Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Problemer med å kombinere mat og jobb

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 18:22   #1
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Problemer med å kombinere mat og jobb

Jobber som resepsjonist på hotell...vi får ikke lunch... det er kun en i resepsjonen i 8 timer og man kan ikke spise forann gjestene som dere skjønner...resultatet blir at man tar med seg snacks som man kan tygge raskt i ny og ne... a la frukt i biter, grønnsaker i biter, og diverse fast food løsninger som man kan spise fort...
nå har jeg startet på ketolysekuren og har problemer med kreativiteten når det gjelder å finne mat uten karber som jeg kan tygge i meg raskt.. kan liksom ikke sitte der og stappe i meg salat med majones og tunfisk i olje.. altså ting som trengs kniv og gaffel.. maten ligger på kontoret og jeg må i tider gå inn der ta et tygg og komme tilbake.... så hva skal jeg spise???? noen som har tips og råd??

resultat blir at jeg bare overlever på kaffe og er drit sulten når vakta er ferdi og går forbi en haug med 7-11 og narvesen på vei hjem og kjøper en pølse eller pizza eller yougurt... alt av hva jeg ikke kan gjøre nå...

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:25   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Jeg har ett tips: Arbeidstilsynet! Det er ikke lovlig i det hele tatt. Om man jobber over fem timer mener jeg det er har man krav på lunsjpause.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:29   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Sitat:

Pauser

Arbeidstaker har rett til minst en pause når den daglige arbeidstiden overstiger fem og en halv time. Dersom den daglige arbeidstiden er åtte timer eller mer, skal pausen være på minimum en halv time.

Hvis arbeidstakeren må oppholde seg på arbeidsplassen i pausen eller det ikke finnes tilfredsstillende pauserom, skal pausen regnes som arbeidstid.

http://www.arbeidstilsynet.no/fakta.html?tid=78151

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:29   #4
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Det er sant!
Men til spøsmålet ditt: kaffe latten som er her inne er mektig og god! Og nøtter! Redder meg også på jobb! Kylling eller en kotelett kan også gå ann..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:38   #5
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Det er dessverre mange arbeidsplasser som opererer med slike lange vakter uten lunchpause.....bare tenk på alle de som jobber i små butikker der man er alene på jobb hele dagen.....
Jeg må også spise "i smug" og spiser hjemmelaget karbonade eller skinkepålegg rullet sammen med ost.....fort gjort å få i seg....
Nøtter er et godt forslag - men det kan fort bli litt mye karber....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:39   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Hva med ostemuffins? Omelett i muffinsform? Lavkarbobrødsandwich (trekke pusten!) med salat/ost/skinke, delt opp i mindre, hendige biter?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:42   #7
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

glemte å presisere: PARAnøtter! Beklager det. Og babybel ost. Ostechips... roastbeefruller..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:44   #8
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Osteknekkis og en tube majones !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:48   #9
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Finnes masse enkle løsninger: Noen ostebiter og grønnsaker du skjærer opp i passe store biter om morgenen. Ha en pakke spekeskinke og en pakke ost liggende og rull sammen i ruller som du spiser når det passer. Bak lavkarbo frøknekkebrød å ta med, finnes masse oppskrifter her inne. Bak lavkarbo muffins og ta med, mange oppskrifter på det også.
Legger med denne muffinsoppskriften som jeg har funnet her inne (husker ikke hvor, beklager til deg som har laget den om du leser....) De er veldig gode. Datteren min har et lignende problem som du, og hun baker disse og tar med - selv om hun ikke lever lavkarbo - hun syns bare de er så gode

Blir 12 store eller 24 små muffins.
1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør.
6 egg vispes i den porøse massen
Tilsett 200 gram philadelphiaost,
1,5 ts vaniljepulver eller dråper
3 ts bakepulver,
0.5 dl fiberhusk
2 dl mandelmel.

Stekes ca 25 min på 200 grader. Følg med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:54   #10
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Hva med å lage ferdig et lite utvalg med fingermat som er enkel å få i seg, og som ikke krever servietter og håndvask.

Osteskiver rullet rundt spekeskinke, babybel ost, kaffe med fløte metter mer enn man skulle tro. Skinke og ost rullet sammen med litt majones?

