Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny og undrende

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-09, 23:27   #1
storemor
Juniormedlem
 
storemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 23
storemor er på en erverdig vei

Ny og undrende

Heisan!
Jeg har meldt meg inn her i dag, men har vært på ketolyse i litt over en måned. Lurer litt på en ting da, noen som har opplevd å gå ut av ketose ved sykdom Det har nemlig jeg. Spiser akkuratt det samme som før, men ble syk i går, og ut av ketose(i flølge stixene da, de blir ikke beige engang)
Håper på en fin tid her inne. Har sett at det gis masse gode råd.

__________________
Storemor
storemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny og undrende

Heisann og velkommen hit

Ikke opplevd å gå ut av ketose pga. sykdom

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:57   #3
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Ny og undrende

Velkommmen fra meg også

Jeg har selv ikke opplevd å gå ut av ketose pga sykdom,men jeg har sett her i forumet at andre har det.
Så jeg tror faktisk at det er ganske normalt.
Lykke til og god bedring

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:27   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ny og undrende

Sjekk om du går ned i vekt du, hvis ja så er det ikke så nøye at du er ute av ketose akkurat da du var syk. Ikke legg for masse i stixene, lett å bli for opphengt tror eg (jepp, var det selv i begynnelsen også )
Men iallefall, god bedring

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er glad og litt undrende Lovehandle Ketolysekuren 19 22-08-07 13:53
Undrende om søtt ... Merete A Lavkarbo generelt 6 25-06-06 21:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no