Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

nå har jeg gått ned 10 kg:)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-04, 02:50   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

nå har jeg gått ned 10 kg:)

dette går strålende. men det er mest vann tror jeg, siden det har gått så raskt. jeg er iallefall kjempefornøyd. hvor lenge kan man egentlig gå på introfasen før det blir skadelig? ifølge Atkins selv, har han jo satt flere sterkt overvektige personer på laaang introfase, faktisk flere måneder...

Heia Atkins

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 02:57   #2
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ojoj...;-)

Så flott da Iset;O)Morro å høre;O)Jeg lurer faktisk på det samme..men jeg regner med at jeg ikke klarer å gå så lenge på introkur!Jegtror det holde rmed 14 dager-3 uker for mitt vedkommende..;-)
Selv har jeg gått ned 4.5 kilo på denne uken..men det er nok mesteparten vann her også ja;-)

Ps..lykke til...dette er gøy

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 04:38   #3
Fleskepølsa
Juniormedlem
 
Fleskepølsa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 17
Fleskepølsa er på en erverdig vei

Gratulerer begge to.
Så flinke dere er!

Jeg gleder meg til å komme i gang, håper det går like bra med meg.

Fleskepølsa er avlogget   Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 12:16   #4
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Grattis!!!

Så flink du er!
Jeg sitter og leser alt jeg kommer over av innlegg og div....det er min tur å starte om en uke !!
Syntes du det er tøfft? Hva spiser du til frokost? Jeg har litt problemer å finne noe som går raskt og er lettvint...-har et hektisk program på morningen og har ikke tid til omelett o.l.

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 13:35   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Gratulerer!

Du vil nok oppdage at det ikke var mest vann... mye fett også!

Glukogen i musklene binder opp max 1,5kg vann! Selvfølgelig du kan miste mer enn det, men da har det ikke med karbohydrater å gjøre...

Mangen som følger introen helt til de er ferdige å ta av...

På vedvarende vekttap skal du bare øke litt på karbohydratene, og introdusere ca 1 "ny" matvare hver uke... Da vil du oppdage hva som utløser søtsug, og om du evenetuellt har noen matvareintoleranser du ikke visste om...

Cathrine: En omelett tar 5 minutter å lage... Du kan eventuelt lage den kvelden før... Kjempe godt med kald omelett til skinke eller laks! Ost og pålegg er også knallgodt!

Flytter denne tråden til Atkins Generellt jeg!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 22:25   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Rask frokost : Proteinshake med olje, tar 30 sek å lage og 30 sek å drikke.

Jeg vil fraråde folk å gå lenge på intro, det er bedre å bruke lengre tid og heller holde seg lengre i vedvarende vekttap.

Som vi så ofte har sagt : dette er ingen slakekur, men en livsstil.

Mindre sjanse for å sprekke hvis man tar det litt rolig.

Atkins har holdt folk i ketose i over et år , men det skal man ikke gjøre uten å bli oppfulgt av kvalifiserte leger.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 23:24   #7
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Ops, jeg glemte noe viktig

- 10 kg på 14 dager eller? , dæven døske!!!!. gratulerer Iset

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 09-02-04, 02:02   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

oj nei ikke på 14 dager hehe. men totalt sammenlagt siden jeg begynte på Atkins i januar. blir vel 3-4 uker? husker ikke helt når jeg begynte.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-02-04, 16:44   #9
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Må få bare si det samme som HP, det er sjelden mer enn 1.5-2 liter vann,såsant du ikke lider av ødemer(hevelser spesielt i legger og rundt magen)

Må jeg også få gratulere med flott vektnedgang:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 10-02-04, 21:01   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

tusen takk

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 01:42
Trenger hjelp! Fleskepølsa Induksjonen 3 07-02-04 19:35
Hvordan kommer jeg i gang? Fleskepølsa Induksjonen 2 06-02-04 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no