Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Galleoperasjon

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-10, 21:29   #1
Topas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 8
Topas er på en erverdig vei

Galleoperasjon

Jeg opererte bort galleblæren i dag, og lurer derfor på om det er noe mat dere vil anbefale meg å spise de neste dagene? Har tålt fett veldig bra før operasjonen, og vet at ved to anledninger jeg har fått galleanfall så skyldes det høykarbo og ikke fett. Likevel burde jeg vel være litt påpasselig med for mye fett de neste dagene? legen sa jeg stortsett kunne spise det jeg ville, men kanskje dere har noen erfaringer å komme med. Vil jo helst leve ketogent

__________________


Topas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:24   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Galleoperasjon

Jeg fikk beskjed om å ikke overdrive fettspising på 6 måneder, men ellers kunne jeg spise hva jeg ville! Tok galleblæren i mai(-97), så det passet jo fint med ribbe til jul, men det var nok ikke helt sånn for meg!
Har tålt fett fint, mye verre med grønnsaker. Særlig mengder rå grønnsaker har gitt meg problemer etter operasjonen! Bedre om de er kokt/stekt!

Tenker du gjør lurt i å starte med små måltider litt oftere enn det man vanligvis gjør på ketogen kost! Galle- diare pga kun galle i tarmener ikke noe godt!

God bedring og lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:52   #3
Topas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 8
Topas er på en erverdig vei

Sv: Galleoperasjon

Takk for svar

Jeg har forstått det slik at det er flere som ikke tåler grønnsaker så bra. Jeg får vel bare teste ut litt forskjellig. I dag har jeg spist litt salte kjeks med ost på, så regner med at jeg er utav ketosen. Men skal prøve så godt jeg kan å holde meg til lavkarbo

__________________


Topas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no