Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-07, 06:59   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Syntes det var vel dyrt her jeg sjekka i USA (18$, dog organisk..), er det helt ukristelig pris hjemme da?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:06   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva koster en kg mandelmel i norge?

Jeg har ikke sett det for salg jeg. Jeg har bare laget selv ... Og da koster det det det koster for mandler.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:09   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva koster en kg mandelmel i norge?

Å. Takk for svar!
Mandler koster kanskje ikke allverden da...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:19   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva koster en kg mandelmel i norge?

Jeg lager det også alltid selv, det er jo bare å kjøre mandler i kjøkkenmaskinen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 06:19   #5
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hva koster en kg mandelmel i norge?

39 kr kiloen for mandler på Rema - jeg pleier å male opp en god del og oppbevare i fryser, veldig hendig å bare ta ut det man trenger.

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 14:39   #6
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Hva koster en kg mandelmel i norge?

Vi selger økologisk mandelmel (avskallet) for 125 kr per kg.


Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Syntes det var vel dyrt her jeg sjekka i USA (18$, dog organisk..), er det helt ukristelig pris hjemme da?


Sist redigert av Nille : 15-03-08 kl 16:37. Årsak: lin tatt bort - reklame - kontakt admin for evt. reklameplass
sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 16:30   #7
tyto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 23
tyto er på en erverdig vei

Sv: Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Må mandlene være avskoldet? Blir det annet KB innhold med skall?

tyto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:39   #8
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Jeg kjøpte nettopp to pakker på helsekost i Oslo. De var på 175 gram hve eller noe. Organic. Og ja, regna det ut, det kosta noe sånt som 3-400 kroner kiloen. Huhei! Men det er ikke helt det samme som hjemmemalte mandler, for fettet er trukket ut av dem, tror jeg, så det er mer melete (og passer kanskje bedre i enkelte bakverk). Men for oss er det vel sikkert bare bra om fettet er i, så jeg skal male selv neste gang. Måtte bare prøve det en gang, for å sjekke hvordan det virka. Brukte det i noen pannekakelignende saker. Det ble bare helt passelig, må jeg si. Ikke verdt det.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:40   #9
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Sitat:

Vi selger økologisk mandelmel (avskallet) for 125 kr per kg.

Og først nå så jeg denne Hvem er vi?

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 20:22   #10
sol-cellen
Medlem
 
sol-cellen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
sol-cellen er ny på veien

Sv: Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Og først nå så jeg denne Hvem er vi?

Hehe, "vi" er Funksjonell Mat AS. Vi selger økologisk mandelmel i nettbutikken vår og i noen helsekostbutikker.
Hvis det er vårt produkt du har kjøpt, så stemmer ikke prisen du oppga. Mandelmelet vi selger koster kr. 85 for 500 gram.

sol-cellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 17:58   #11
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva koster en kg mandelmel i Norge?

Fant på innvandrerbutikk i dag. 1 kg mandelmel for 109 kr. Det syns jeg ikke var så ille.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Du blir hva du spiser....eller ??? Nille Livets lyse side 4 15-02-06 08:53
Hva bør jeg kjøpe med meg fra USA? Trilla Kosttilskudd 3 26-09-05 20:50
Hva slags matvarer kan man kjøpe i Norge uten carbo? tip Atkins kosthold 5 08-05-04 15:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no