Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Treg mage

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-13, 13:09   #1
frankieboy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1
frankieboy er på en erverdig vei

Treg mage

Hei,jeg har ikke vart inne siden 2007,da jeg gikk ned 10 kg paa 2 mndr-fra 100 til 90.Fikk problemer med treg mage.ska beg igjen-tenkte jeg,noen som har hatt det samme?tastaturet e litt tullet-pc fra Madeira

frankieboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 14:36   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treg mage

Opprinnelig lagt inn av frankieboy, her.

Hei,jeg har ikke vart inne siden 2007,da jeg gikk ned 10 kg paa 2 mndr-fra 100 til 90.Fikk problemer med treg mage.ska beg igjen-tenkte jeg,noen som har hatt det samme?tastaturet e litt tullet-pc fra Madeira

Mer vann og mer grønnsaker - helst en god andel ferske. Det pleier å gjøre susen.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 21:55   #3
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Treg mage

7 målenheter teskje med natron (bikarbonat) i en liter vann spm drikkes ila et par timer. Hver dag i 3dager.

Vil gi deg en god opprenskning i mage, tarm og kropp.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treg mage GKS Ketolysekuren 22 03-03-11 10:02
Treg mage LaVidaE Spis deg ned i vekt med Skaldeman 0 22-07-10 19:36
Treg mage! matitt Lavkarbo generelt 5 08-07-09 13:56
Treg mage Chanima Spørsmål og svar 7 27-03-09 16:28
Treg mage? safran Ketolysekuren 4 25-09-07 10:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no