Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva hører du på nå? Musikktips

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-10, 20:04   #26
Anna Ananas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Med ryggen til fjellet og nesen mot byn
Innlegg: 61
Anna Ananas er på en erverdig vei

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Anna Ananas, her.

Ahh.
Anthony & T J er fantastisk. Ny plate snart. Kan ikke vente.
God musikksmak, du..

http://www.youtube.com/watch?v=flDbM...eature=related

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wmtm19a/]

[/url]
Anna Ananas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:25   #27
LorelaiLeigh
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 38
Innlegg: 68
LorelaiLeigh er ny på veien

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Vel,Jeg har DILLA på Green Day for tiden,akkurat nå går det i American Idiot,men kan fort skiftes til en av de andre På hjernen er jeg derimot sponset av The Fugees og Killing me softly!?!

LorelaiLeigh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:46   #28
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Noen tips:

Arcade Fire
Band of Horses
Beach House
Bon Iver
Dropkick Murphys
Feist
Frightened Rabbit
Kasabian
The Kooks
MGMT
Porcupine Tree
Superfamily
The Temper Trap
Vampire Weekend
The Wombats
The XX
Yeah Yeah Yeahs
Yeasayer

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:04   #29
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hehe. Har ikke hørt om noen av de ovennevnte... Jeg er ikke spesielt oppdatert på musikk, skjønner jeg. Hehe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 00:26   #30
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Beirut - Scenic World

Godlåt!

  Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:58   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Sonic Youth - Teen age riot

Åh, love!
Og Shooterr, Beach House er et av de nyeste banda jeg har falt for, fantastisk!

Jeg har hatt en lengre Motorpsycho-peroiode (blodfan), nå går det en del i Doors av en eller annen grunn. Og så har jeg et par nye obskure nyvinninger, men det er litt for tidlig til at jeg klarer å rote fram fra hjernen min hva de heter ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 16:23   #32
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Idag har min sang vært Boomtown Rats - I Don't Like Mondays!!!! http://www.youtube.com/watch?v=LDxFtQgoWt8

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:07   #33
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

David Cook - Billie Jean

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:21   #34
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

http://www.youtube.com/watch?v=maINUv2H8A0
Så teit på data, men ville dele en av mine favoritter, men vet ikke om jeg fikk til adressen rett. Er så glad i dette bandet!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:23   #35
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av LorelaiLeigh, her.

Vel,Jeg har DILLA på Green Day for tiden,akkurat nå går det i American Idiot,men kan fort skiftes til en av de andre På hjernen er jeg derimot sponset av The Fugees og Killing me softly!?!




Green day-love it!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:58   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? - musikktips

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Den er ikke verst,

WHAT? Den er helt GRUSOM! Snakk om å radbrekke gamle klassikere da! Man nå har jeg litt personlige motforestillinger mot den dama på flere plan da
Og generellt sterke meninger om musikk. Som at det, med få unntak, knapt har kommet hørbar musikk siden 90-tallet. Og HVERTFALL ikke de siste 5 åra! :

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:11   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hahaha, Carisma, du er jo verre musikkpoliti enn meg .

Jeg falt for dem for en stund siden, men har vært helt hekta på denne låta de siste dagene, har noen gang korps vært fetere? (Eller har det noen gang vært fett før nå?) For ikke å snakke om remixen, men der er det videoen som er mest fantastisk. Og guess what! De kom etter nittitallet. At det ikke har kommet noe bra musikk etter nittitallet, og særlig ikke de siste fem årene er bare tull. Da ser man bare etter de feil stedene . Jeg tror det bare virker sånn fordi de kommersielle interessene som ikke handler så mye om musikk, men lettfordøyeligehet hersker mer, men det betyr ikke at det kommer mindre bra musikk. (Ikke at jeg er så flink til å modernisere meg, ettersom jeg selv hører mest på musikk fra 60-90, altså.).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:15   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hahaha, Carisma, du er jo verre musikkpoliti enn meg .

