Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

KH i paranøtter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 13:51   #1
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

KH i paranøtter

Forleden så jeg en pakke paranøtter på Rema, tror det var fra den lille nøttefabrikken, og den hadde rimelig lite karber, husker ikke eksakt. En annen dag kjøpte jeg en pose sånne nøtter et annet sted, også fra den lille nøttefabrikken, men mindre pose, og den har jammen 12,3 KH!

Que?

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:15   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: KH i paranøtter

De roter og styrer veldig med dette! Med og uten fibre etc.

Om du scroller helt nederst på siden, finner du flere tråder om dette, tror jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:34   #3
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: KH i paranøtter

Takk! Og sorry at jeg er så blond at jeg glemte å sjekke forumet først. Trodde selvsagt jeg var genial og først ute med å finne noe rart. hehe.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:44   #4
Mia-Maria
Juniormedlem
 
Mia-Maria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
Mia-Maria er på en erverdig vei

Sv: KH i paranøtter

Kan man spise usalte pianøtter? Hvor mye nøtter kan jeg spise?

Mia-Maria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: et sted mellom Montignac og Lindeberg! Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:47   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: KH i paranøtter

Opprinnelig lagt inn av Mia-Maria, her.

Kan man spise usalte pianøtter? Hvor mye nøtter kan jeg spise?

Du har egenkomponert som kostholdsfilosofi, så det er det bare du som kan svare på!

Nettopp dette er en av grunnene til å vi anbefaler folk å belge seg en filosofi, og følge den. Er så mye lettere å vite hva som er hva da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:47   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: KH i paranøtter

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Takk! Og sorry at jeg er så blond at jeg glemte å sjekke forumet først. Trodde selvsagt jeg var genial og først ute med å finne noe rart. hehe.

Fort gjort!
Ikke har vi verdens beste søkefunksjon heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:50   #7
Mia-Maria
Juniormedlem
 
Mia-Maria sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
Mia-Maria er på en erverdig vei

Sv: KH i paranøtter

hahahaha Kitt, good one. Jo men jeg har aldri spist så mye nøtter, annet enn til jul følte ingen av filosofiene passet

Mia-Maria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: et sted mellom Montignac og Lindeberg! Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:56   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: KH i paranøtter

Opprinnelig lagt inn av Mia-Maria, her.

hahahaha Kitt, good one. Jo men jeg har aldri spist så mye nøtter, annet enn til jul følte ingen av filosofiene passet

Du kan spise nøtter, fint med fett, vet du! Peanutter har en del karber, men om du ikke skal i ketose, bare leve lavkarbo, kan du tillate deg 50-100g en gang i blant, tenker jeg!
Ellers har paranøtter minst karber, mye sunt fett og er veldig gode når de er ferske!

Jeg tenker at generell lavkarbo, uten ketose fordi du gjerne vil ha med deg høytideligheter etc, kanskje Fedon, vil passe bra for deg. For eksempel.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Paranøtter Lemen Spørsmål og svar 24 23-08-11 22:45
Paranøtter Guners Ketolysekuren 14 31-07-09 17:02
Paranøtter CHESS Ketolysekuren 30 02-06-08 22:43
Paranøtter Lindabtn Ketolysekuren 7 14-01-08 07:54
Paranøtter Karbosara Spørsmål og svar 0 05-12-07 02:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no