Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-10, 00:29   #26
Kakemonster
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 10
Kakemonster er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har en hobby som ikke helt er forenelig med lavkarbo, eller ihvertfall ikke om jeg skal spise det selv

Jeg pynter kaker, og har drevet med det fra ca 2007, begynte litt før, men det "tok ikke av" før da.

Jeg skulle ønske jeg kunne sy og strikke, det er så mye fint man kan lage.

Her er ihvertfall linken til mine greier http://kaker.barnaland.is

Kakemonster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 08:21   #27
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg strikker vinhøner :-)



Oppskriften står i heftet Toving Tema 19 fra Sandnesgarn. Gøy å strikke og veldig gøy å bruke.

søt den var

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 09:46   #28
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Kakemonster, her.

Jeg har en hobby som ikke helt er forenelig med lavkarbo, eller ihvertfall ikke om jeg skal spise det selv

Jeg pynter kaker, og har drevet med det fra ca 2007, begynte litt før, men det "tok ikke av" før da.

Jeg skulle ønske jeg kunne sy og strikke, det er så mye fint man kan lage.

Her er ihvertfall linken til mine greier http://kaker.barnaland.is

Det går an å gjøre flere av kakene lavkarbo. Litt verre med den sukkerpynten da...

Men jeg er imponert! Og jeg startet fra begynnelsen og syntes at kakene var fantastisk fine, og så ble de søren meg bedre og bedre.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 08:09   #29
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så morsom tråd! Jeg strikker, hekler og syr men har ofte en tendens til å ikke bli helt ferdig før jeg bare må ha noe nytt. Derfor har jeg holdt på med mer småsaker den siste tiden, som f.eks sokker. Nå har jeg tenkt å lære meg makrame, har så veldig lyst til å lage sånn ampeloppheng som Gerd har vist i journalen/bloggen sin. Kunne tenkt meg å lage sånn til julepresanger også. Men finner ingen oppskrift. Har søkt på nettet og lånt alle bøkene de har på biblioteket. Er det noen som vet om en oppskrift?
Jeg fikk veldig lyst på å prøve meg på det handlenettet også, synes de var kjempefine.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 08:12   #30
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg hekler slumreteppe for tiden, skikkelig evighetsprosjekt, men litt koselig og.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 09:58   #31
Trh_1977
Medlem
 
Trh_1977 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 64
Trh_1977 er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg strikker og driver med kortlaging.

Kortene jeg har laget kan dere se her

For tiden har jeg to strikkeprosjekter som sitter fast i strikkepinnene... Må bare få det ferdig så mottager kan få sin meget forsinket bursdaggave. Ble bare litt lei av treigt garn og kjedelig mønster... Men resultatet tror jeg blir meget bra! (Bare det blir ferdig...)

__________________
Min journal: Nå skal bollemagen vekk en gang for alle!
Trh_1977 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner med lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:43   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Trh_1977, her.

Jeg strikker og driver med kortlaging.

Kortene jeg har laget kan dere se her

For tiden har jeg to strikkeprosjekter som sitter fast i strikkepinnene... Må bare få det ferdig så mottager kan få sin meget forsinket bursdaggave. Ble bare litt lei av treigt garn og kjedelig mønster... Men resultatet tror jeg blir meget bra! (Bare det blir ferdig...)

Åh, det ser så kult ut med scrapbooking! Men man trenger så forferdelig mye utstyr for å få litt variasjon... Vet om flere som har brukt tusenvis av kroner på utstyr.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 16:44   #33
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Koselig tråd. Eg skulle ønske eg huska korleis man strikka. Eg hekla. For tida på ei veske som skal være bursdagsgave til ei venninne. Ho hadde bursdag for sånn tre veke sida :P Men no e den straks ferdig. Har hekla den ut av mitt eget haud. Men den blei ganske bra. Kanskje eg legge ut et bilde når den e ferdig Fikk ikkje med alle detaljane eg hadde tenkt. Men eg e ganske fornøyd likavel. Eg skulle ha hekla nåke til en baby som kjem i september. Lurer på om nåken har prøvd seg på babytøfler eller nåke?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 11:15   #34
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så trivelig!
Kjekt å lesa om andre som òg strikkar og heklar og gjer slike "bestemorting"! Ja, for eg kallar det "bestemorting" då eg har lært å hekla av mi bestemor då eg var 4-5år Så eg har vore aktiv på heklenåla sia då kan ein sei

