Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-10, 09:03   #1826
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg er her, men har ikke så mye å fortelle egentlig! Har bestemt at jeg skal nå målet mitt til jul, så får vi se om det skjer! Holder meg i ketose, men om jeg er på fest går jeg opp 2 kg som det tar en stund å gå ned igjen. Dette er ene og alene pga øl! GRRR (hjelper ikke at jeg skal ut to helger på rad fra neste helg)

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 00:19   #1827
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg kan fortelle at jeg sitter her å har forspist meg på reker. Hoff så mett.. Men det var jo så godt! Har kjøpt mitt første plagg i medium på mange år.. Har såvidt vendt meg til at det ikke er noen x-er på klærne og så ble det plutselig en m.. Var riktignok en sånn lang pologenser, så jeg er nok i bunn og grunn enda på vanlig large, men det smakte veldig godt med en m.. og mange mange flere skal det bli.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 03:32   #1828
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jippi jeg er gått ned enda en kilo =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 11:46   #1829
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Og i dag ennå en =) jippi endelig ser det ut til å løsne litt igjen =) Bank i tre.. Koselig at dere alle ikke er borte =) Og M må jo smake kjempegodt ... Langt igjen til dit for meg.. Er nede på 90,8 nå.

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 18:03   #1830
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja jeg er nok en large enda.. Men den poloen i str m smakte godt.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:02   #1831
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Ja jeg er nok en large enda.. Men den poloen i str m smakte godt.


Hehe misunnelig alikevel

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:17   #1832
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hehe. Moro. En dame på jobben ble litt sånn rar å sa: " jeg har bare large i skapet mitt.." Tror ho synes det var litt merkelig å ha større klær enn meg, som har vært en tjukkas så lenge..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:36   #1833
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

LOL så bra!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:34   #1834
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg er nok sjelden innom, men har gått ned 9 kg og stabilisert meg.
Dvs, jeg skeier ut iblant og spiser av og til lettsyltetøy på cottage cheesen og tar kanskje litt fullkornpasta til maten i blant, men liker meg godt på dette kostholdet (LCHF). Noe helt annet enn Grete Roede, for å si det sånn...

Samboeren min har også vært superflink, han hang seg på samtidig med meg, og har rast ned 14 kg. Igår var han på foredrag med Sofie Hexeberg og ble enda mer inspirert. Det er godt når man er to voksne om dette kostholdet. Både han og jeg har forøvrig inspirert mange rundt oss!

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 01:56   #1835
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei
Talking

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Karla, her.

Jeg er nok sjelden innom, men har gått ned 9 kg og stabilisert meg.
Dvs, jeg skeier ut iblant og spiser av og til lettsyltetøy på cottage cheesen og tar kanskje litt fullkornpasta til maten i blant, men liker meg godt på dette kostholdet (LCHF). Noe helt annet enn Grete Roede, for å si det sånn...

Samboeren min har også vært superflink, han hang seg på samtidig med meg, og har rast ned 14 kg. Igår var han på foredrag med Sofie Hexeberg og ble enda mer inspirert. Det er godt når man er to voksne om dette kostholdet. Både han og jeg har forøvrig inspirert mange rundt oss!


__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 09:56   #1836
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

GRattis med pologenser i m, Wevi. Det er fantastisk artig å handle klær i "normale" størrelser. Gratulerer med enda mer ned Mona K.

Jeg er så utslitt at jeg er innlagt på sykehuset, og der er jeg ikke på nett. Så i en og en halv uke nå så har jeg levd på sykehusmat! Så langt har ikke vekten rikket seg, men jeg regner med det kommer et par vannkilo innen jeg kommer hjem igjen. Jeg er gledelig overrasket over hvor greit det har gått å være ute av ketose med tanke på appetitten, men sykehusmaten er jo ikke akkurat noe å rope hurra for heller og matlysten min er for en gangs skyld ikke så bra. Jeg reiser tilbake på sykehuset i dag og blir nok utenfor tastevidde i en uke en stund til. Stå på videre folkens.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:22   #1837
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God bedring Namba! Håper du får den hjelpen du trenger!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:15   #1838
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Uff, har slurvet veldig den siste tiden så vekta har stått stille. Mne nå skal jeg ta meg sammen

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 02:22   #1839
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

GRattis med pologenser i m, Wevi. Det er fantastisk artig å handle klær i "normale" størrelser. Gratulerer med enda mer ned Mona K.