Ja, jeg veit jeg er ekstrem Og det er litt slitsomt når jeg med ujevne mellomrom må sosialisere med alle disse hipsterne i musikkmijøet... Eller saueflokken som jeg liker å kalle de når de ikke hører det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:30   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg veit jeg er ekstrem Og det er litt slitsomt når jeg med ujevne mellomrom må sosialisere med alle disse hipsterne i musikkmijøet... Eller saueflokken som jeg liker å kalle de når de ikke hører det

Men, igjen. Jeg mener å huske du lagde en sommermusikkliste hvor du blant annet hadde Postgirobyggets Idyll. Så du har dine riper i lakken du også .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:49   #40
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, igjen. Jeg mener å huske du lagde en sommermusikkliste hvor du blant annet hadde Postgirobyggets Idyll. Så du har dine riper i lakken du også .

Åh, Idyll er da en skikkelig sommerklassiker! Men mer for tida den representerer for meg, enn kvaliteten på musikken.... Håhå, du skulle bare visst hva jeg har på spotify-listene mine Men jeg er ikke flau over det (OK, kanskje et par stk på svensk-lista, og et par på 80-tallslista... men bare litt ).
Det er nemlig noe av det jeg har litt problemer med med saueflokken, den svimlende namedroppinga av mer og mindre obskure band, mens man rakker ned på ting man kanskje selv hørte på og digget for 10-15 år siden. Fordi ingen andre faktisk har turt å innrømme at de hørte på det og likte det.
Forøvrig 90-tallslista mi:
http://open.spotify.com/user/carisma...6XT6ybopDbt2v3
(under stadig utvikling)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:24   #41
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg veit jeg er ekstrem Og det er litt slitsomt når jeg med ujevne mellomrom må sosialisere med alle disse hipsterne i musikkmijøet... Eller saueflokken som jeg liker å kalle de når de ikke hører det

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, igjen. Jeg mener å huske du lagde en sommermusikkliste hvor du blant annet hadde Postgirobyggets Idyll. Så du har dine riper i lakken du også .

Må si meg enig med Photobscura her, det finnes masse bra musikk fra 2000-tallet, ikke minst de siste 5 åra. Du må bare leite på de riktige plassene. Om du har motforestillinger mot hipstere, og av den grunn unngår en del musikk, så er det jo bare du som taper på det.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:32   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Om du har motforestillinger mot hipstere, og av den grunn unngår en del musikk, så er det jo bare du som taper på det.

Jeg ungår det ikke, jeg prøver virkelig å gi det en sjanse. Sålangt er det lite som har klart å overbevise meg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:32   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Åh, Idyll er da en skikkelig sommerklassiker!



Hahah, men jeg kan, og har virkelig aldri kunnet utstå Postgirobygget. Ondskap satt ut i praksis!

Jeg liker mye som er smalt og sært, men ikke fordi det er smalt og sært. Med det sagt så liker jeg mye som er skikkelig kommerst også.
Og, tross dette, så synes jeg tråden fortsatt kan handle om hva man liker/hører på av musikk, ikke hvor grusom musikken andre liker er . (Selv om jeg nettopp gjorde det selv ).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:38   #44
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ungår det ikke, jeg prøver virkelig å gi det en sjanse. Sålangt er det lite som har klart å overbevise meg.

Ok. Jeg tok en titt på spotify-lista di, og det er jo mye såkalt mainstream der. Jeg kan tildels forstå at om du foretrekker slik musikk, så vil det være mye hipster-musikk som ikke fenger. Men igjen, jeg opplever at det er stor variasjon innafor øh, hipster-sjangern også, så det kan jo være du har hengt med feil type hisptere, hehe. Men uansett, liker du det ikke, så liker du det ikke. Verre er det jo ikke.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:39   #45
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og, tross dette, så synes jeg tråden fortsatt kan handle om hva man liker/hører på av musikk, ikke hvor grusom musikken andre liker er . (Selv om jeg nettopp gjorde det selv ).