Utover det har eg gått på kunstskule heile min barndom, gjekk på kunstrelatert line på vidaregåande og kunstline på folkehøgskulen. Min største draum er å ta bachelor i kunst på kunsthøgskulen, men då eg vart mamma måtte eg tenkja yrkesretta... så då vart det noko innan helse- og sosial... men eg har enno kunstdraumen

Eg teiknar, målar, elskar trykk (lenolium og kolnålsradering), keramikk er toppers.. ja omlag ALT! Har fått sansen for tredreiing i det siste, og siklar på å kjøpa meg ei dreiemaskin.... hihi Utover det lagar eg sølvsmykker type kongekjede, dronningkjede og slike kjekke ting! No manglar eg berre sølv... må kjøpa meg ein kveil snart!

For tida går det i gryteklutar. Så skal eg hekla eit vognteppe til min framtidige baby - som enno ikkje er påbegynt Hehe! Gjeld å vera tidleg ute!

Ein av mine høgste draumar er å ha ei utstilling med teikningane og måleria mine! Fy søren, DET hadde vore KULT!!!!

ha ein flotters handarbeidsdag alle saman

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 00:08   #35
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg driver litt med strikking og hekling. Men har hatt pause en laaang stund nå. Ryddet opp i garnet mitt i kveld, og fant da årets OL-genser som nok aldri blir ferdig. Får se om jeg fortsatt på den snart.

Men fant også en del nøster med PT2 garn. Og aner ikke hva jeg skal bruke det til. Forslag noen?

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 10:58   #36
vermundo
Juniormedlem
 
vermundo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 28
vermundo er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg driver også og hekler og strikker litt.. Akkurat nå holder jeg på å strikke teppe til svigermor av et diiiigert nøste hun kom med

__________________


vermundo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 10:59   #37
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Jeg driver litt med strikking og hekling. Men har hatt pause en laaang stund nå. Ryddet opp i garnet mitt i kveld, og fant da årets OL-genser som nok aldri blir ferdig. Får se om jeg fortsatt på den snart.

Men fant også en del nøster med PT2 garn. Og aner ikke hva jeg skal bruke det til. Forslag noen?

Hm, hvor mange nøster er det? Kanskje du kunne strikket deg en vest?
http://www.hendesverden.dk/handarbej...ron-vest-3509/ Denne er ikke så vanskelig visstnok. Jeg har tenkt lenge at jeg skal prøve meg på den.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 20:19   #38
CosiFanTutta
Juniormedlem
 
CosiFanTutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 48
CosiFanTutta er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Endelig ferdig! Trenger skryt og klapp på skulderen
Har holdt på siden april!! Jeg klarer ikke å begynne på noe nytt før jeg er ferdig med det jeg holder på med, blir stresset av å ha ufo'er liggende
Sandnes Alpakka, pinne 3,5, lilla, rosa, grå og hvit

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_3044.jpg (1,01 MB, 56 visninger)
CosiFanTutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 20:42   #39
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så pent! Slikt har jeg ikke jeg tålmodighet til! Jeg er slik at jeg har 1000 prosjekter, og blir ALDRI ferdig liksom!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:00   #40
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

CosiFanTutta: Kjempefint arbeid! Jeg for min del har et bestemorsruter-teppe under arbeid, det er litt sånn kosejobbing for min del. Hekler noen ruter nå og da, sånn innimellom.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:00   #41
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Nå er jeg snart ferdig med babyteppe med hullmønster. Fysj så lang tid det tar, men blir veldig fint og da

Så nå har jeg allerede beggynt å lete etter nytt prosjekt

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:02   #42
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så koselig tråd!