Jeg er så utslitt at jeg er innlagt på sykehuset, og der er jeg ikke på nett. Så i en og en halv uke nå så har jeg levd på sykehusmat! Så langt har ikke vekten rikket seg, men jeg regner med det kommer et par vannkilo innen jeg kommer hjem igjen. Jeg er gledelig overrasket over hvor greit det har gått å være ute av ketose med tanke på appetitten, men sykehusmaten er jo ikke akkurat noe å rope hurra for heller og matlysten min er for en gangs skyld ikke så bra. Jeg reiser tilbake på sykehuset i dag og blir nok utenfor tastevidde i en uke en stund til. Stå på videre folkens.


Uff ut i fra det du skrev var jeg redd det skulle sje at du ble lagt in =( håper du får det bedr =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:57   #1840
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk for det. Det går litt bedre nå, men det er et stykke igjen til jeg er tilbake i formen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:05   #1841
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvordan går det med dere?

Her er det ettårsdag i dag. For akkurat ett år siden veide jeg 92 kg og var i fødsel. Nå er jeg 64 kg og har en ettåring. Jeg foretrekker det siste jeg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 12:03   #1842
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

går bra med meg! Har funnet ut at jeg går like godt ned med generell lavkarbo som med ketose, så da prøver jeg heller det en stund. Nå lever jeg sånn jeg tenker å gjøre når vekta er der jeg vil ha den og stortrives med det. går ikke opp men heller ørlite grann ned...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:52   #1843
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg er heller ikke blodstreng på ketogen kost, men holder meg til lavkrbo. Har nok ganske høy grense, for pinnen er rosa hver gang jeg tester allikevel. Jeg har også omtrent ettårsdag siden jeg først begynte med ketolyse. Jeg ble gravid og mistet i juletider, så det ble et opphold, men nå er vekta kommet 17 kilo lengre ned, og det synes jeg ikke er så ille.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:04   #1844
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Høres bra ut Ferskenbeinet og Wevi.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 01:53   #1845
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Hvordan går det med dere?

Her er det ettårsdag i dag. For akkurat ett år siden veide jeg 92 kg og var i fødsel. Nå er jeg 64 kg og har en ettåring. Jeg foretrekker det siste jeg.

Hei folkens hvordan går det med dere? GRatulerer så mye namba! Håper det går bedre med deg=)

Jeg tok meg en helgepause som har vart noen uker nå.. jeg kjenner at når jeg har tatt meg en pause så er det ekstremt vanskelig å motivere meg til å gå tilbake på lavkarbo og jeg kjenner at jeg blir deprimert av det.. Jeg skulle atter en gang begynne med ritalin og legen sa at siden jeg ble så svimmel sist gang så burde jeg vente med lavkarboen... Probelemet da er bare at siden jeg fikk så angst av ritalinen så tør jeg jo ikke ta pillene mine.. og det har heller ikke blitt til at jeg tar å spiser riktig .. jeg ser at vekta kryper opp igjen til 96 og jeg sitter alikevel å trykker i trynet med sjokolade og kaker.. hodepinen min er tilbake og jeg er bare deppa og teit.. teit fordi jeg vet så mye bedre en å bare sitte her å spise dritt ..Noen tips om hvordan gjøre overgangen bedre? og lettere å motivere meg?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 22:26   #1846
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hoffa Hang in there! Prøv å husk den lette følelsen og hvor mye bedre kroppen fungerte på ketose. Det hjelper meg etter en sprekk. Men det er ei vond kneik å komme over..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:19   #1847
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Litt nedgang igjen, 1,4 kg til mitt siste mål, sitter veeeeeldig fast!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 15:46   #1848
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Steike det står virkelig stille her inne.. Jeg skal prøve slankehypnose i morgen og er veldig spendt på det. jeg hadde endelig klart en mnd på lavkarbo men så var jeg hos min far i julen og der hadde jeg bestemt meg for å sprekke litt på godter, men ikke stivelse da det er det verste for meg. Får jeg stivelse så eser jeg ut og det er vanskeligere å komme i ketose igjen. MEN så ble jeg fulstendig led ut av familien min de klarer ikke se at jeg faktisk har gått ned ca 17 kilo bare at jeg ikke spiser karbohydrater de syns det var hull i hodet og de mobbet og lo av meg.. jepp så nå har jeg sprukket igjen.. jei.. Håper hypnose kan sette meg på ret bane igjen. GODT NYTTÅR foresten

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:38   #1849
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Heisan, det var da sinnsykt frekt gjort av dem, le og mobbe, så ufint!
Og jeg synes du har vært kjempeflink, 17 kg er jo kjempebra! Stå på, jeg er sikker på at du klarer det. Og riktig godt nyttår til deg også.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:14   #1850
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er det mange igjen her inne av oss nå egentlig? Hva skjer når plutselig en ny skokk med februarstartere ankommer? Gjerne vi bør skifte navn på tråden? Februarstartere 2010 eller noe slikt? hmm Tenk at snart et år på lavkarbo er over...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no