Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-08, 13:12   #1
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg starter en ny tråd for fase 2, ettersom jeg er sikker på at noen flere en meg er her og trenger all hjelp de kan få.
Er det slik at jeg nå kan spise 1 måltid med fisk eller kjøtt istedet for de posene? Er det noe mer spennende jeg kan gjøre i denne perioden? Jeg skal være her en måned, så NOE må det da være?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 23:07   #2
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

OK, jeg fortsetter å spørre jeg. Når kan jeg begynne å spise brød? Er klar over at jeg må lage det selv, men jeg kunne ha tenkt meg en skive *drømme*

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 00:59   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Du kan lage omelett av to egg.
Du kan spise ca 150 gr kjøtt etter fisk, og de lovlige grønnsakene.

Brød ville jeg ventet med til du er ved målet, når du er på siste fase.

Skal du være 1 mnd i fase 2?

Legen din skal gi deg ganske god innføring i hva du kan spise når. Får du lite veiledning?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:55   #4
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Jeg er veldig fornøyd med legen min, men jeg tror mitt problem er at jeg aldri hadde hørt om denne kuren før jeg begynte på den. Skulle nok ha lest litt mer, synest ikke de brosjyrene gir så mye informasjon. Er derfor så glad for dere kunnskapsrike damer og menn her inne!!! Men det er ENTEN den omeletten ELLER kjøttet, ikke sant?
Og jeg skal være i fase 2 i 30 dager.

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:54   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

hehe, ja... det er godt å ha forumet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:06   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

fase 2 skal være ca dobbelt så lenge som fase 1...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:17   #7
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

fase 2 skal være ca dobbelt så lenge som fase 1...

Da stemmer det med en måned for meg. Men det skal gå bra! Men kan man spise feta - ost? Leste det et sted her....

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:22   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

Da stemmer det med en måned for meg. Men det skal gå bra! Men kan man spise feta - ost? Leste det et sted her....

ikke på fase 2... da er det bare kjøtt/fisk/ egg i tilegg til grønnsakene

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:37   #9
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

søren, Me like Feta........

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 14:17   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

søren, Me like Feta........

jeg også men jeg har vist fått melkeproteinallergi i tilegg så det blir nok aldri mer feta på meg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 15:14   #11
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg også men jeg har vist fått melkeproteinallergi i tilegg så det blir nok aldri mer feta på meg

Å, stakar....aldri mer feta
Jeg må bare innrømme at etter at jeg startet på dette, og kom igang, så har jeg aldri følt meg bedre! Det er så deilig! Eneste problemet jeghar, er noen gallesteiner som har begynt å røre på seg....
jeef-micro, er du i fase 2?

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:56   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

veksler litt mellom 1, 2 og 3 som jeg selv vil for tiden jeg... sliter med motivasjon for jeg har ikke gått ned stort på 10 mnd...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 15:43   #13
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Jeg ser at jeg er blitt hekta på å veie meg nå...Har gått så fort ned de første kiloene i fase 1, men nå som jeg har gått over i fase 2, så går det så seeeeeeeeeeent. Har bare lysst å hoppe i nr. 1 igjen.
Men jeg hadde et spørsmål til.(ja, jeg vet at det sikkert kom som en bombe) men hva er forskjell på ketosekuren og Eurodiett? Legen min snakket om at jeg kunne spise mat fra denne kuren, men når jeg ikke vet hva det er, så er det litt vanskelig....

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 02:33   #14
Sukkerzpinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 18
Sukkerzpinn er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Idag er det 7 uker siden jeg startet på Eurodiet - tiden går fort! Jeg har nådd målet mitt med å gå ned 20 kg før jeg reiste til syden ( om 3 uker), og alle kilo etter det er selvsagt bare pluss. Jeg har jo veldig mange flere kilo å ta av, men det viktigste er at jeg har nådd målet mitt. Idag viste vekten 125,0 så det er nesten 23 kilo borte vekk det

Jeg har til og med vært og kjøpt meg klær for første gang idag. Tok først to str mindre enn den vanlige jeg brukte før (str 56), og jammen måtte jeg ut å finne enda mindre. To skjørt kjøpte jeg, ett i str 48 og et i str 46 )) Jeg må nok ha over 50 i bukser, men men jeg ble bare så rørt når jeg sto i prøverommet. Har aldri gått ned så mye før.

I helgen så spiste jeg krabbeklør - deilig deilig. Det var som å få en innsprøytning med livskvalitet! Det er det beste jeg vet! Visste dere at det bare er 108 kcal pr 100 gr krabbe? Og 0 karbohydrater? Det er jo helt fantastisk! Jeg skal kjøpe flere krabber i helgen og jeg gleder meg sånn. Ellers så går det i kyllingsupper hele tiden, siden jeg ikke klarer de andre produktene Pluss to kokte egg eller kylling nå i fase 2. Jeg er så lei av grønnsakene, så det orker jeg ikke så mye av.

Jeg har begynt å ta grønn te - kapsler. noen andre som gjør dette?

Ellers så vil jeg bare ønske dere alle en riktig fin sommer og lykke til videre i vektnedgangen

Sommerhilsner fra Sukkerzpinn - litt lettere

__________________
Sukkerzpinn




Sukkerzpinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 11:47   #15
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Gratulerer med så bra vektnedgang

jeg greier ikke suppene... har spist stort sett bare capuchino og kakao (kalde begge) og barene...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 14:09   #16
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Suppene får ikke jeg heller ned. Men barene, kjeksene og nøttene er NAM!!!!
Grattis med flott nedgang!!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 23:03   #17
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst.

