ned så mye. Så ja, det er mulig!

Hei
Når man trener , bygger man opp muskler - man øker i vekt. Når man slanker seg riktig, går man ned i vekt på grunn av reduksjon av fettvevet.

Følgende kan da ofte skje ( sett det med mange på ketolysekuren, spesiellt de som ikke har vært vant til å mosjoenre tidligere )
Vekten står stille, mens buksene blir større og større. Årsak ; man mister like mye fett som man legger på seg muskler. Muskler veier mer enn fett og fyller derfor mindre.

Det er herlig! Kroppen blir spenstig og man mister fettet som man ønsker å bli kvitt, mens man bevarer sine muskler. Etter en stund kommer vekttapet ( for de fleste) for med større muskelmasse, har man større " motor" og mer å forbrenne kalorier med !
OK
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 14:46   #7
Emme
Juniormedlem
 
Emme sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 52
Innlegg: 16
Emme er på en erverdig vei

Nå er jeg passert min andre uke og den siste uka viste vekte 0,7 kg mindre, så det går sakte ned på vekta, men merker det på buksene kjempe mye.

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 18:57   #8
tuttamost
Juniormedlem
 
tuttamost sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 43
tuttamost er på en erverdig vei

visst merker du det på klærne... Synes også at allerede 1 uke etter start var buksene "løsere". Kg. synes jeg går litt "opp og ned", men så lenge jeg kjenner det på kroppen og tøyet, ja så er jeg fornøyd..

__________________
TUTTAMOST



tuttamost er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-05, 11:20   #9
Emme
Juniormedlem
 
Emme sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 52
Innlegg: 16
Emme er på en erverdig vei

Har gått ned 4,4 kg på 4 uker og minst 1 buksestørrelse ned. Har sydd inn ei bukse for 2 dager siden og jeg har bestilt meg 2 ny bukser. Slanking kan koste mye.

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-09-05, 11:33   #10
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Emme

Har gått ned 4,4 kg på 4 uker og minst 1 buksestørrelse ned. Har sydd inn ei bukse for 2 dager siden og jeg har bestilt meg 2 ny bukser. Slanking kan koste mye.

RETTELSE: Slanking koster mye, iallefall hvis man har mange kilo å ta av. Men dette er en positiv kostnad, etterhvert som man kommer ned i størrelser kan man få billigere klær og har et større utvalg å velge iblandt. Ringer må tas inn, nye sko må kjøpes, nye ytterplagg, undertøy.......... listen blir lang, men dette er POSITIVT! Egentlig skulle vi ha opprettet en tråd med bytting av tøy, ettersom de fleste bare er innom størrelsene i en periode for så å gå videre til mindre størrelser . Kanskje dette var en god ide??

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-09-05, 17:11   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av studentberta

Egentlig skulle vi ha opprettet en tråd med bytting av tøy, ettersom de fleste bare er innom størrelsene i en periode for så å gå videre til mindre størrelser . Kanskje dette var en god ide??

Ja - det har jeg også tenkt på!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 10:04   #12
fedonie
Juniormedlem
 
fedonie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
fedonie er på en erverdig vei

Jeg har kommet meg ut av størrelse 50! :spin:

Nå gjelder det å komme seg inn i størrelse 46 "på ordentlig".

__________________
Den 20. oktober blir en suveren dag. Da er fase 1 over.
fedonie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-10-05, 20:47   #13
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. cm. og kg.

Enig i det der med bytte av klær. Tanken har vært oppe før - og den er slett ikke dum!

Nå har jeg jobbet meg fra str 50 og ned til 40, og det er liksom for galt å kaste alt imellom... Men JEG skal i hvert fall ikke inn i noe av det igjen!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 08:41   #14
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. cm. og kg.

jeg har jobbet meg fra 44-46 til 38-40 men har desverre kasta nesten alt untatt bunaden og så har mamma fått litt. men det er en god ide! (i dag har jeg begynt igjen for å jobbe meg ned til en rein 38! eller 36)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Torkild, ang ketolysepølsene Iset Ketolysekuren 2 07-03-05 18:06
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41
Kjære Nille... (ang. balansert Atkins-kost) Zoë Vedvarende vekttap 2 30-06-04 00:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no