Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

usøtet ketchup

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-04, 10:56   #1
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

usøtet ketchup

hallois!!Fått boken til atkins..står endel oppskrifter der jeg gjerne vil prøve ..men i en av disse oppskriftene står det bruk usøtet ketchup..!!
Finnes det da??Noe snille sjeler der ute som vet hvor jeg kan få tak i det??

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 13:30   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ayliah

hallois!!Fått boken til atkins..står endel oppskrifter der jeg gjerne vil prøve ..men i en av disse oppskriftene står det bruk usøtet ketchup..!!
Finnes det da??Noe snille sjeler der ute som vet hvor jeg kan få tak i det??

Har sett etter og ikke funnet noe... Tror du får mikse litt selv, med utgangspunkt i tomatpurrè.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 14:09   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

at ikke mange som lurer på slike ting tar turen i helsekosten? du hadde blitt forundret over det man kan finne der

vi selger dette i helsekosten, men den smaker bæsj!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 15:06   #4
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ja..det var det jeg trodde

at usøtet ketchup finne i helsekost..jeg så en der..men den SÅ jo "bæsj "ut også..hehe
tenkte jeg skulle prøve å mikse med tomatpure..men tomatpure er så beskt!!!!OG..jeg prøve å IKKE bruke søtningsstoffer heller..jeg tror ikke det er bra uansett!Ike smaker det godt heller...kommer til å bruke det litt i krem til sukkerfritt gele..men ikke til noe mer!
Hm...her er det bare å prøve seg frem ja..ler

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 16:19   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av ayliah

at usøtet ketchup finne i helsekost..jeg så en der..men den SÅ jo "bæsj "ut også..hehe
tenkte jeg skulle prøve å mikse med tomatpure..men tomatpure er så beskt!!!!OG..jeg prøve å IKKE bruke søtningsstoffer heller..jeg tror ikke det er bra uansett!Ike smaker det godt heller...kommer til å bruke det litt i krem til sukkerfritt gele..men ikke til noe mer!
Hm...her er det bare å prøve seg frem ja..ler

Bruk tomatpure på glass ikke boks, og tynn den med vann først før du tilsetter krydder mm. Den beske smaken du snakker om er nok fordi den er så konsentrert

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 17:02   #6
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

takk igjen skorpia;O)

Du er en knupp;O)

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 17:15   #7
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Atkins selger jo også Ketchup. Men kan jo ikke gå god for den for jeg har ikke prøvd.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 11-02-04, 18:08   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Litt utenfor tema dette her,men tomatpure er med

Da jeg var yngre og skulle lage pizza,smørte jeg rein tomatpure på den og krydra oppå med diverse,det ble som sagt ikke helt godt.
Men den dagen jeg fant ut at jeg kunne tynne ut tomatpureen med vann åpnet en ny verden seg for meg:-)
Pizzasaus laget med tomatpure,vann, tabasco og pizzakrydder er snadder
For noen år siden var det utenkelig å bruke tabasco selvsagt.

Men en ting som er sikkert,den beste ketcupen er den med riktig smak:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no