Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen med erfaringer fra Bailine eller lign. EMS?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-04, 15:10   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Noen med erfaringer fra Bailine eller lign. EMS?

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med Elektrisk Muskelstimulering og slanking? Type Bailine osv...

Har ikke tenkt å begynne på Bailine men har EMS-apperat (salong-type)hjemme og lurer på om jeg skal gidde å prioritere å bruke det på meg selv og om det kan ha noen effekt på å f.eks komme ut av platåer, gå fortere ned e.l.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-04, 23:40   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jadajada

Det er faktisk ganske effektivt som oppstrammingsmiddel for latmannslankere
Utrolig mye det kan brukes til hvis en bare gidder.
Har selv en sånn fra Trimform,med 12 elektroder,men har satt det bort for jeg synes det ble så tungvint.(dyr investering og lite brukt:-) )
Så kjøpte jeg en sånn billigutgave til å bruke rundt livet,det funker det og,men batteriene ble utbrukt og jeg har ikke rota meg til å kjøpe nye:-)
Men trenger de snart nå for det begynner å bli litt slappt der igjen:-)

Men du har jo vært så flink til å trimme, trenger du dette da???

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:47   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Har også prøvd! Flere ganger på Bailine - og det funker det! Prøvd sånn Trimform-ting også, og det funker det også gitt. Men jeg har brukt det mest som smertebehandling, og det syns jeg var kjempebra!! Har til tider ENORMT mye og sterke muskelsmerter, og da syns jeg disse muskelstimulator-tingene er et mye bedre alternativ enn sterke medisiner.

Så det kan brukes til mye - er vel egentlig min konklusjon.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-04-05, 18:15   #4
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Pusher opp denne tråden igjen, jeg.
Har hatt full gjennomgang av styrke-programmet mitt på Spenst idag. Vi diskuterte en god del omkring det sentralt plasserte kroppsfettet og hvordan komme det til livs. For meg begynner det å bli ganske viktig. Selv om vi nå har satt opp flere øvelser for å styrke magemuskler og sidemuskler og gudvethva, anbefalte de meg å forsøke bailine i tillegg - i en periode. Om jeg får stimulert den dypere muskulaturen i dette området som har vært så sørgelig forsømt i så mange år, vil jeg kanskje etterhvert greie å "få tak i" den selv når jeg gjør de øvelsene jeg selvfølgelig kommer til å fortsette med. Ja, jeg skjønner at det er dyrt. Men om det kan hjelpe meg til å bli kvitt en stor risikofaktor for hjerte-/karsykdommer.... vel, da er det vel verdt prisen, vil jeg tro. Og det er ikke sånn at jeg slutter å trene aktivt på Spenst - jeg som har signa for et år og betaler hver måned...
Hva tror dere om Bailine som et supplement til annen trening? Er jeg helt på bærtur, eller (og hva skulle jeg nå det for, jeg som ikke kan spise bær på lenge enda?)

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 22:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no