Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fedonpizzaen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-05, 18:38   #1
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Fedonpizzaen

Den har jo redusert antall karbohydrater... Går det an å spise et stykke av den??
Er ikke blitt noe flink å regne på karbohydrater ennå, så...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 19:25   #2
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Fedonpizza er bedre å spise enn annen pizza, les hvor mye karber den inneholder og del den på 3. Da vet du hvor mye den inneholder. Jeg synes den smakte sånn passe, jeg spiste til slutt det som var på toppen og lot hunden få bunnen!!

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 23:01   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

En hel pizza inneholder 30 gram karbohydrat. Å spise en halv, samt legge på mer skinke og ost, skulle mette de fleste.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 23:06   #4
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hvor får man kjøpt en sånn henne da? Det hadde vært perfekt, vi er så usunne at vi deler en grandis på Søndager (studenttilværelse), men nå må jeg jo bytte ut den, til økonomiens store skrekk Og hva koster den..ikke minst

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 23:13   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Er det bare 30 karber i hele?? Da kan jeg jo spise en hel jo!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 23:42   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Den kan kjøpes på blant annet Meny, og der koster den ca 37 kroner mener jeg å huske. Det er en porsjonspizza. Ikke bli skremt av prisen! I motsetning til ved vanlig kjøpepizza, så betaler du ikke for en stor mengde hvetemel og utvannet skinke. Alle råvarene som er brukt i pizzaen er rene og nyttige. En hel pizza gir hele 40 gram protein.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 23:55   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Er det KUN Meny som har den? For i mange uker nå, så har jeg HVER ENESTE GANG jeg har vært innom en butikk (flere bunnpris, rema, rimi, mega, kiwi..) sett etter den, men ikke funnet den enda..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 08:07   #8
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Jeg kjøpte min på ICA maxi

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:49   #9
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

[QUOTE=Iset]Er det bare 30 karber i hele?? Da kan jeg jo spise en hel jo! [/quote]
Næmmen Iset da. Mye bedre om du spiser en halv. Kanskje vekta minker fortere da????

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:52   #10
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av MHM

Den kan kjøpes på blant annet Meny, og der koster den ca 37 kroner mener jeg å huske. Det er en porsjonspizza. Ikke bli skremt av prisen! I motsetning til ved vanlig kjøpepizza, så betaler du ikke for en stor mengde hvetemel og utvannet skinke. Alle råvarene som er brukt i pizzaen er rene og nyttige. En hel pizza gir hele 40 gram protein.

Det hørtes ganske fornuftig ut,og jeg tipper at jeg vil klare meg med 1/2 en.
Men jeg har ikke funnet den på meny i Hønefoss vaffal..................

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 12:12   #11
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Jeg har sett den må Coop Mega. De får den nok inn flere steder etterhvert, den er jo så ny enda. Og dere må være flinke til å spørre etter den på butikkene, hvis de merker en etterspørsel tar de inn ting. På RIMI pleier de også å ta inn ting hvis du spør etter dem!

Den er desverre forbudt for meg på Atkins.

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 12:31   #12
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Har prøvd den og kommer ALDRI til å prøve igjen!!! Det er det værste jeg har smakt noen gang.. Direkte grusom spør dere meg Men det KAN kanskje være fordi jeg ikke er så glad i masse stekt paprika på toppen av pizza..

Fåes på ICA Maxi i Larvik også...

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:50   #13
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Den var IKKE god nei...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 18:12   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

[QUOTE=Iset]Er det bare 30 karber i hele?? Da kan jeg jo spise en hel jo!

Næmmen Iset da. Mye bedre om du spiser en halv. Kanskje vekta minker fortere da????[/quote]

Hehehe. Jammen jammen jeg er jo så matvrak. Men ja du har rett, må prøve å begrense meg, men det er ikke lett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 20:13   #15
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Næmmen Iset da. Mye bedre om du spiser en halv. Kanskje vekta minker fortere da????

Hehehe. Jammen jammen jeg er jo så matvrak. Men ja du har rett, må prøve å begrense meg, men det er ikke lett. [/quote]

Hei
Pizza frister ? Er det ikke noen som har prøvd oppskriften på helt lovlig pizza på side 122- 123 i Slank med ketolysekuren? 10 gram karbohydrat i en pizza som holder til minst 4 måltider ( en langpanne)? Jeg og min sønn på 15 er ville med den, faktisk det beste jeg kan bruke soyaprotein til.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-03-05, 20:55   #16
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

:

Hei
Pizza frister ? Er det ikke noen som har prøvd oppskriften på helt lovlig pizza på side 122- 123 i Slank med ketolysekuren? 10 gram karbohydrat i en pizza som holder til minst 4 måltider ( en langpanne)? Jeg og min sønn på 15 er ville med den, faktisk det beste jeg kan bruke soyaprotein til.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Jo da jeg har prøvd den,og ok den er spiselig,men bunnen må være tynn,jeg har prøvd alle slags pizzaer,laget oppskrifter selv(brukte gluten da,men det er jo litt risikabelt dersom en er ømfintelig,har lagd med blanding av forskjellige proteiner,soyamel mm.
Men uansett er det liksom noe som mangler. Og jeg foretrekker faktisk å ha litt gjær i og,for lukta og smakens skyld Så kanskje jeg skal prøve å lage den pizzaen med gjær neste gang

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no