Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Espresso-maskin?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-09, 18:28   #1
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Espresso-maskin?

Hoi.

Er det noen som har en sånn Delonghie espressomaskin som tar posjonspakninger? Frisøren min har en sånn maskin og bruker illy-poser i den og hun har verdens beste kaffi. nam nam! Vet ikke hvordan maskin hun har da og lurte på om noen av dere har en sånn liten søt en? Ikke en sånn svær greie som tar opp hele benken altså.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:08   #2
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Espresso-maskin?

Jeg har en Nespresso maskin..den er liten og fin Porsjonskapsler med kaffe...er ingen kaffeekspert jeg, men syns nå det smaker godt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nespresso.jpg (9,5 KB, 1 visninger)
__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:11   #3
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Espresso-maskin?

Gaggia minimonster. Ikke pods her i gården, nei. Kaffe i løsvekt. Helst mørkbrent espresso fra Mocca kaffebar på Riddervolds plass.........

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:25   #4
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Espresso-maskin?

ett sånn mini-monster er sikkert stygg-dyrt. hehe. nespressoen har melkesteamer også? hva kostet den?

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:27   #5
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Espresso-maskin?

3500 for syv år siden. fremdeles going strong. Og spart seg selv inn noen ganger..... sier litt om espressoforbruket her i gården!

  Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:28   #6
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Espresso-maskin?

takk takk. litt over budsjettet mitt altså.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:38   #7
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Espresso-maskin?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

ett sånn mini-monster er sikkert stygg-dyrt. hehe. nespressoen har melkesteamer også? hva kostet den?

Tror vi betalte rundt 3000kr, er en sånn manuell sak..de er ikke så dyre. Den har steamer ja. Finnes jo mindre modeller uten steamer som er enda rimeligere...

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:39   #8
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Espresso-maskin?

Oii Om jeg ikke tar helt feil, så har lokkebiff en sånn til salgs!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:25   #9
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Espresso-maskin?

Her fjanni
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23742

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ekstremt tykk espresso-kakao danish Smoothies / drikke 0 31-12-08 11:58
Faux souffles med sjokolade-espresso nøtta Kake/dessert og snacks 4 03-12-05 20:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no