Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Induksjonen

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-05, 20:05   #1
fia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 48
Innlegg: 3
fia er på en erverdig vei

Induksjonen

Hvor lenge skal man gå på induksjonen? Er det to uker uansett, eller til man kommer i ketose? Ser at mange har gått mye lenger enn to uker.

Dersom man kommer i ketose etter 1 uke skal man likevel fortsette induksjonen??

fia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 20:35   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du skal gå på induksjonen minimum 14 dager. I ketose kommer du normalt etter en 2-4 dager. Atkins anbefaler max 6 mnd. Du trenger de 14 dagene til å "rense" kroppen og for å stabilisere blodsukkeret ditt. Hvis du tar av og ikke kjeder deg med matvalget er det ikke noe i veien for å gå mye lenger altså !

Du har rett i at de fleste går mer enn 14 dager. Personlig gikk jeg nok godt over 6 mnd denne gangen. Det gjorde jeg fordi jeg har ekstrem metabolsk motstand. Har brukt nesten to år på å ta av i underkant av 14 kilo. Jeg har fulgt Atkins til punkt og prikke og har klatret på karbestigen på vedvarende en god stund nå. Jeg er vel teknisk sett over på vedlikehold nå..... og så har jeg lært meg at tålmodighet er en god egenskap

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 14:22   #3
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Hvor mange kg skal du ned, da? Det avhenger jo av det også. Hvis du ikke har en stor metabolsk motstand, og bare skal ned 10-15 kg, trenger du jo ikke gå så lenge på induksjon.

Jeg gikk for lenge på den første gang..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!

Sist redigert av Kalorine : 10-03-05 kl 14:33.
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins bar på induksjonen Forveten Induksjonen 7 21-02-05 20:27
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 12:36
Det skjer så lite på induksjonen Minus Induksjonen 3 23-05-04 18:50
Hvor mye gikk dere ned på induksjonen? Zoë Induksjonen 9 03-05-04 02:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no