Nei, det var vel eegentlig ikke det som var poenget mitt heller, mer at det er greit å ikke følge saueflokken

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:46   #46
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

det er jo mye såkalt mainstream der.

Det der var ikke mye mainstream i den gjengen jeg vokste opp med Mesteparten av det oppdaga jeg ikke før en stund etter alle andre heller.

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

liker du det ikke, så liker du det ikke. Verre er det jo ikke.

Jo, det er jo nettop det som er poenget, at disse bransjefolka ser på en som om man sa man var fra Mars hvis man ikke ser poenget i å lide seg gjennom sutringa til Band of horses for ekmpel. Eller åh, dont get me started: Sivert Høyem! Eller alle disse norske "liksom kule", som bare får omtale fordi de kjenner noen som kjenner noen. Og blir de nevt mange nok ganger å er de ptset støraste siden skivet brød! Hadde John Olav Nilsen kommet noen vei om ikke det var for gutteklubben grei? I think not!

(Hmm, var ikke det diskusjonen skulle handle om nei.... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:59   #47
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det der var ikke mye mainstream i den gjengen jeg vokste opp med Mesteparten av det oppdaga jeg ikke før en stund etter alle andre heller.

Jo, det er jo nettop det som er poenget, at disse bransjefolka ser på en som om man sa man var fra Mars hvis man ikke ser poenget i å lide seg gjennom sutringa til Band of horses for ekmpel. Eller åh, dont get me started: Sivert Høyem! Eller alle disse norske "liksom kule", som bare får omtale fordi de kjenner noen som kjenner noen. Og blir de nevt mange nok ganger å er de liksom kule. Hadde John Olav Nilsen kommet noen vei om ikke det var for gutteklubben grei? I think not!

(Hmm, var ikke det diskusjonen skulle handle om nei.... )

Haha, jeg må le. Du nevner Band of horses og Sivert Høyem. Jeg liker begge (Sivert pga stemmen mest). I alle fall, de to eksemplene er det jeg vil kalle lettfengende innafor alternativ-sjangern. Om det i det hele tatt er alternativt da. Sivert er kanskje mer pop da. Anywho, om disse to da er vanskelig for deg å svelge, så forstår jeg godt du ikke liker hipster-musikk. Men at folk reagerer, vel, dem om det. Så vidt jeg har erfart er det kun hipstere som er hipstere fordi det er kult å være hipster, som reagerer sånn. Folk som mer, tja, naturlig tilhører den mer alternative retningene, og tar musikk for det det er, ikke som noe som liksom gjør en kul, ville nok ikke reagert på det.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:03   #48
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Folk som mer, tja, naturlig tilhører den mer alternative retningene, og tar musikk for det det er, ikke som noe som liksom gjør en kul, ville nok ikke reagert på det.

De jeg har mest erfaring med er folk som jobber med det (og kjenner artistene litt for godt), så de er kanskje mer hårsåre og har ømmere tær enn de fleste andre når det gjelder likes and dislikes..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:14   #49
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

De jeg har mest erfaring med er folk som jobber med det (og kjenner artistene litt for godt), så de er kanskje mer hårsåre og har ømmere tær enn de fleste andre når det gjelder likes and dislikes..

Hehehe, det kan godt være. SKulle ikke forundre meg i alle fall.

Har du vært bort i last.fm (tidligere audioscrobbler)? Grei side å få vite om annen musikk som ligner den du liker fra før av.

  Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:18   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Har du vært bort i last.fm (tidligere audioscrobbler)? Grei side å få vite om annen musikk som ligner den du liker fra før av.

Jepp, prøvd den, likte ikke forslagene

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er her jeg hører hjemme marjusen Mer enn 30 kg overvekt 6 29-08-10 11:03
Ønsker musikktips til trimturen min Lindis Generell diskusjon 16 21-08-08 14:02
Hvor hører jeg til? Mentira Kostholdsfilosofier 5 23-02-08 22:58
Ser at det er her jeg hører hjemme ... Tittentei Ketolysekuren 1 21-08-07 23:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no