Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach > Fase I

Ny her

Fase I De første 14+ dagene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-10, 08:30   #1
cammi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 8
cammi er på en erverdig vei

Ny her

Jeg leste nylig om south beach dietten.. Tenkte jeg skulle prøve den ut fra idag av. Det mangler litt matvarer i hus, så mulig denne dagen var en dårlig dag å starte på.. Men jeg har salat. Til frokost har jeg nå spist kyllingfilet og salat. Kyllingfileten var rester etter middagen igår, og ypperlig for meg å spise idag.. Jeg skal ikke ned så mange kilo, rundt 5.. Håper at magen min blir bedre etter et kosthold basert på null/ lite karbohydrater...

Hvordan går det med dere andre som er her inne???

cammi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:25   #2
cammi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 8
cammi er på en erverdig vei

Sv: Ny her

Opprinnelig lagt inn av cammi, her.

Jeg leste nylig om south beach dietten.. Tenkte jeg skulle prøve den ut fra idag av. Det mangler litt matvarer i hus, så mulig denne dagen var en dårlig dag å starte på.. Men jeg har salat. Til frokost har jeg nå spist kyllingfilet og salat. Kyllingfileten var rester etter middagen igår, og ypperlig for meg å spise idag.. Jeg skal ikke ned så mange kilo, rundt 5.. Håper at magen min blir bedre etter et kosthold basert på null/ lite karbohydrater...

Hvordan går det med dere andre som er her inne???

Ser ut til at dette innlegget skulle vært et annet sted ja...

cammi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no