Lag ferdig i en liten boks med kjøleelementer, så kan du nappe ut en bit i ny og ned hvis det er hektisk og du ikke får spist ordentlig i løpet av dagen.

I nødsfall kan du ha noen atkinsbarer? De er bedre enn å spise høykarbo, men ikke noe jeg ville gjort hver dag. Kan også deles i småbiter, slik at du kan ta en liten bit av gangen. Vet hvordan det er å spise, for så å få en kundehenvendelse

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 19:08   #11
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

WOW.. tusen takk for mange raske svar.... ser det er masse jeg ikke har tenkt på..... sånn er det når man er nybegynner...

angående arbeidstilsynet ... tror nok det er annerledes fra bransje til bransje.... hotell og restaurantbransjen har sine egne regler.. tror jeg... er ganske ny på jobben og vil ikke gallopere inn med "mine rettigheter" flagg helt enda.... jobbet på et annet hotell og det var det samme der... de trekker oss ikke i lønn for lunch heller... men skal ta og sjekke nettet for å se... de er medlem av LO og NHO, så, kan ikke se for meg at dem prøver å "lure" oss ansatte... eller????
men takk for tips... skal gå til innkjøp av de babybel ostene og prøve en del muffinsoppskrifter...

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 20:16   #12
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

I noen bransjer er det lov å ha unntak fra regelen dersom arbeidets natur krever at du er tilstede/på vakt hele vakten. Da skal man ha betalt lunsjpause.

Der jeg jobber styrer vi dagen selv, og kan spise når vi vil. Om det skulle skje noe derimot, må vi jo bare slenge fra oss gaffelen og springe.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 20:53   #13
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Vet mange drikker kaffe med cocosa, og et sånt glass må jo være ypperlig å ha stående, oppbevares i romtemperatur og de fleste har vel en kaffekopp i nærheten. I tillegg, går det ofte lengre tid mellom måltider hvis du er i ketose.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 20:59   #14
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Opprinnelig lagt inn av Pebbles82, her.

angående arbeidstilsynet ... tror nok det er annerledes fra bransje til bransje.... hotell og restaurantbransjen har sine egne regler.. tror jeg... er ganske ny på jobben og vil ikke gallopere inn med "mine rettigheter" flagg helt enda....

Hotell- og restaurantbransjen har IKKE egne regler, men det er dessverre en bransje der det er mye rovdrift på de ansatte.

Til spørsmålet ditt:
Lag en eggesalat med noe godt oppi, f.eks vårløk og bacon. Fyll en boks og ta med på jobben sammen med et hode hjertesalat og ei skje (finnes kanskje på jobb også). Kjapt og enkelt å legge ei skje eggesalat i et salatblad og putte i munnen i farta.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 21:18   #15
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Jeg spiser beerbangers - tynne spekepølser med deilig krydder - når jeg trenger mat i farta. De har flere forskjellige typer på Meny (hos oss er de i et kurvstativ ved ølet). Mange deilige typer, mye fett (og salt, så husk å drikke). Mmmm

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 08:48   #16
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Hva med å lage vafler eller pannekaker, fylle dem med ost og skinke etc... pakke dem kvelden før og legge dem i kjøleskapet. Gjør klar en liten boks med litt nøtter som påfyll om dagen blir lang. Du kan også lage deg en kaffelatte av eggmelk og ha litt søtning i og sette kaldt, rist den opp og nyt den kald, da minner det om iskaffe. Så planlegging er det som skal til. Om det er lov å gå en hel dag uten pause er en annen sak som du bør ta opp med arbeidsgiver.

Vafler
1 boks rømme ( 3 dl)
6 egg
2 ts bakepulver
3-5 ts johannesbjkm ca 10 gr
0,5 ts kardemomme
50 gr smelta smør
Bland alt, la stå ca 15-20 minutter og stek så vafler. Ca 14 plater av denne

Pannekaker 3 stk
3 egg
3 ss fløte - ca 40 gr
0,5 ts fiberhusk
20-30 gr smelta smør
Bland alt, og stek pannekaker i litt smør. 3-4 stk gode varme og kalde.


Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 09:00   #17
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Ferdigskrelte hardkokte egg og majonestube er også godt og raskt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 09:07   #18
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Dette løser du lett

Først og fremst, spis et stort måltid rett før du går på jobb, med masse fett. Når jeg spiser en diger frokost kan jeg klare meg greit en hel arbeidsdag med bare litt nøtter og mørk sjokolade.

100g paranøtter koster ca. 25 kroner og har kun 3g karbs
20g 86% sjokkis er også ca. 3g karbs

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:32   #19
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

det var mange gode løsninger her... takk alle sammen...
Jeg har jobbet på mange hoteller og slik har det alltid vært.... spis når du kan og hvis ikke du kan.. synd ..... men vi blir ikke trekkt for lunch... de sier jo at vi skal spise og lage oss mat fra kjøkkenet... men det er ikke alltid det blir tid til det, og jeg vil ikke løpe frem og tilbake mellom kontoret og resepsjonen mens jeg tygger på egg og majones... tenk åssen du hadde reagert om du kom inn i et hotell og resepsjonisten lukta gammelost og salami og hadde paranøtter mellom tennene.... pluss ketose ånde... hmmmmm I LOVE LIFE
Anyway.. tror jeg skal gjøre slik Shooterr sier, spise stor måltid før jobb og leve på mektig kaffe of fløte og paranøtter....

EMMM???? MØRK SJOKLADE???? how dark? i startfase? er det lov?

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:35   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Sjokolade er ikke mat, og man bør få bedre type næring når man skal jobbe i åtte timer.
Hva med omelett oppdelt i porsjonsbiter?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:37   #21
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Jobber som resepsjonist selv, med lange vakter uten lunch, og bare en på jobb.
Vi har ett bakrom vi trekker oss bak til, med utsyn til resepsjonen så vi bare hopper ut om det kommer noen gjester
Vi har betalt spisepause, og er ganske sikker på at det er lov, da jobben er meget opptatt av at alt skal gå korrekt for seg.
Jeg tar med vanlig middagsmat stort sett, som jeg varmer i mikroen. Vet jeg derimot at det blir travle vakter så spiser jeg et stort fettrikt måltid før jobb, og er som regel ikke sulten før etter jeg er ferdig.
Ellers spiser jeg fiberrik/lavkarbobrød med masse smør og pålegg, spekeskinke, ost, nøtter eller bare fløte i kaffen. Holder lenge på det.
Passer på å alltid ha en pose nøtter på jobb slik at jeg uansett har noe å få imeg om jeg må ha noe. Har også avogtil atkinsbarer liggende, men det er jo ikke anbefalt for ofte.

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:40   #22
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Hotell- og restaurantbransjen har IKKE egne regler, men det er dessverre en bransje der det er mye rovdrift på de ansatte.

Nja, egne regler er det vel ikke, men de har en del dispensasjoner fra vanlige regler.

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 18:10   #23
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

det er vanskelig.... jeg personlig føler at jeg ikke kan ta med middag eller retter hvor jeg må varme det. 1. da lukter det sterkt mat i resepsjonsområde. 2. risikerer at det kommer folk akkurat i det jeg har tatt en matbit og må tygge dette i rekordfart for å få det ned så jeg ikke tar i mot gjester med mat i munnen. 3. innen jeg er ferdi å varme maten har det allerede kommet en i resepsjonen eller tlf ringer eller noe skjer så jeg må varme maten en gang til etterpå..og da er vi i en ond "varme maten" sirkel.. lol...

paranøtter - kaffelatte med fløte - blomkål/brokkoli i biter - ølpølser - babybel - er min lunch heretter

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:27   #24
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

på jobb blir det ofte for min del kaffe latte på h melk, eller kaffe med fløte om du vil, og feks speilegg (godt stekt) med ost på

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:31   #25
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: problemer med å kombinere mat og jobb

smoothie kan vel også funke? hvis du lager den før du drar hjemmefra

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man kombinere lavkarbo og lavkalori? lucifine Lavkarbo generelt 17 25-08-11 12:05
Hvordan kombinere? Almyrida Ketolysekuren 8 30-12-09 20:19
Er det ok å kombinere ... Fredrikke07 Spørsmål og svar 10 12-03-08 16:01
Går det an å kombinere ... Lindabtn Ketolysekuren 8 14-01-08 11:59
Kombinere tablettene 01jun07 Ketolysekuren 5 09-08-07 07:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no