Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-06, 16:47   #1
Dag Viljen Poleszynski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 77
Innlegg: 8
Dag Viljen Poleszynski er ny på veien

Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Aftenposten Økonomi driver feilinformasjon. Nedenstående innlegg ble sendt inn og umiddelbart refusert. Ettersom Aftenposten later som om den forteller folk sannheten, sendte jeg den inn på ny med en oppfordring om å korrigere feilinformasjon de selv gjengir fra useriøse kilder. Svaret var igjen nei. Her er hva jeg skrev (bedøm selv):

Dag Viljen Poleszynski, dr.philos.

Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Med New York som kilde melder Aftenposten økonomibilag 26. ds., side 3, at ”Atkins går under hammeren”. Her hevdes av ”gründer Robert Atkins døde av hjerteinfarkt i 2003”, samt at ”populariteten til lavkarbodietter” har sunket dramatisk. Begge deler er galt. Atkins døde ikke av hjerteinfarkt, men av hodeskader han pådro seg etter et fall på isen i New York. I motsetning til hva hans motstandere hevdet, var han normalvektig før han døde.
Legen Robert Atkins var en pioner i å utforske de helsemessig virkningene av å spise lite sukker, raffinerte melprodukter og annen næringsfattig mat. Før hans tragiske død hadde hans senter behandlet 70.000 pasienter, mange med overvekt og diabetes. Millioner av mennesker over hele verden lever etter prinsipper han populariserte i sine bøker, og populariteten av lavkarbodietter øker i mange land, inkludert i Norge.
Over 40 kontrollerte studier har vist at et kosthold med lite karbohydrat virker mer slankende enn kosthold med mye brød og poteter, samtidig som det motvirker diabetes, hjerte- og karsykdom, mange autoimmunsykdommer og kreft. Et lavkarbokosthold gir større vektnedgang og bedre blodfettverdier enn et kosthold med mye karbohydrater fra sukker, mel og poteter. Ti tusenvis av positive pasienterfaringer er dokumentert av leger som Wolfgang Lutz, Richard Mackarness, Blake Donaldson og Jan Kwasniewski. Framtredende biologer har dokumentert at mennesket gjennom hele sin utviklingshistorie levde mer i pakt med et ”Atkins-kosthold” enn med dagens offisielle anbefalinger, som er basert på ufysiologisk store mengder karbohydrater.

Dag Viljen Poleszynski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewski Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 18:15   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Kjempebra skrevet !

At de refuserer mine innlegg overrasker meg ikke (selv om jeg la ved kopi av dødsattesten - som er offentlig tilgjengelig i USA), men at de våger å refusere DVP viser at selv Aftenposten nå har blitt en "sensasjonsavis" på linje med Dagbladet og VG. Dessverre...

Det at lavkarbo er på tilbakegang bygger de sannsynligvis bl.a. på at lavkarbovarer forsvinner fra hyllene i amerikanske supermarkeder. De få som har vært tilgjengelige i Norge selger ikke godt nok - om de selger i det hele tatt. Vel, det har jo en helt annen årsak. Nemlig at varene ikke holder god nok kvalitet. Men det er en helt annen tråd !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 19:31   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Knallbra!

Men har de virkelig skrevet om dette IGJEN? Jeg trodde de fleste avisene hadde fått med seg at dette var tull nå. Jeg syns det er direkte pinlig på deres vegne.

Jeg er så utrolig takknemlig for at vi har folk som deg som virkelig kan snakke for seg og jobber for å få frem sannheten om fettet og karbohydratene!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-07-06, 08:05   #4
Frac
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 48
Innlegg: 17
Frac er på en erverdig vei

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Det var godt å høre!

Jeg har faktisk trodd at han døde overvektig, men tenkte ikke noe mer på det. Jeg var like fult overbevist om at hannes forskning (og systematisering av andres forskning) var solid.

Men det er veldig bra å få fakta (noe tabloidavisene, inkl aftenposten ikke klarer).

Litt rart at det skal være så vanskelig å skrive nyheter på en informativ og god måte. Med belysning av flere sider av saken.

Frac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins med utprøving Svar med sitat
Gammel 27-07-06, 13:33   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Det er en tankevekker at avisene ikke vil korrigere sine feilfaktaopplysinger. Hvordan kan man da stole på de tingene de skriver? Trodde at du DVP ,som er en profilert tungvekter i ernæringsmiljø ville få dine korreksjoner gjennom. En annen ting er at Aftenposten jo fremstår som en seriøs nyhetsformidler og likevel ikke tar ting til seg. Det er skremmende at denne statsmakten ikke er så troverdig som folk flest tror.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 01:06   #6
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Praktfullt skrevet, Dag. Men huff så irriterende at det skal være så vanskelig å få fram sannheten da.

