Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-12, 10:04   #951
Stine33
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: skedsmo
Innlegg: 13
Stine33 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Så fine bilder av deg StineH. Jeg tørt ikke legge ut bilde i går jeg.

Stine33 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:19   #952
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk Stine33..
Jeg synes du burde legge ut, du er jo en kjempemotivasjon!!

Vedder på at du er supersøt..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 15:47   #953
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Flotte greier StineH ! Du er virkelig en stor motivasjonsfaktor !

Jeg skal ta mål jeg også. Kjenner klokken er løsere.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:58   #954
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.



Bare den spede begynnelsen, håper på å oppdatere jevnlig her fremover, med MASSE fremgang!

Vektforskjell fra uke 1 til uke 4 er 5,1 kg
Forskjell i midjemål fra uke 1 til uke 4 er 6 cm

Bra jobba!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:14   #955
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.



Bare den spede begynnelsen, håper på å oppdatere jevnlig her fremover, med MASSE fremgang!

Vektforskjell fra uke 1 til uke 4 er 5,1 kg
Forskjell i midjemål fra uke 1 til uke 4 er 6 cm

Hurra Stine! Kjempegøy å følge med på folks fremgang på bilder, og ikke bare i vektskjemaer.

Jeg hadde allerede gått ned 3 kg når jeg tok de første bildene, så jeg tenkte jeg skulle ta nye bilder når jeg er 5 kg lettere enn på de forrige bildene, og da skal jeg legge dem ut her. Hadde håpet på at det skulle være denne helgen, men det ser ut til å gå litt tregt igjen. Kiloene har ikke akkurat rast av meg

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 17:21   #956
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Gleder meg til å se bildene Elewyn!
Jeg tar bilder hver uke, så kan jeg se fremgangen sakte men sikkert..
Alltid kjempegøy å sammenligne med den første uken, når man er skikkelig godt i gang.. ^^,

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 18:00   #957
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Får prøve meg med to bilder til det ene er tatt før en nissefest for noen år siden, sikkert 20 kilo før bilde som er tatt i dag. Udd de blir bare store så tar de vekk om ikke så lenge.Kommer bilder igjen når jeg har fått de mindre.)

__________________


Midtsommermål - 7 kilo

Sist redigert av Disen : 08-07-12 kl 21:32.
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 00:49   #958
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Så søt du er Disen!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 10:21   #959
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Disen! Så flott du er!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:14   #960
gnomen
Juniormedlem
 
gnomen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 30
gnomen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 18367_394279845636_889500636_10285451_2369533_n.jpg (53,2 KB, 156 visninger)
Filtype: jpg Picture0014.jpg (34,9 KB, 152 visninger)
gnomen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver alt Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:21   #961
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

Wow, for en forskjell! Riktig så kjekk en kar! Og du har jo fått hake!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:24   #962
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

wow!!! Dritbra! cool

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 03:59   #963
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

Så bra!
De er et eksempel til etterfølgelse...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 11:52   #964
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

WOW! Ser ut som en helt annen mann jo Utrolig bra jobba!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 12:11   #965
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

Nice

Slett ikke dårlig det da. Var du streng på karbene?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:37   #966
gnomen
Juniormedlem
 
gnomen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 30
gnomen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

takk takk alle sammen,ja var ille sterng,så på alt jeg dyttet inn i munnen,vis det sto 9 karbo på pakka så gikk det med,har ikke følgt noen spesiel meny eller hva jeg skal kalle det,siden jeg er helt elendig til og spise faste frokoster og til faste tider,men spiste mye egg :-)lettvint og godt syntes jeg da :-)

gnomen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver alt Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:26   #967
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Nå har jeg gått ned over 30 kg siden maksvekten, men 28,5 kg på lavkarbo.

Her er noen før og etter bilder... Det før-bildet har jeg lagt ut før... Men har ikke så mange før-bilder...

******** jeg har fjernet bildene*****

__________________

Sist redigert av Marella77 : 28-06-12 kl 19:05.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 17:29   #968
Fettman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 34
Fettman er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Hører egentlig ikke til her da, men det var morsomt å se så mye forskjell på før og etter bilder! Dere har jammen vært flinke.
også så mye pene damer som skjuler seg bak alt det fettet!
Godt jobba! og lykke til videre til de som er på vei ned!

Fettman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:56   #969
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Så FIN du er Marella! Skikkelig pen dame både før og etter. Du har skikkelig utstråling.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 21:59   #970
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Oi, det var visst mange som lavkarbo.no trodde jeg allerede hadde sett. Dere er flinke og flotte alle sammen. Det er godt å ha deg tilbake Stine H!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:51   #971
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av gnomen, her.

meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)

Gratulerer med flott jobb gnomen - virkelig flink har du vært du unge kjekke mann

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:52   #972
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Nå har jeg gått ned over 30 kg siden maksvekten, men 28,5 kg på lavkarbo.

Her er noen før og etter bilder... Det før-bildet har jeg lagt ut før... Men har ikke så mange før-bilder...

En god ting kan ikke gjentas for ofte sies det, så jeg sier det igjen jeg:
Du nyyyydelige jente

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 23:27   #973
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

En god ting kan ikke gjentas for ofte sies det, så jeg sier det igjen jeg:
Du nyyyydelige jente

Tusen takk snille, gode Dietta!! Blir så glad av deg, du er alltid så positiv! Takk for at du bygger meg opp!!!!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Så FIN du er Marella! Skikkelig pen dame både før og etter. Du har skikkelig utstråling.

Tusen takk Vimsen, og i lige måte! Du er røsøt, og har en kjempefin utstråling, slik jeg har sagt til deg før ...


Opprinnelig lagt inn av Fettman, her.

Hører egentlig ikke til her da, men det var morsomt å se så mye forskjell på før og etter bilder!Dere har jammen vært flinke.
også så mye pene damer som skjuler seg bak alt det fettet!
Godt jobba! og lykke til videre til de som er på vei ned!

Vet ikke om denne var til meg, men takker likevel, hehe, i tilfelle...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 09:53   #974
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Takk Marella! Måtte le littegrann, så jeg tror faktisk jeg ble litt rød (røsøt!) Men jeg mente hva du forstod. Og takk for hyggelig grønn prikk. Jeg sier bare det jeg mener, fint hvis det gjør noen glad

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 16:33   #975
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Takk Marella! Måtte le littegrann, så jeg tror faktisk jeg ble litt rød (røsøt!) Men jeg mente hva du forstod. Og takk for hyggelig grønn prikk. Jeg sier bare det jeg mener, fint hvis det gjør noen glad

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no