Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Frokost for meg med allergi

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-10, 10:45   #1
Ragnhild18
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 1
Ragnhild18 er på en erverdig vei

Frokost for meg med allergi

Jeg er ny på lavkarbo. Skjønner at egg og bacon er en slager til frokost, men jeg tåler dessverre ikke egg, melk, tomat. Forslag til frokoster?
Har spist rugsprø-havre med skinkepålegg til frokost nå, men blir litt tørt og kjedelig.

Ragnhild18 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 11:01   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Frokost for meg med allergi

Hei,
Her er en tråd hvor jeg har samlet sammen litt nytttig informasjon for nykommere i lavkarbo verdenen. Der finner du også link til oppskriftsdelen av forumet og det skal ligge en frokostlink der også.
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 12:22   #3
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Frokost for meg med allergi

Rugsprø er fint - men hvis hensikten er å få i deg minst mulig karbs, passe med proteiner og mye fett - så ville jeg ha droppa skinka og heller brukt spekeskinke - ikke melk? Inkluderer det smør?? gjør vel det - hvis ikke hadde jeg spist smør - på rugsprø. Lykke til

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 01:35   #4
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Frokost for meg med allergi

Smør har nesten ikkje laktose (dersom det er det du reagerer på). Eg bruka ofte å spise kjøttpålegg med majones på. Kanskje drikke et glass laktosefri matfløte ved siden av (viss du tåla det). Ofte spise eg løvbiff med ost og kvitløksmajones og til frokost. Men eg spise gjerne ikkje frokost før etter kl 11. Har dårlig matlyst om morningen. Man kan jo ete det samme som til andre måltid egentlig. Eventuelt en kald grilla kylling med salat til om du ikkje vil ha varm mat. Veit ikkje om det va nåke hjelp. Er jo nesten en mnd sida du starta den her tråden.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Allergi Jærvsøstintan Spørsmål og svar 2 02-05-10 00:52
Allergi mot eggeplomme dydde Optimal Ernæring 13 16-06-09 18:47
Allergi Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 18-04-07 13:04
allergi mot hvetemel Helene Lavkarbo generelt 6 05-07-05 22:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no