Man pleier jo liksom gå ut fra at det meste som står i aviser og lærebøker er sånn noenlunde sant - til det handler om noe man vet veldig mye om selv. Da ser man alle feilene. Jeg bare lurer på hvor mye tull vi godtar som sannhet på felter vi IKKE vet så mye om. Det lønner seg i alle fall å være skeptisk.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:21   #7
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Om Atkins døde av hjerteinfarkt eller ikke betyr vel ikke noe. Om så hadde vært betyr jo ikke nødvendigvis noe.



Men hva skjedde rundt hans bortgang?

  Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:24   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Om Atkins døde av hjerteinfarkt eller ikke betyr vel ikke noe. Om så hadde vært betyr jo ikke nødvendigvis noe.



Men hva skjedde rundt hans bortgang?

Det betyr jo noe siden alle motstanderne da gnir seg i hendene og viser til all "forskningen" på at fett gir hjertesykdom. Nå kan man få hjerteinfarkt av andre ting også, men i artikler om Atkins og det påståtte hjerteinfarktet hans blir det alltid vinklet i retning av at kostholdet drepte ham. :sukk:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:43   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Om Atkins døde av hjerteinfarkt eller ikke betyr vel ikke noe. Om så hadde vært betyr jo ikke nødvendigvis noe.



Men hva skjedde rundt hans bortgang?

Jeg synes det er vitkig på flere måter, bla.a fordi det alltid skal spekuleres i kjente mennesker død, og jo mer fantastisk eller skittent det er, jo mer avis-snadder blir av det.
Jfr; River Pheonix f.eks. Fortsatt står det overalt om ham at han døde av en overdose, så fort noen henviser, men i politirapprten stå det at han ramla dritings ned en trapp og ble kvalt i sitt eget spy eller noe.
Blæ.

Atkins ramlet og slo hodet i isen i en alder av 73 og havnet i koma.
Han skal ha vært normalvektig ved tilfellet, men este ut på grunn av intravenøsen og ellers vannsamlinger i kroppen pga medisin.
Det er hva jeg vet.

Jeg synes nå ærlig talt det må få lov å legge på røret etter en sånn opplevelse i den alderen. Skal være glad selv jeg, om jeg får leve så lenge.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 19:59   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Jeg leste et sted at Atkins faktisk hadde et hjerteinfarkt året før han døde, men om dette stemmer eller ikke skal jeg ikke si noe om...

men sånn jeg ser det, så skal vi alle dø, og noe må være grunnen til at man dør...om det er slag mot hodet, hjerteinfarkt, kreft eller hjertesvikt er ikke så relevant... mannen er død uansett... Men klart synd om man "bruker" noe slikt for å sette filosofien i et dårlig lys

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:44   #11
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

I et anfall av "slaskalainisme" søkte jeg en del om dette og fant av samme "avslørere" som de som snakket om "vann" som urbanlegende,
dette:

http://www.snopes.com/medical/doctor/atkins.asp#autopsy

Rykte gikk også at han døde 49 år gammel - feil 73.
Atkins hadde visst et hjerteattak i 2002 grunnet en hjerteinfeksjon noen år tidligere. Det innrømmet han, men også idrettsfolk han få slike infeksjoner. Det var ikke grunnet dietten.

Fra "The medical examiner's office " gikk det ut lekkasje om "helsetilstand" til
"Journal by the Physicians Committee for Responsible Medicine", vegetarianeranbefalere!!!!

Grunnet at slike ting ikke skal skje uansett, ble det vel litt bråk.
Ifølge den offisielle dødsattesten er slag mot hode med påfølgende problem årsaken. Ifølge journalene veide han cirka 88 kg ved innleggelse og cirka 117 ved sin død.

Årsaken er helt som Photobscura sier her. Det er fullt mulig.

Om man er interessert fører linken fram til et bilde av attesten.

Som mange andre som har gjort veldig mye bra for veldig mange, hadde han nok sine "fiender" ja.

Kan være litt greitt å vite en del av dette om man møter kritikere som sier at Atkins døde "feit" av sin egen diett. Selv om han er død, lever hans ånd videre i de som lykkes i sin diett.

Jeg er ingen bevisst Atkinist - men har stor respekt for denne dyktige, men "forfulgte" mannen.

  Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 02:17   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Flott, denne linken er i mine favoritter nå, greit å ha noe konkret å vise til når folk maser om dette hjerteinfarktet og fedmen til Atkins.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:13   #13
tbear
Medlem
 
tbear sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Akershus
Alder: 75
Innlegg: 110
tbear er en juveltbear er en juveltbear er en juvel

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Robert Atkins var heller ikke på noen måte fet i tiden før han døde. Tilfeldigvis fikk jeg se det som jeg tror ble hans siste tv-intervju, sendt 6. januar 2003 - han døde 17. april samme år. Det var et stort anlagt tema-intervju hos selveste Larry King på CNN. Larry King er en topp, kritisk tv-journalist som i denne sammenheng ville tatt opp spørsmålet om Atkins egen kroppsvekt dersom han på noen måte hadde fremstått som overvektig. Som seer oppfattet jeg ham som helt normal og i godt samsvar med det vi har sett på bilder, nemlig en mann som hverken var spesielt tynn eller spesielt tjukk. Husk at også hans utgangspunkt var at han hadde lett for å legge på seg.

