Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-11, 12:22   #76
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Da ligger mine Mama Lupes og venter på meg på den lokale post-i-butikk sjappa
Gjett hva det blir til middag i dag!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:15   #77
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Ny fredagsfavoritt!

Sambo fylte sine Mama Lupes med tacokjøttdeig, løk, ruccola og masse ost.
Jeg hadde stekt, krydret kylling i mine, med ruccola, paprika, kinakål og masse ost.

La de i ildfast form med maaasse smaksrik ost og pepperoni på toppen.

Spiste mine med rømmedressing og duuu verden så godt!!

Skal definitivt bestille en ladning til med Mama Lupes, sambo har bestilt slike i matpakka fremover

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:19   #78
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Det går også an å steke dem slik at de blir sprø. Da funker de som kjeks, flatbrød etc. Synes det er veldig godt da jeg har savnet et alternativ til flatbrød, rømme og spekemat.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:45   #79
SusanG
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 65
SusanG er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Hva er disse laget av? Fant ikke noe innholdsfortegnelse på nettsiden.

__________________



Ole Brumm, Om ikke å gi opp:
Hvis hyssingen ryker, prøv en ny
SusanG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med innslag av supermat og rawfood Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:32   #80
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Har ikke vært framme med ordboka, men her er innholdsfortegnelsen på pakken :

Water, Whole wheat flour, Low carb flour(Wheat gluten, corn starch, oat fiber, soy flour,isolated soy protein, aesame flour, salt, calcium sulfate, sodium acid pyrophosphate.Contains 2% or less of: Dextrose, sodiym bicarbonate, fumaric acid, calcium proplonate (preservative), potassium sorbate, sucralose and sodium metasulfate) vegetable shortening (Palm oil, vegetable mono & diglycerides, polysorbate) Baking powder (Sodium bicarbonate, corn starch, sodium aluminum sulfate, monocalcium phoshate) salt, sodium proplonate (to preserve freshness), Fumaric acid, and dough conditioner (sodium metabisulfate, Microchrystalline cellulose and dicacuim phosphate)

Serving size 36 g (1 tortilla)
Calories 60
Fat calories 30
Total fat 3g
Saturated fat 0g
Trans fat 0g
Cholesterol 0mg
Sodium (natrium) 260 mg
Total carbohydrate 7g
Diatary fiber 4g
Sugars 0g
Protein 5g

(3 net carbs)

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:38   #81
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Har ikke vært framme med ordboka, men her er innholdsfortegnelsen på pakken :

Water, Whole wheat flour, Low carb flour(Wheat gluten, corn starch, oat fiber, soy flour,isolated soy protein, aesame flour, salt, calcium sulfate, sodium acid pyrophosphate.Contains 2% or less of: Dextrose, sodiym bicarbonate, fumaric acid, calcium proplonate (preservative), potassium sorbate, sucralose and sodium metasulfate) vegetable shortening (Palm oil, vegetable mono & diglycerides, polysorbate) Baking powder (Sodium bicarbonate, corn starch, sodium aluminum sulfate, monocalcium phoshate) salt, sodium proplonate (to preserve freshness), Fumaric acid, and dough conditioner (sodium metabisulfate, Microchrystalline cellulose and dicacuim phosphate)

Serving size 36 g (1 tortilla)
Calories 60
Fat calories 30
Total fat 3g
Saturated fat 0g
Trans fat 0g
Cholesterol 0mg
Sodium (natrium) 260 mg
Total carbohydrate 7g
Diatary fiber 4g
Sugars 0g
Protein 5g

(3 net carbs)

Google translate: (Har ikke dobbeltsjekket at det er riktig)

Oversettelse fra engelsk til norsk (bokmål)


Vann, hele hvetemel, Low carb mel (hvete gluten, mais stivelse, havre fiber, soyamel, isolert soyaprotein, aesame mel, salt, kalsium sulfat, natrium acid pyrophosphate.Contains 2% eller mindre av: Druesukker, sodiym bikarbonat, Fumaric acid, kalsium proplonate (konserveringsmiddel), kaliumsorbat, sukralose og natrium metasulfate) vegetabilsk fett (palmeolje, vegetabilske mono-og diglyserider, polysorbat) Bakepulver (natriumbikarbonat, maisstivelse, natrium aluminium sulfate, monocalcium phoshate) salt, natrium proplonate (for å bevare friskheten), Fumaric syre, og deigen conditioner (natrium metabisulfate, Microchrystalline cellulose og dicacuim fosfat)

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:21   #82
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Mye spennende

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:36   #83
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mye spennende

Hehe, tenkte jeg også

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:38   #84
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mye spennende

Overser glatt den innholdsrike innholdsfortegnelsen og tenker at de smaker veldig godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:39   #85
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Overser glatt den innholdsrike innholdsfortegnelsen og tenker at de smaker veldig godt

Samme her.. Alle de rare orda smaker veldig godt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:40   #86
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Samme her.. Alle de rare orda smaker veldig godt!