Jeg strikker mye, og hekler litt. Det hender at symaskinen kommer frem også, men det er sånn omtrent hvert skuddår

Licota: jeg la deg til som venn på Ravelry. Nicket mitt der er "Iryl"

Jeg har en ren håndarbeidsblogg: http://www.irylshobbyverden.blogspot.com/

Anbefaler alle som liker å strikke og hekle å registrere seg på www.ravelry.com det er et utrolig fint nettsamfunn for garnglade

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:42   #43
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Så koselig tråd!

Jeg strikker mye, og hekler litt. Det hender at symaskinen kommer frem også, men det er sånn omtrent hvert skuddår

Licota: jeg la deg til som venn på Ravelry. Nicket mitt der er "Iryl"

Jeg har en ren håndarbeidsblogg: http://www.irylshobbyverden.blogspot.com/

Anbefaler alle som liker å strikke og hekle å registrere seg på www.ravelry.com det er et utrolig fint nettsamfunn for garnglade

Så koselig! Og så mye flott du har laget! Kjempefin blogg.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 17:25   #44
vermundo
Juniormedlem
 
vermundo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 28
vermundo er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Så koselig tråd!

Jeg strikker mye, og hekler litt. Det hender at symaskinen kommer frem også, men det er sånn omtrent hvert skuddår

Licota: jeg la deg til som venn på Ravelry. Nicket mitt der er "Iryl"

Jeg har en ren håndarbeidsblogg: http://www.irylshobbyverden.blogspot.com/

Anbefaler alle som liker å strikke og hekle å registrere seg på www.ravelry.com det er et utrolig fint nettsamfunn for garnglade

Fantastiske sjal du lager Jeg har hatt litt trøbbel med å følge oppskriftene på engelsk Elsker vanligvis språk, og skriver på engelsk hver dag, men jeg merker at jeg mister inspirasjonen når jeg skal lese "strikketekninsk" engelsk, og lager min egen oppskrift istedenfor
Fargevalgene dine synes jeg var aldeles nydelige også

__________________


vermundo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 14:25   #45
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da er det ingen fritidsproblemer for meg fremover. Har i dag kjøpt garn og nye rundpinner for i overkant av 800 kr.
Jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilken genser jeg skal strikke til min kjære, men da linken til denne ble lagt ut i en annen tråd i går - så ble det slutt på valgets kvaler.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:00   #46
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Da er det ingen fritidsproblemer for meg fremover. Har i dag kjøpt garn og nye rundpinner for i overkant av 800 kr.
Jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilken genser jeg skal strikke til min kjære, men da linken til denne ble lagt ut i en annen tråd i går - så ble det slutt på valgets kvaler.

Ja, da har du nok å gjøre.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:53   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg er litt stolt, for jeg er egentlig ikke så erfaren med strikkemønster, men jeg har strikket to av denne, og har nettopp begynt på en tredje en, improvisert i størrelse ett år, ettersom originaloppskriften kun går ned til to. Spennende:



Om du trykker på bildet, kommer du inn på bloggen min .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:56   #48
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg er litt stolt, for jeg er egentlig ikke så erfaren med strikkemønster, men jeg har strikket to av denne, og har nettopp begynt på en tredje en, improvisert i størrelse ett år, ettersom originaloppskriften kun går ned til to. ....

Du skal være stolt, den var veldig fin

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 16:15   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Du skal være stolt, den var veldig fin

Takk takk! Jeg skal strikke en i ull til jul til niesa mi på to, i brun og orange (søstra mi er søttitallsfantast ) med hekleblomster på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 16:16   #50
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg er litt stolt, for jeg er egentlig ikke så erfaren med strikkemønster, men jeg har strikket to av denne, og har nettopp begynt på en tredje en, improvisert i størrelse ett år, ettersom originaloppskriften kun går ned til to. Spennende:



Om du trykker på bildet, kommer du inn på bloggen min .

Så flink du er!!! Jeg har strikket to grytekluter.. med store hull som ikke skulle være der..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no