Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Paleo/primal/steinalderkost

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-13, 12:00   #76
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Paleo/primal/steinalderkost

Nå har jeg bestemt meg for å gå fra et ketogent kosthold og over på paleokostholdet . Først og fremst for å kutte meieriprodukter en periode for å se om jeg får mindre betennelsesreaksjoner i kroppen, og også fordi jeg ønsker variasjon, å spise enda mer naturlig samt å kunne spise litt frukt. Er det andre her som spiser sånn nå? Hadde vært ok å ha noen å diskutere med. Jeg begynner på mandag, så jeg får planlagt skikkelig og handlet først.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 13:52   #77
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Paleo/primal/steinalderkost

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Nå har jeg bestemt meg for å gå fra et ketogent kosthold og over på paleokostholdet . Først og fremst for å kutte meieriprodukter en periode for å se om jeg får mindre betennelsesreaksjoner i kroppen, og også fordi jeg ønsker variasjon, å spise enda mer naturlig samt å kunne spise litt frukt. Er det andre her som spiser sånn nå? Hadde vært ok å ha noen å diskutere med. Jeg begynner på mandag, så jeg får planlagt skikkelig og handlet først.

Jeg har en sånn periode nå, jeg. Mye grønnsaker (asparges er billig nå, og ovnsstekt asparges er knallgodt...!), egg, fisk/kjøtt, avocado, hjemmelaget majones, kokos i forskjellige former (-melk, -masse, -smør, -olje), noen nøtter. Jeg velger å bruke smør også, men jeg vet jo at jeg tåler det greit.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-05-13, 18:21   #78
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Paleo/primal/steinalderkost

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg har en sånn periode nå, jeg. Mye grønnsaker (asparges er billig nå, og ovnsstekt asparges er knallgodt...!), egg, fisk/kjøtt, avocado, hjemmelaget majones, kokos i forskjellige former (-melk, -masse, -smør, -olje), noen nøtter. Jeg velger å bruke smør også, men jeg vet jo at jeg tåler det greit.

Fikk med meg de deilige oppskriftene på bloggen din jeg tror evt jeg kommer til å prøve meg på klarnet smør, det har jeg ikke prøvd før. Skal en uke til syden midt i perioden, men det får gå. Overlevde 3 uker i Tyrkia på lavkarbo i fjor så det går nok fint. Bor i leilighet da også.

Superspent på om jeg kjenner noe på helsa.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Svar

Emneord
paleo, primal, steinalder


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Paleo/steinalderkosthold Haugtussa Andre dietter 8 08-04-12 12:51
Primal Body, Primal Mind kjerstiva Bøker om ernæring og helse 6 27-07-11 10:18
Paleo? Bisonkjøtt BitTorres Lavkarbo generelt 6 17-04-11 17:38
Noen andre paleo/steinalder/primals her? Sungrazer Lavkarbo generelt 10 28-03-10 21:55
Steinalderkost pazuza Spørsmål og svar 4 14-08-08 13:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no