Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-11, 15:06   #76
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

KarMa40: Dine uttalelser hjelper ikke særlig. Jeg velger derfor å trekke meg fra denne tråden.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:11   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Ja, det var spesielt. Men jeg føler det var viktig. Det er helt umulig å kunne forutsi hvordan man reagerer på noe sånt, før det faktisk skjer. Ingen reaksjoner er feil heller! Jeg har vært, kanskje overraskende ettersom jeg ikke er direkte berørt som annet enn medmenneske, utrolig følelsesmessig overveldet, og jeg har grått mye.
Jeg har heldigvis klart å ikke ta en eneste spekulasjon innover meg, men fortløpende forholdt meg til det som har blitt bekreftet av politiet.

Jeg har lenge sett på med bekymring over grupperinger som NDL og SIAN, for ikke å snakke om russiske nasister som har kommet til Oslo de siste par årene, angrep på Blitz etc. Jeg håper det i beste fall vil komme et større fokus på dette til nå så hermetiserte miljøet. Det er alt for lett å føyse de av, og ikke ta dem på alvor.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:11   #78
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

KarMa40: Dine uttalelser hjelper ikke særlig. Jeg velger derfor å trekke meg fra denne tråden.

What? Det hun sier er vel at vi ikke skal tie om de som lever ut hatet på nett, og dermed kan gli over i ekstremimse? Og du forsøker å kneble det??

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:19   #79
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Beklager Pruttilutt, poenget mitt var snarere at jeg ikke trenger å påberope meg auf, for jeg er allerede et helt vanlig menneske, sånn som deg som synes at dette er forjævlig.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:28   #80
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Handler ikke om å kneble. Jeg er fullstendig klar over ytringsfriheten.
Handlingen er gjort i hat, og da tenker jeg - sikkert naivt i deres øyne - at hans hat skal ikke få avle mitt hat. Jeg synes heller ikke synd på ham, for han er visstnok en knakende intelligent mann som dessverre har valgt å vende sine interesser mot ekstreme holdninger som går over de aller, aller flestes fatteevne. Han må stilles til ansvar, og da velger jeg faktisk vende min vrede mot straffeloven, men det er ingen relevant diskusjon det heller.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 17:07   #81
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg tviler ikke på at denne personen får forvaringsdom.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 22:30   #82
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Føler meg helt satt ut! Hadde panikk en stund i går, da jeg ikke fikk kontakt med min sønn, han svarte heller ikke på sms! Fikk kontakt med kjæresten hans, som kunne fortelle at han var trygg!
Dette er helt grusomt, jeg har ikke ord!

Godt du fikk høre at sønnen din var ok!

Jeg tenner lys hver kveld, og tenker mye på alle som er innblandet i dette på alle vis, både som nære pårørende og dem litt utenfor det helt nære.
Blir for mye å se på nyhetene hele tiden, så jeg MÅ kople ut og finne en tv-kanal som sender noe helt annet.
Blir helt rørt og satt ut av all oppmerksomheten fra andre land, men når jeg leste noen skrive at prosentvis så tilsvarer dette at statene mister 5000 mennesker, og på WTC forsvant 3000 mennesker...
Det sette det hele i ett helt annet perspektiv for min del. Jeg ble kvalm da jeg hørte at det var (da) over 80 personer døde på morgenen lørdag, og det er selvsagt altfor mange, men når det ble sagt det om %-vis så ble jeg virkelig dårlig!

Mine tanker går til alle pårørende!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 12:00   #83
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 22:43   #84
HenrikBooe
Medlem
 
HenrikBooe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 29
Innlegg: 122
HenrikBooe er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Hei

Håper dere syntes det er greit at jeg deler et bilde av fakkeltoget som var i Ålesund 25.07.11

Var mange som møtte opp, noe som jeg syntes var kjempeflott!

Var flere som holdt taler. Var veldig trist, men samtidig fantastisk at så mange møtte opp

bildet er tatt av meg foresten

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Fakkeltog i Ålesund 25.07.11.jpg (964,2 KB, 18 visninger)
HenrikBooe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 22:45   #85
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Tusen takk for at du delte bilde!

