Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

:D Hadde lyst på katt jeg ...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-08, 22:19   #1
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

:D Hadde lyst på katt jeg ...

Ser det er en del her som har veldig flotte dyr, jeg har alltid hatt lyst på katt. Men fikk denne linken av en som trenger kattepasser...
http://uk.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg
Ble litt usikker på om jeg skal utsette meg for slikt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:23   #2
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg..

hadde blitt usikker jeg også!!!

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:23   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg..

hahaha... lo godt nå! typisk katter egentlig, hvis vi ser bort fre siste stuntet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:24   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg..

jeg skaffet meg katt min sønn maste i ti år , han fikk katt , han flyttet. jeg sitter her med katta
og alle ulumskene som den drar inn både levende og døde mus
så tenk deg godt om
men er koslig med katt da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:38   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg..

Vi har ei sånn vi... !

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:45   #6
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg..

Kjenner det der veeeeldig godt igjen...

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:54   #7
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Kjente igjen den katten!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 07:48   #8
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

kjente igjen katten jeg også!!! min katt ELSKER å bite oss på øra eller på nesa når vi sovner på sofaen!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 13:14   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

MIN katt bedrev det der så sent som nå i natt! Kanskje minus det med balltreet... spot on, med andre ord.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 13:28   #10
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Ingen katt på meg etter dette...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 13:34   #11
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Joooda, de er så søte så! Alt blir en vane, selv å få et "MMMEOOOOWWW!!!!!" rett i øret halv tre på natta.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 14:08   #12
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Heheheh... tatt fra virkeligheten den der? Selv med baseballkølla! ;-)
Jeg har aldri hatt eller brydd meg om katter noe særlig, inntil for 2 år siden.
Da bestemte min bedre halvdel seg for å anskaffe en liten søt kattunge.
Men det å ha en sånn liten skapning i huset har gitt meg et helt nytt perspektiv på verdien av liv. Det være katt eller menneske!
Katter en generelt utrolig mye smartere enn de får kreditt for!
Vår gjesper nå på kommando og har faste plasser som den får lov til å legge seg på.
Den kommer med et kort og konsist "mjau" for å bli sluppet ut og klorer for å bli sluppet inn. For ikke å prate om når den på natterstider blir leken og dets bytte er 1 stk. trøtt husfar på vei til kjøkkenet. Mangt et skjellsord har blitt født under slike unntakstilstander

Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 14:21   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

kjæranånn så vakker a
Nå fikk jeg lyst på en katt til

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 16:01   #14
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Joda, det er en kjekk ung kattemann det der. Dessverre tok madammen i huset det valget at han skulle få en tur på snippedi-dooda ekspressen.
Personlig synes jeg i ettertid det var litt dumt, for katten er både intelligent og snill. Så det hadde vært greit om genene kunne vært videreført. Men men... som de sier: shit happens
eller kanskje snipp happens

Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 16:10   #15
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Hva skal man med vekkeklokke når man likegodt kan bruke en katt?

Jeg er et typisk B-menneske og det er ikke få ganger jeg har holdt på å forsove meg om morgenen. Men da har katten sørga for at jeg har kommet meg opp av senga likevel. Pus vet når det er tid for mat, så hvis jeg ikke kommer meg opp av senga i rett tid må han hjelpe meg. Heldigvis har han ikke brukt klubbe, men han er til gjengjeld utstyrt med skarpe klør og tenner.

__________________


Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 12:35   #16
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Equilibrium, her.

Men det å ha en sånn liten skapning i huset har gitt meg et helt nytt perspektiv på verdien av liv. Det være katt eller menneske!

Sånt er alltid koselig å høre!

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 12:40   #17
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 38
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Smiler.. den lo jeg godt av.. søte pusen

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 12:45   #18
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: :D Hadde lyst på katt jeg ...

Åh, jeg fikk bare kjempelyst på katt, jeg!! Og savner pusen til søstra mi i Trondheim. Har vært utsatt for vekking fra den flere ganger - det var mistenkelig likt videoen ja

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no