Noe av det første Larry King spurte om var Atkins egen helse i og med at han året før hadde hatt et hjerteproblem. Atkins redegjorde for at dette var en betennelsestilstand som påvirket hjerterytmen og ikke hadde noen sammenheng med dietten.

Alt i alt et positivt intervju. Jeg fant en transkripsjon av intervjuet som jeg legger ut link til her for evt interesserte.

Robert Atkins siste store TV-intervju - hos Larry King, CNN

tbear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:32   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

hentet fra wikipedia:

Opprinnelig lagt inn av Wikipedia

Around 2000, Atkins started to develop a heart condition, cardiomyopathy, unrelated to his dietOn April 18, 2002, Atkins suffered a cardiac arrest. He made a recovery and returned to work.
OnApril 8, 2003, Atkins slipped on ice and fell in front of his medical office in New York City and sustained major head injuries that put him in a coma. He never recovered from his injuries, and subsequently died on April 17 of kidney failure. By mistake, the New York City Medical Examiner’s Office released Atkins' medical records to the Physicians Committee for Responsible Medicine, a group associated with PETA and which advocates a vegetarian diet. The record stated his weight to be approximately 255 lb (116 kg) at the time of death. In terms of simple height/weight measure (BMI), this would mean he was obese; the apparent irony of a diet guru being obese caused the information to be circulated around the world by the media and animal rights groups, much to the distress of his family. The Atkins company released a statement claiming that he weighed only 196 lb (89 kg) upon admission to the hospital and that his apparent increase in weight was due to fluid retention following the failure of his major organs. William Leith interviewed him in the period between his cardiac arrest and his fall. Leith writes, "He looks to be just under 6 feet tall and around 200 lbs – not skinny, not thin, but definitely not fat. The jowls around his neck are fairly minimal, signs of age rather than excess weight."


Opprinnelig lagt inn av Wikipedia

Cardiomyopathy, which literally means "heart muscle disease", is the deterioration of the function of themyocardium (i.e., the actual heart muscle) for any reason. People with cardiomyopathy are often at risk of arrhythmia and/or sudden cardiac death

Dette viser jo at det faktisk aldri var snakk om et hjerteinfarkt i det heletatt, men rett og slett en hjertestans som kom pga en infeksjon i hjertemusklen

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 10:06   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Opprinnelig lagt inn av tbear, her.

Robert Atkins var heller ikke på noen måte fet i tiden før han døde. Tilfeldigvis fikk jeg se det som jeg tror ble hans siste tv-intervju, sendt 6. januar 2003 - han døde 17. april samme år. Det var et stort anlagt tema-intervju hos selveste Larry King på CNN. Larry King er en topp, kritisk tv-journalist som i denne sammenheng ville tatt opp spørsmålet om Atkins egen kroppsvekt dersom han på noen måte hadde fremstått som overvektig. Som seer oppfattet jeg ham som helt normal og i godt samsvar med det vi har sett på bilder, nemlig en mann som hverken var spesielt tynn eller spesielt tjukk. Husk at også hans utgangspunkt var at han hadde lett for å legge på seg.

Noe av det første Larry King spurte om var Atkins egen helse i og med at han året før hadde hatt et hjerteproblem. Atkins redegjorde for at dette var en betennelsestilstand som påvirket hjerterytmen og ikke hadde noen sammenheng med dietten.

Alt i alt et positivt intervju. Jeg fant en transkripsjon av intervjuet som jeg legger ut link til her for evt interesserte.

Robert Atkins siste store TV-intervju - hos Larry King, CNN

Ååh så bra, her blir jo favoritter fylt opp med en gang! Denne må jeg tviholde på.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 10:35   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Dette transskriptet er også bra, hvor enken til Robert Atkins har sitt første intervju etter hans død. Det er også en dr Truger som jobbet for Atkins med i intervjuet.
Veldig veldig bra, har nettopp leste hele, og det oppklarer ganske mye!
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIP...16/lkl.00.html

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:43   #17
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Her er Atkins' dødsattest:

http://www.thesmokinggun.com/archive...rgatkins1.html

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 19:05   #18
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

http://www.usatoday.com/life/people/...0-atkins_x.htm

  Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 19:19   #19
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Nettopp

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 10:22   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

...........

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 29-09-07 kl 15:49.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 17:25   #21
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

...........

...........

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:15   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Jeg lurte også på hvorfor denne ble tatt frem nå ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:21   #23
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

sikkert en hint til den andre tråden....? eller ?

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:33   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Den har jeg gått glipp av gitt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:44   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Hehe jeg bare skrev at jeg drog opp denne igjen fordi jeg kom over diskusjoner på andre fora der folk hardnakket mente at Atkins hadde dødd av hjerteinfarkt, så linket jeg til denne diskusjonen så de kunne lese linker osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no