Jeg har også gått i fakkel- og rosetog i kveld sammen mange andre. Det var en verdig og rørende markering som det var godt å få delta på.

I den kommunen jeg bor, som er en middels stor kommune, var det over 10 tusen som møtte opp. Fantastisk.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 23:06   #86
HenrikBooe
Medlem
 
HenrikBooe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 29
Innlegg: 122
HenrikBooe er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Tusen takk for at du delte bilde!

Jeg har også gått i fakkel- og rosetog i kveld sammen mange andre. Det var en verdig og rørende markering som det var godt å få delta på.

I den kommunen jeg bor, som er en middels stor kommune, var det over 10 tusen som møtte opp. Fantastisk.


Ingen årsak Har flere bilder om dere vil jeg skal dele
I Ålesund var det 18-20 tusen mennesker som møtte opp Fantastisk!

HenrikBooe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 00:44   #87
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

I Oslo var det en så enormt rørende stemning...
200 000 mennesker, og veldig spesielt å være en del av.

Jeg så på det på VG nett nå da jeg kom hjem igjen også, og det var en så fin opplevelse.

Jeg var så takknemlig for å være en del av det, og det gir en sånn god fellesskapsfølelse å vite at det var sånne markeringer over hele landet.

Det var absolutt mange følelser i kveld, og en av dem var stolthet.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:43   #88
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Faen så trist, vondt og urettferdig det som skjedde på fredag er. Jeg klarer ikke å legge det bak meg ett eneste minutt uansett hvor hardt jeg prøver. Tårene presser på hele tiden, og hverdagslige ting virker ganske meningsløse. Huff huff, jeg tenker på de pårørende og de overlevende og hvor grusomt de må ha det, og så sitter jeg her og har det vondt . har jeg "rett til" å ha det så vondt når jeg ikke kjente noen av de drepte personlig? Samtidig så sørger jeg jo over tapet av medmennesker, og for hele Norge - og den sorgen må da være like berettiget hvis man kan bruke et sånt ord? Skulle ønske jeg kunne gjøre noe. Det blir godt, dog vanskelig, å begynne på jobb igjen på mandag!

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:49   #89
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Samboern min er pakistaner, så jeg blir vaffal nervøs når "hele verden" er så kjappe med å peke ut syndebukker - engster meg litt for misforstått lynsjestemning i gatene fremover, selv om det ikke skulle stemme overens med informasjonen som kommer ut. Folk hører jo det de vil høre.

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg har også en mann som er litt mørkere i huden, og er fra et muslimsk land.. Virker heldigvis ikke som om det er noen lynsjestemning her i Trøndelag iallefall.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 20:35   #90
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Sambo og jeg er nettopp kommet hjem fra fakkeltoget. Det var utrolig emosjonelt og deltagelsen var enorm. Samholdet er vakkert!

22 juli blir stående som en underlig dag; det som skjedde i Oslo/Utøya og den oppmerksomheten rundt det, en bekjent av meg som mistet barnet sitt i en ulykke, men som IKKE får oppmerksomhet eller hjelp, og ei venninne av meg som giftet seg bare en time før det smalt.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 27-07-11 kl 20:40.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:49   #91
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg tror ikke jeg helt har skjønt hva som skjedde der ute. Snakka med ei på jobben, sønnen hennes hadde hjelpa hu jenta som mista mora si etter hu kom fra øya. "Mor Utøya". Har litt klump i halsen nå egentlig. Tenker på hu som mista mora si altfor tidlig, og under sånne tragiske omstendigheter....

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:07   #92
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Takk til dere som viser støtte til alle som ble berørt av det som skjedde den 22.

Selv var jeg frivillig arbeider på Utvika Camping. For de som vil lese min historie så er den her: https://www.facebook.com/notes/trine...50184331492706

Anbefaler også denne siden for at dere skal få et inntrykk til av hva vi gjorde: http://www.spiegel.de/international/...776287,00.html

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 09:11   #93
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 23:03   #94
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Mine tanker har gått mange, mange ganger til dere som gjorde en fantastisk innsats Trixie. Virkelig. Sender gode klemmer din vei.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 01:25   #95
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det har vært en trist og surrealistisk uke.