Spes med maaaasse ost

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:41   #87
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Spes med maaaasse ost

Prøve med røykalaks og eggesalat inni!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:02   #88
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

"Aesame flour" skulle naturligvis være sesame flour.
-Og den er vel innholdsrik mest fordi absolutt alle ingredienser er deklarert i detalj

Noen av puristene her vil garantert steile av hvetemel og maisstivelse, men jeg blåser en lang marsj i akkurat det.
Jeg har funnet en tortilla som ikke bare er lavkarbisk, men dessuten smaker godt. (Og dessuten er den så dyr og langreist at den garantert ikke blir noen hovedingrediens i kosten)

Årets morsdagsmiddag blir meksikansk, med opphavet på besøk, hjemmelaget krydder, salsa og guacamole, og Mama Lupes

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:04   #89
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Sesame flour skulle naturligvis være sesame flour.
-Og den er vel innholdsrik mest fordi absolutt alle ingredienser er deklarert i detalj

Noen av puristene her vil garantert steile av hvetemel og maisstivelse, men jeg blåser en lang marsj i akkurat det.
Jeg har funnet en tortilla som ikke bare er lavkarbisk, men dessuten smaker godt. (Og dessuten er den så dyr og langreist at den garantert ikke blir noen hovedingrediens i kosten)

Årets morsdagsmiddag blir meksikansk, med opphavet på besøk, hjemmelaget krydder, salsa og guacamole, og Mama Lupes

Jeg kan gjerne spise en ss hvetemel eller to pr dag. Jeg er IKKE allergisk mot gluten og derfor trenger jeg ikke holde meg unna det. Så lenge jeg er under de karber som jeg har satt som grense er all mat ok.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 11-02-11 kl 23:16.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:05   #90
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kan gjerne spise en ss hvetemel eller to pr dag. Jeg er IKKE allergisk mot gluten og derfor trenger jeg ikke holde meg unna det. Så lenge jeg er under de karber som jeg har satt som grense er all mat ok.

Som jeg skulle sagt det sjøl

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:40   #91
SusanG
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 65
SusanG er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Tusen takk Cassiopeia. Litt intressant å se hva som er i disse vidundera som dere skryter slik av

__________________



Ole Brumm, Om ikke å gi opp:
Hvis hyssingen ryker, prøv en ny
SusanG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med innslag av supermat og rawfood Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 15:37   #92
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Bestillte fire pakker fra dialife.dk i dag, har lyst å prøve de før jeg kjøper en hel haug Noen som vet om de er raske med leveringen?

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 16:14   #93
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Tror jeg må fri til gubben så han kan bestille disse til meg (mitt bankkort nekter å betale noe som helst over nett! )

Hvor lenge holder de seg? Siden det var fler som venta leeenge på de..

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 16:54   #94
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Noen som vet hva disse inneholder

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:00   #95
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen som vet hva disse inneholder

Det står noen innlegg høyere opp

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:16   #96
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Er det 7 karber i en lefse?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:26   #97
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av jabba, her.

er det 7 karber i en lefse?

3! :d

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:21   #98
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:41   #99
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

Opprinnelig lagt inn av Ildern, her.

Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse.

Hva betalte du for 5 stk? Inkludert porto

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 22:03   #100
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?

16 $ for lefsene, 35 $ () for porto. Ca 290 kr tilsammen.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
La Tortilla Factory - Low carb tortillas Nille Atkins kosthold 2 22-06-11 19:53
Mama lupes upsidaysi Ketolysekuren 5 06-02-08 10:06
Angående Mama Lupe's Photobscura Lavkarbo generelt 4 05-02-08 18:54
Mama lupes tortillalefser Lindabtn Lavkarbo generelt 11 19-12-07 17:21
Tortillas med soyaprotein? mofe Middag 4 12-06-05 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no