Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Mandelmel

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-09, 13:34   #1
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Mandelmel

Hei!

Noen tips på hva man kan bruke mandelmel til? Har så ille lyst på rundstykker/boller ol. Er så matlei så jeg klarer ikke å kreativ

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:20   #2
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Mandelmel

Prøv rundstykker.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:09   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Mandelmel

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Prøv rundstykker.


Å herre jemini! Der var det mange bra oppskrifter!!!

Sjekk ut den mandel/cocos/sjoko baren da!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 19:37   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Mandelmel

hvor kjøper du mandelmel da?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:21   #5
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Mandelmel

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Å herre jemini! Der var det mange bra oppskrifter!!!

Sjekk ut den mandel/cocos/sjoko baren da!!!

Ha ha .... nå måtte jeg flire asså. Lagret denne linken i går når jeg leste Danish sitt innlegg. I dag har jeg vært hjemme med sykt barn og prøvd meg på nettopp denne oppskriften Ikke bare kakebaking vi har felles da skjønner jeg men også lik smaksans

Ble ikke så værst men ble mye sukrin. Kunne tenke meg å bruke litt mindre for den ble søt. Og bytte ut med litt Splenda for å få litt mer fylde. Hoppet over de hele mandlene også jeg da for å få ren Bounty
De ble veldig mektige, så bør nok også være mindre enn mine.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:41   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Mandelmel

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Ha ha .... nå måtte jeg flire asså. Lagret denne linken i går når jeg leste Danish sitt innlegg. I dag har jeg vært hjemme med sykt barn og prøvd meg på nettopp denne oppskriften Ikke bare kakebaking vi har felles da skjønner jeg men også lik smaksans

Ble ikke så værst men ble mye sukrin. Kunne tenke meg å bruke litt mindre for den ble søt. Og bytte ut med litt Splenda for å få litt mer fylde. Hoppet over de hele mandlene også jeg da for å få ren Bounty
De ble veldig mektige, så bør nok også være mindre enn mine.

HAHA!! Så vittig

Jeg skal prøve å lage de på lørdag, tenkte jeg. Blir spennende..

Men det er mange av oppskriftene der som skal ha både xylitol og stevia. Går det greit med splenda og sukrin i steden tro?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:45   #7
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Mandelmel

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

HAHA!! Så vittig

Jeg skal prøve å lage de på lørdag, tenkte jeg. Blir spennende..

Men det er mange av oppskriftene der som skal ha både xylitol og stevia. Går det greit med splenda og sukrin i steden tro?

Ja det tror jeg. Mange oppskrifter det står xylitol eller sukrin så hun bruker de nok om hverandre. Tror du bør smake til litt for mulig det er fler som blir litt for søte.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 16:32   #8
mindremeg
Juniormedlem
 
mindremeg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 26
mindremeg er på en erverdig vei

Sv: Mandelmel

www.funksjonellmat.no ... alt du trenger

__________________



mindremeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Reaktiv hypoglykemi Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mandelmel Aphrodithe Lavkarbo generelt 4 01-02-09 15:16
Mandelmel kristine89 Kake/dessert og snacks 1 26-07-08 08:43
Mandelmel Bergen27 Spørsmål og svar 2 31-05-08 01:47
Mandelmel Fnutte Oppskrifter 6 15-03-08 23:15
mandelmel Trolljenta Spørsmål og svar 1 16-12-07 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no