Nå har jeg vært i fase 2 ca en uke, og det går egentlig veldig fint!

Flott å kunne spise middag med familien igjen!!

Var hos ED-legen min forrige uke, hadde gått ned 9 kg i Fase1, veldig fornøyd!!! Men det beste er egentlig at blodtrykket mitt har gått ned masse!! Har gått på blodtrykksmedisin i ett år nå, fikk halvere dosen i første omgang, så får vi se om jeg får kutte den neste gang!!

Fantastisk å kunne slippe det grusomme søtsuget om kveldene, føler av og til at jeg har opplevd et mirakel!! Hvordan kan det skje??? Før var jeg på grensen til hysterisk viss jeg ikke hadde noe søtt i hus, nå kan ungene ha godteri i skapet, og jeg ofrer det ikke en tanke!!

Håper det går bra med dere andre også, enkelte har virkelig vært fantastisk flinke, ser jeg!

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 20:04   #18
svani
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 8
svani er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg skal snart begynne i fase 2 ågleder meg fase 1 har hvert tung men jeg er fornøyd med vekt tapet!! et råd til dere som er lei grønnsaker, jeg kjenner en som har gått på dette før å hun har sagt at jeg kan steke wok grønnsaker fra butikken selv om det ikke er alle grønnsakene fra lista det syns jeg var good!! jeg skal spise så med kylling å kotteletter sal jeg love dere!! men en ting har vi lov å pise kokt egg i fase to?? trodde bare vi hadde lov å spise stekt egg!!!

svani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:42   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Her var det stille.. men jeg legger nå inn noen ord for det.

Begynte på Fase 2 i ettermiddag, hentet pakken på posten og greide ikke vente til i morgen Men har levd lavkarbo og lavkalori siden søndag så det gikk helt fint.

Spiste spinat og brokkolisuppe til middag, hadde i blomkål og brokkolibiter og den var kjempegod. Brukte kokevannet som jeg så vidt varmet grønnsakene med til suppen og fikk med meg alle godsakene.

Creme brule til kvelds og den luktet kjempegodt mens jeg lagde, og da jeg tjuvsmakte før jeg helte den i bollen ble jeg helt henført. Men som kald smaker den jo ingenting!!! Kjempeskuffet og jeg må søke og lete her inne for å se om jeg bør ha noe oppi, som kanel eller annet krydder for å spice opp smaken. Kan det være at jeg bruker soyamelk i stedenfor melk i?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 15:05   #20
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Georgine,

Jeg putter bare det brune sukkeret på før jeg avkjøler den jeg. Synes den smaker kjempegodt. Kanskje det er noen som bruker vaniljestang i for å gi den mere smak?

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:48   #21
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har brukt vaniljeessens... Georgine, er det noen spesiell grunn for at du bruker soyamelk?

Jeg har kastet inn håndkle ang ED nå... Det fungerte ikke i det hele tatt. Jeg gikk ned 4-5 kg første gang på fase 1, men har gått opp de kg på fase 2 og 3, pluss at jeg har blitt mye syk av ED, så legen tror jeg rett og slett ikke tåler det...

Ønsker i allefall dere andre som skal fortsette masse lykke til!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 14:42   #22
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeef-micro - det var ordentlig synd.

Jeg har gått ned 15 kilo pluss til nå jeg på 7 uker og er knallfornøyd. Jeg er mye mer pigg og opplagt. Det blir stadig vekk lettere å gå lengre og brattere:-) Stor seier for meg med sambo som elsker å gå tur i marka

Ønsker deg lykke til uansett og håper du finner din måte å gå ned på

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:00   #23
Tomine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 35
Tomine er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sweet:

Gratulerer med super vektnedgang !

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpNnQvQ/]

[/url]
Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 22:41   #24
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Etter 5 av 30 dager i fase 2, så føler jeg meg veldig demotivert nå... Lei salat.. Noen gode mattips her?
Kan jeg bruke bare bittelitte granne rømme/kesam og/eller ost til maten..? Fant nemlig en oppskrift på EDs nettsider som var for fase 2, og den skulle man ha rømme eller matfløte i... Hvis jeg kan det, så vil det absolutt hjelpe meg mye!

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:40   #25
Thereseh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 12
Thereseh er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Etter 5 av 30 dager i fase 2, så føler jeg meg veldig demotivert nå... Lei salat.. Noen gode mattips her?
Kan jeg bruke bare bittelitte granne rømme/kesam og/eller ost til maten..? Fant nemlig en oppskrift på EDs nettsider som var for fase 2, og den skulle man ha rømme eller matfløte i... Hvis jeg kan det, så vil det absolutt hjelpe meg mye!

Hei Kikja....
Ser at du er begynt i fase 2.... jeg skal begynne i den på søndag... Har da vært tre uker i fase 1. Og jeg har samme problem som deg... begynner å bli litt lei disse grønnsakene.... vet du forresten om vi kan bruke taco pulver og kjøttdeig??? kan vi eventuelt ta på litt guacamole??? Hvis du får noen gode råd/tips, tar jeg gjerne imot noen også Jeg har bestilt pasta nå, og gleder meg til å lage en god pastasalat med stekt champignon og fransk dressing pulver

__________________


Gleder meg virkelig
Thereseh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 11:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 10:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no