Har ikke mistet noen venner eller kjente selv, men kjenner jo flere som har mistet noen. Vi er et så lite land at det er vanskelig å unngå. Helt forferdelig. Og det er så fælt å høre vitner fortelle om hvordan det var på øya, se bilder og film fra Oslo rett etter at bomben eksploderte, og høre om alle de omkomne. Faren til en venn av brødrene mine ligger i kunstig koma fikk jeg vite i dag, etter bomben. Forhåpentligvis overlever han, men han kommer kanskje til å miste beinet.

Hvil i fred alle dere som mistet livet 22. juli, og jeg sender også varme tanker til de som fortsatt ligger på sykehus og kjemper for livet med store skader. Tenker også på de som overlevde, både etter bomben i Oslo og på Utøya. Klarer ikke en gang å forestille meg hva de må ha gått gjennom.

Har også veldig vondt av den siktedes nærmeste familie. Tenk å oppleve at en man elsker og holder nær og kjær gjør noe slikt. Håper at alle har vett og empati nok til å la dem sørge i fred.

Uff... Lille Norge. Har felt mange tårer den siste uken, spesielt de første dagene. Men det har også vært fint å være i Oslo og tenne lys og legge ned blomster. Var også med i starten av fakkeltoget i Bergen, og det er utrolig fint å se hvor mye de fleste faktisk bryr seg.

  Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 08:54   #96
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Lurer så på hva som skal skje med alle blomstene, lysene, kort og andre ting folk har lagt ned over hele Norge......Håper skriftlig dokumentasjon blir tatt vare på.....

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 08:45   #97
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.

Lurer så på hva som skal skje med alle blomstene, lysene, kort og andre ting folk har lagt ned over hele Norge......Håper skriftlig dokumentasjon blir tatt vare på.....

Alt skal taes vare på, og blomstene skal det visst lages kompost av og brukes til et minnesmerke.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 00:55   #98
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det er lenge siden det ble oppdatert i denne tråden, men jeg sitter og ser på dokumentaren på tv2 sumo og jeg får innmari vondt i magen. Må ta meg pauser innimellom.

Jeg skulle selv vært på Utøya 22.juli, en ren tilfeldighet gjorde at jeg ikke reiste. Jeg mistet mange venner, og nå som rettsaken snart begynner for fullt merker jeg at følelsene kommer til overflaten igjen. Sorgen er fremdeles der, men den er enda dypere enn i starten. Allikevel, livet går videre, hvilket gjør det helt forjævlig og godt på samme tid.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 01:02   #99
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Jeg skulle selv vært på Utøya 22.juli, en ren tilfeldighet gjorde at jeg ikke reiste. Jeg mistet mange venner, og nå som rettsaken snart begynner for fullt merker jeg at følelsene kommer til overflaten igjen. Sorgen er fremdeles der, men den er enda dypere enn i starten. Allikevel, livet går videre, hvilket gjør det helt forjævlig og godt på samme tid.

Kan jeg få lov til å gi deg en stor klem? Om enn ikke i virkeligheten, så over nettet? Man blir så tom for ord.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 01:06   #100
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Kan jeg få lov til å gi deg en stor klem? Om enn ikke i virkeligheten, så over nettet? Man blir så tom for ord.

Tusen takk.

Jeg blir helt skjelven jeg altså, av å se slike ting. Og så klarer jeg ikke å la være, det er jo den fantastiske øya jeg har vært minst 10 ganger på tidligere, på dugnader, konferanser og sommerleirer. Jeg har vært på 5 eller 6 sommerleirer, så det er helt merkelig. Snodig. Rart. Motbydelig.

Jeg kommer aldri til å bli sint for at det regner, det var nemlig det som gjorde at jeg aldri reiste. Ville så gjerne se Gro den dagen, men orket ikke tanken på være på Utøya en hel dag i øspøsende regnvær. Jeg vet hvordan det er, spesielt når man må reise helt fra Kristiansand for så å reise hjem igjen på kvelden. 6 timer én vei for å møte regnet var ikke fristende.

Og tenk, at det faktisk var mitt lykketreff. Ufattelig ekkelt å tenke på.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Juli-starternes veietråd 2011! kattungen Ketolysekuren 217 17-08-12 06:39
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 10:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 16:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no