Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ab doer twist

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-12, 09:47   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Ab doer twist

Er det noen som har prøvd Tvins sin "Ab doer Twist"? Den til 1499,- som man kjøper via Tvins...

Denne

Den virker så bra, så jeg får lyst til å kjøpe den... Men er skeptisk av natur...

__________________

Sist redigert av Marella77 : 11-04-12 kl 13:04.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 09:54   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Det ligger en del av de rimelig på finn.no/torget.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 10:14   #3
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Ab doer twist

Henger meg på her, dette lurer jeg også på.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 12:05   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ligger en del av de rimelig på finn.no/torget.

Vanligvis et dårlig tegn...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 12:54   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vanligvis et dårlig tegn...

(my point exactly... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:21   #6
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Ab doer twist

Jeg ville prøve noe annet

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:36   #7
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Ab doer twist

Hadde de funket hadde de vært på alle helsestudioer...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 15:04   #8
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Jeg vet jeg leste en test av de et eller annet sted for en tid tilbake.
Resultatet var at de ikke var effektive i det hele tatt.
Sikkert derfor finn.no gjør store penger på alle som blir annonsert

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 14:50   #9
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Ab doer twist

http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.7887752

Det er jo helt klart at reklamen lover masse tull. Men jeg ser ikke bort i fra at det er mer behagelig for nakke, skuldre og ryggrad, sånn sett hadde jeg vurdert den som et alternativ til å ligge på gulvet og krøke seg. Jeg tror ikke man får noe bedre resultater på musklene i seg selv, og aldeles ikke noen slankeeffekt.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 15:43   #10
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Ab doer twist

Den funker greit, men er veldig lite motstand i den med mindre du kjøper ekstradeler. Bedre enn situps, ja.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 02:45   #11
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Ab doer twist

Jeg har den og har hentet den frem nå faktisk. Minuset er at den er stygg og tar en del plass, og den er ikke like enkel å slå sammen og dytte under sengen som vist på reklamen..

MEN den er god for ryggen!! Og mange øvelser du kan gjøre. Og selvfølgelig har den effekt!! Om den ikke skulle ha det, så er det jo ikke vitts i å ta vanlige sit-ups heller da??

greie program følger med på dvd og.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 07:07   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

MEN den er god for ryggen!! Og mange øvelser du kan gjøre. Og selvfølgelig har den effekt!! Om den ikke skulle ha det, så er det jo ikke vitts i å ta vanlige sit-ups heller

men det er det jo ikke. Situps er eMac de dårligste øvelsene som finnes, og ingen anbefaler vel dem lenger?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 10:09   #13
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ab doer twist

Tusen takk for svar alle sammen. Håper flere kan svare om de har prøvd denne og hvordan den er... Er fortsatt i tvil om jeg skal kjøpe den... Ps, skjønner at reklamen overdriver, og jeg tipper at alle som var med i reklamen, har slanket seg ved hjelp av å endre kosten, slik som vi andre her. Men dette apperatet virket så bra til å masere ryggen og til å stramme opp...

Men hva mener du med dette (eMac?) Carisma?


Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

men det er det jo ikke. Situps er eMac de dårligste øvelsene som finnes, og ingen anbefaler vel dem lenger?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 10:48   #14
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Ab doer twist

Hvis du er av de som hater å ligge på gulvet og gjøre øvelser ville jeg kanskje gitt den et forsøk, men ellers blir den ganske overflødig, egentlig. Øvelser hvor du bruker egen kroppsvekt og stabiliserer ved å bruke kjernemusklene vil nok gi bedre resultater uansett.. Men hvis du ikke "gidder" å gjøre øvelser og ikke har veldig trente magemuskler fra før tror jeg nok ikke denne er så dum, nødvendigvis. Som et "bedre enn ingenting"-apparat, liksom.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 11:12   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.


Men hva mener du med dette (eMac?) Carisma?

ah, teite autocorrect! Er vel skulle det stå. Her er noe info: http://fitnessbloggen.no/kutt-ut-situps/

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 11:56   #16
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ab doer twist

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

ah, teite autocorrect! Er vel skulle det stå. Her er noe info: http://fitnessbloggen.no/kutt-ut-situps/

HM... Det visste jeg ikke... Da er det slutt på sit-ups for min del. Jeg sliter med ryggen fra før... Skal tipse min fysioterapeut om dette. Takk for info!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 20:03   #17
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Ab doer twist

Spar pengene og kjør litt høy-intensitets sirkeltrening ved å bruke kroppsvekt og annet du måtte ha i og utenfor heimen i stedet. (Crossfit-prinsipp moderert til ditt eget fysiske nivå).

Det er ikke vanskelig, det går kjapt og du vil få resultater helt overlegent hva du kan få av et slikt apparat. Krever litt dedikasjon, svette og tårer da

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 04:38   #18
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Ab doer twist

he he, det er lenge siden jeg tok sit-ups nettopp pga ryggen min ikke tåler det, var ment som et eksempel på øvelse uten hjelpemiddel. Der er abdoeren fin fordi den gir så god støtte i ryggen.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 08:00   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ab doer twist

Foreldrene mine har en. Da uten ekstra motstandsdeler. Har ingen effekt what so ever.. Bare god massasje for ryggen! Jeg hadde heller gått en tur og tatt noen runder planke isteden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oliver twist tropical? langaard Lavkarbo generelt 8 26-10-11 12:14
Black Sunday with a "fishy" twist Fishi2009 Kake/dessert og snacks 0 10-07-09 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no